Kemroesin vuoden 2012 bordercolliet (päiv. 27.10.)!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Vastaa Viestiin
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Kemroesin vuoden 2012 bordercolliet (päiv. 27.10.)!

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

• BORDERCOLLIELAPSIA
GAMMA x VIMMA
"Näyttelylinjasta pitäville olisi tarjolla mustavalkoista yhdistelmää. Pentueen vanhemmat ovat molemmat terveitä ja kisattuja, ja isä Gamma on täysin evm.-sukuinen. Emällä Vimmalla on sukua virtuaalimaailmassa, sekä vain yksi veli."
i. Gamma (mustavalkoinen)
-Delta 9 Jock Horror
-kisaillaan ennen pentuetta vielä parista lajista valioksi
-horroksen (Lowryder) uros

e. Vimma (mustavalkoinen)
-Toljottajan Duck Fart Coffee
-BH Hk3 Tk4 vFIN KVA vPVA vFIN TVA vAVA
-zerggien meille tätä pentuetta varten lainaama narttu

VARAUKSET - 1/2-3
n. nimi / om. Nora (Pyörätön)
u./n. nimi / om. omistaja (kennel)
u./n. nimi / om. omistaja (kennel)

TOPIC
http://www.karvaturrit.net/viewtopic.ph ... 9&p=530200

VAJOR x VIIMA
i. Vajor (mustavalkoinen)
-Lowryder Noir Cruzero de Panamá
-BH Tk4 Hk3 vAVA vFIN TVA vPVA vFIN KVA
-pentuevalmis
-koiralla kaksi sisarusta

e. Viima (blue merle tri)
-Marmoriläiskän Vaaralliset Numerot
-BH vPVA vFIN TVA Jk3 Tk4
-kisataan vielä agilitystä valioksi (2 x vKUMA) ja jäljestä käyttövalioksi (2 x VOI1)
-evm.-sukuinen narttu
-L: A/A, K: 0:0, P: 0/0, selkä: OK, sydän: OK
-silmät: OK (19.10.12)

VARAUKSET - 2/2
Pidetääs pikkusena!
u. nimi / om. seita (Rumoer)
u./n. nimi / om. Anette (Kemroes)

VÄRIT
Red merle tri, red merle, red tri, red bi, blue merle tri, blue merle, black tri, black bi. Mahdollisuus lyhytkarvaisuuteen.

+ laekenoiseja (2/3)
+ mudeja (Hip X Ruu), topa tulossa (2/3)
seita
Toistolla tehoa

Re: Kemroesin pikkupaimenet vuodelle 2012!

Viesti Kirjoittaja seita »

voi vitsi mua kiinnostaisi Bon pentu ihan hirveesti! :mrgreen: lähtisköhän mulle sellanen?
please be careful with me
glass bones held together
by paper tissue skin

((RUMOER))

pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

No lähtis toki! :D Sukupuolta ja nimeä jos sais olla? Pentue on syntyvillä sitten, kun Bo on vFIN TVA ja Naga on *jossain vaiheessa*. En oo ite nähnyt vielä Nagan sivua lainkaan, koska toi domain tökkii. Tämän näköinen kaveri kuitenkin. Tästä samasta Xena-pentueesta on muuten mahdollisuus saada sijoituspupelo!
seita
Toistolla tehoa

hmmm mä voisin kyllä harkita sijoituspupsia koska mulla on Vito eli Bon veli. jos otan sijoituksen niin mulla ei oo niin väliä kumpi sukupuoli, oisko sulla jotain sanomista?

nii ja mitä värejä tähän pentueeseen olisi luvassa?
by paper tissue skin

((RUMOER))

pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Jeejee, joo, sijoituspenikka sulle! Mä luulen, että mun kannattais sijoittaa mieluummin uros tällä kertaa. Nimen sä saat valita ite, mulla ainakin aina on kisausinspis täysin kiinni koiran nimestä (ja kuvista).
Xena-pentueeseen voi tällä kertaa syntyä vähän harvinaisempiakin värejä, sillä mukana on nyt mustia soopeleita, mustia trikkejä, punaisia soopeleita ja punaisia trikkejä.
Räksä
Lepakkojen yöhyökkäys

Viesti Kirjoittaja Räksä »

Nagetsu tosiaan on valmis pentuihin kunhan se on vAVA (check), vKVA (kolme ykköstä puuttuu), vTVA (kolme ykköstä puuttuu) ja vPVA (yksi KUPI puuttuu). Tätä menoa sitä päivää ei tosin edes tule, kun tuo domain ei näytä ikinä enää näkevän päivänvaloa... :roll: Rage. No, jos vaikka ensi viikolla saisi sen toimimaan ja pääsisi jatkamaan kisaamista.

