Kysymyksiä
-
Janina
- Höpsö veitikka
Re: Kysymyksiä
Jos harrastaa näyttelyitä, voiko koiralla olla mustavalkoiset kuvat? Jos on vaikka rotu, jolla väri on suhteellisen tärkeä ja olennainen asia?
-
Marcia
- Höpsö veitikka
^Mulla on ollut yhdellä koiralla mustavalkoiset kuvat. Värin oon merkannut sivuille ja hyvin se menestyi. Kokeile googlettaa koiran nimeä, jos löytyisi googlen kuvahaulla värillinen kuva?
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
-
Janina
- Höpsö veitikka
Kiitos Marcia, löytyihän sieltä. :) Mutta hyvä tietää jatkossa ettei tarvitse hylätä joitakin kuvia vaikka oliskin mustavalkoiset!
-
Zema
- Söi navetan kaksi nautaa
Onko turrilaisten tiedossa mitään virtuaaliklinikoita nyt, kun Sudenkuoppa ja vKKL jäivät tauolle?Zema kirjoitti:Mihin ovat joutuneet ne vFCI:n selitykset mm. takakorkeudest ym?
lentoasi seuraan
ehkä käännyt takaisin
ehkä käännyt takaisin
-
Sparkle
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
^Mähän oon Sudenkuopan eläinlääkäri ja jos jollakulla on tarvetta, voin tehdä joitain terveystarkkeja ja vaikkapa terveystuloksia koirille! Iiihan en lähtis kuitenkaan julkistamaan tätä joksikin klinikkapalveluksi, lähinnä muiden iloksi voin näitä tehdä.
- cantarel
Mitä mieltä virtuaalikoiraharrastajat nykyään on muiden, kuin omien, koirien kisaamisesta? Ainakin VAL:in sivuilla lukee, että koiran kisaajan ei tarvitse välttämättä olla koiran omistaja. Eli kuka vain saa kisata kenenkä vain koiraa omalla nimellään. Onko muissa lajeissa sääntöjä tämän suhteen? Jos liitto kieltää toisten koirien kisaamisen, niin miksi?
Päivittäkää mua että missä virtuaalimaailmassa mennään! Mulla ois tiedossa omalle nartulle tauolla olevan kaverin uros, mutta urosta pitäisi vähän kisailla ennen kuin pentuetta voi alkaa suunnittelemaan.
Päivittäkää mua että missä virtuaalimaailmassa mennään! Mulla ois tiedossa omalle nartulle tauolla olevan kaverin uros, mutta urosta pitäisi vähän kisailla ennen kuin pentuetta voi alkaa suunnittelemaan.
-
Esme
- Kanada
^No mun mielestä esim. sijoituskoiraa tai osaomistuskoiraa vois kaikki omistajat kisata. Mut jos vaikka jonkun kennelin kaikki hoitajat+omistajat kisaisivat koiria niin äkkiäkös joku agilityluokka on täynnä yhden kennelin koirista.
Onnea On - border collies
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
^^vMJY ei ainakaan kiellä toisen koiralla kisaamista enkä mä näe siinä sillain ongelmaa. Mikäs siinä, jos toinen haluaa kisata toisen koiralla. Vielä ymmärrettävämpää se musta no silloin, jos toinen ei kisaa ollenkaan, jollon vaan yksin hoitaa kisaamista.
-
Sigitius
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
Onko täällä ketään virtuaalihuskyjä omistavaa/kasvattavaa, joka osaisi sanoa onko uros nimeltä Kuutamon Virdis yhäkin vaivana monen huskyn taustalla? Tuntui ainakin ennen olevan tuskaisen yleinen nimi monessa sukutaulussa.
Lähinnä että jos nartun suvussa on kyseinen koira, kannattaako sitä käyttää jalostukseen ollenkaan.
Lähinnä että jos nartun suvussa on kyseinen koira, kannattaako sitä käyttää jalostukseen ollenkaan.
-
Zema
Mites, saako virtuaalinäyttelyissä ilmoittaa EFR- luokkaan ihan itä tahansa koiria? Vaikka, hmm... jos nyt toisin itselleni Chinookin, voisinko sitten vaan ilmottaa sen näyttelyihin?
// Kiitos Juinttu!
// Kiitos Juinttu!
lentoasi seuraan
ehkä käännyt takaisin
ehkä käännyt takaisin
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^Voit, koska EFR on ei FCIn hyväksymille roduille, eli kaikille niille roduille mitä ei FCI 1-10 ryhmistä löydy.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Niin ja sitä ei lue missään eikä kai oo ollu puhettakaan, mutta mä sanoisin että EFR kattaa luonnollisestikkin vaan sellaisia rotuja, joita FCI ei ole hyväksynyt mutta joilla kuitenkin on rotumääritelmä. Muutenhan niitä ei voisi arvostella.
Itte kattelin alkuvuodesta, kun mulla on parit kuvat paikallisista labradoodleista, jos olisin käyttänyt kuvia url, mutta en bongannut että niille olisi mitään rotumääritelmää yritetty (vielä) luoda, joten asia jäi kun pääasiassa näyttelykäyttöä olin ajatellut.
Itte kattelin alkuvuodesta, kun mulla on parit kuvat paikallisista labradoodleista, jos olisin käyttänyt kuvia url, mutta en bongannut että niille olisi mitään rotumääritelmää yritetty (vielä) luoda, joten asia jäi kun pääasiassa näyttelykäyttöä olin ajatellut.
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
-
Zema
Okei, miltä sivulta kopioitte niitä eri maiden lippuja koirien kisakalentereihin? Mulla oli joskus se sivu muistissa, mutta oon hukannu sen. :----o
lentoasi seuraan
ehkä käännyt takaisin
ehkä käännyt takaisin
-
Marcia
- Höpsö veitikka
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
-
Ansk
- Syvällistä
- Viesti:
Miten on yleensä menetelty 'väärin' tuomaroitujen kisojen kanssa?
Mun silmään tään koiratanssikisan tulokset vaan ei voi olla oikeen. Esimerkiksi mun koiralle on merkattu 34 pistettä, mikä ei pitäis olla mahdollista?
Mun silmään tään koiratanssikisan tulokset vaan ei voi olla oikeen. Esimerkiksi mun koiralle on merkattu 34 pistettä, mikä ei pitäis olla mahdollista?