Niin ja mähän haluan Bo'n ja Nagan pentueesta sitten sen nartun. :) Hää voisi olla nimeltään vaikka Kemroes Crusader.
magic, madness, heaven, sins
seita
Toistolla tehoa

jeejee, uros sopii mainiosti! Kemroes Vanishing Act vois olla nimenä, kuvia mun pitää vielä hiukan katsoa.
by paper tissue skin

((RUMOER))

Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Kiitos Chevrille infosta, mä oon unohtanut jo kaiken, mitä ois pitäny muistaa! Ja tosiaan, narttu varattu sulle. :) Toivottavasti domain alkaa pian toimimaan taas!

seitalle kiitos kovasti nimestä!
horros
Toistolla tehoa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja horros »

Sparkle kirjoitti:punaisia soopeleita.
Niponipo, mutta tuo on ihan perus soopeli eikä punasoopeli. Naga aka Eos on punasoopeli. Jos koira on punainen, sen kirsu on ruskea.
Vuoden 2012 kennelinperustaja
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Joo, huomasin just virheeni ja vaihdoinkin samoihin aikoihin linkkiin Eosin kuvan. Kiitos kuitenkin paljon taas!

Näillä näkymillä näistä pentueista ensimmäisinä ois syntyvillä belgien House- ja kirjainpentueet, tai bortsujen Xena. Kaikista pentueista voi kuitenkin jo etukäteen naperoita varailla, mikäli pikkuisenkin kiinnostusta löytyy. Kisautusta vaadin belgeillä jonkin verran paimennuksessa ja palveluksessa, mutta koska belgianpaimenkoirat katoavat pian Kemroesista, en ole niistä enää niin tarkka.
Bortsuille toivon erityisesti paimennusta ja jotakin muita lajeja siihen rinnalle. Bortsuista kuitenkin on tietysti virtuaalimaailmassakin moneen lähtöön, hyviä lajeja ovat esim. agi, toko tai vaikka flyball.
seita
Toistolla tehoa

mulla on kuvaprobleema, en osaa päättää.

punainen trikki
musta trikki 1
musta trikki 2

edit/
eka ja viiminen on mun omat suosikit.
by paper tissue skin

((RUMOER))

Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

^Mulla on ihan samat suosikit! Ensimmäinen näyttää ihan Bo'n ja Nagan yhdistelmältä, hyvä väri, ja viimenen muistuttaa paljon Bosta selvän trikkivärinsä puolesta, mutta jollain tapaa myös emästä. Saat ihan ite päättää!
Mara
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Mara »

Mä olisin kiinnostunu ottamaan pennun tosta Kalman ja Goyon yhdistelmästä. Kisautusta sais paimennuksessa & palveluksessa, niikun sä toivoit, ja sit "lisälajeina" olis varmaanki näyttelyt ja toko. Pääsis napero Ruusupuuhun muiden paimenien joukkoon. Nii, ja narttu ehkä mieluiten. :roll:
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Mä en nyt oikein vakuuttunut tuosta kisanäytöstä (mikäli siis toiminta on ollut yllä jo +8kk), toki ymmärrän, mikäli jotain taukoilua on ollut välissä. En tosiaankaan vaadi mitään kuumeista kisautusta, mutta sulla nyt on melko monta ihan keskeneräistä koiraa vielä kennelissä.

Mainittakoot vielä, etten kovinkaan innostunut kasvatussivun pätkästä "Vanhempien kisakalenterissa pitäisi vähintään olla hyväksytty BH ja muutama muu tulos.", sillä ite toivoisin, että kun mun kasvatteja pennutetaan, oisivat ne jo valioutuneita joistain lajeista. :)
Toivottavasti saat vielä gronttupupelon jostakin suunnasta! Näillä näytöillä vaan tuskin pystyn lupaamaan penikkaa sulle.
Peppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Peppi »

Zipistä vFIN TVA :)
Vastaa Viestiin