Demile's - kultaisianoutajia
-
Bee
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Demile's - kultaisianoutajia
Päätinpä laittaa pystyyn alunperin vuosi sitten perustamani virtuaalikennelin. Demile's kasvattaa siis kultaisianoutajia. Kehuja ja kritiikkiä otetaan ilomielin vastaan!
http://houkutus.net/virt/
http://houkutus.net/virt/
but i'm lost, crushed, cold and confused
[/size]
[/size]
-
Fanni
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Re: Demile's - kultaisianoutajia
Minulla ainakin taustaväri muuttaa väriä. Mulla näkyvä taustaväri on #737371 ja ulkoasuun tehty tausta on #7E7E7C.
sellanen puoli OT.
sellanen puoli OT.
- And you thought the world might end if you just looked the other way
-
Heidi
- Le-ppä-ker-ttu
Myös puoliOT,
Robinilla olevat kuvat on jo käytössä täällä http://www.pallerot.org/vkennel/Max.html
Pitää tulla kommentoimaan paremmalla ajalla, kivan oloinen paikka!
Robinilla olevat kuvat on jo käytössä täällä http://www.pallerot.org/vkennel/Max.html
Pitää tulla kommentoimaan paremmalla ajalla, kivan oloinen paikka!
Pitkätauko.
- Hyena
- Sumopainija
Mullakin on luvat Falkirk'siin ja sieltä käytössä Golden Runner's Mithrandirin kuvat. Muuten en sitten osaa sanoa, tulenko käyttämään muita kuvia koirilla mutta koristeina aivan varmasti.
voi juma Ducksong on linkkilistalla :DD laitan linkin Demile'siin kuhan saan remontin päätökseen. ;) voisin jotin kommenttiiki laittaa joskus mut nyt ei jjaksa. :/
voi juma Ducksong on linkkilistalla :DD laitan linkin Demile'siin kuhan saan remontin päätökseen. ;) voisin jotin kommenttiiki laittaa joskus mut nyt ei jjaksa. :/
- jannu
- Kanada
paskajuttu, mut lanian koiralla on nää kuvat :s http://houkutus.net/virt/leidi.htm
linkitän sitten myöhemmin jingaroon sivuille, jos käy?
linkitän sitten myöhemmin jingaroon sivuille, jos käy?
I just want this matter in order, so life could begin to shine better.
-
Bee
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Fanni: Mulla näkyy kyllä ihan oikein. Mikä selain sinulla on käytössäsi?
Heidi: Kiva, jos myöhemmin viitsit kommentoida^^ Kuvista lähti yksäriä Svealle.
Hyena: Tuskin tulen käyttämään Falkirk'sin kuvia koirillani, ehkä joskus ulkoasussa tai koristekuvina.
jannsu: Mites tää nyt taas on mahdollista? Lanian kanssa juteltiin eikä hää sanonut mittään : o Käsittääkseni Lanialla ei ole edes lupia Silkventure'siin? Mutta tarvii joo kysellä, kiva jos linkitettelet ;>
Heidi: Kiva, jos myöhemmin viitsit kommentoida^^ Kuvista lähti yksäriä Svealle.
Hyena: Tuskin tulen käyttämään Falkirk'sin kuvia koirillani, ehkä joskus ulkoasussa tai koristekuvina.
jannsu: Mites tää nyt taas on mahdollista? Lanian kanssa juteltiin eikä hää sanonut mittään : o Käsittääkseni Lanialla ei ole edes lupia Silkventure'siin? Mutta tarvii joo kysellä, kiva jos linkitettelet ;>
[/size]
[/size]
-
Heidi
- Le-ppä-ker-ttu
Nyt vähän kommenttia kun on aikaa kunnolla
Ulkoasusta ensin sen verran, että väreistä tykkään tosi paljon - mukavan ajattomat ja rauhalliset. Otsikkokuva on muuten tosi mukava, mutta tuon noutavan koiran viereinen kultsupentukasa on vähän hassu, yhdeltä jää puolet naamasta pois ja yhdeltä taas näkyy alaleuka eikä muuta päätä. Pyöreästä/soikeasta kuvasta pidän paljon, rajattu mukavalla värillä (samaa sävyä kuin paikoin koiran turkissa, napattu sieltä?) joka sopii itse kuvaan hyvin.
Fontiksi otsikkoon olisin itse valinnut hieman ehkä kevyemmän tai erityylisen fontin, vaikka tuokin on ihan mukava. Otsikon taustalla oleva palkki on sinänsä ihan kiva, mutten kuitenkaan tiedä pidänkö siitä :D
Linkit (tekstissä) ja väliotsikot ovat vähän turhan vaaleita, voisivat hitusen olla tummemma. Yleensä en pidä siitä että teksti on kokonaan kursivoitu, mutta tähän ulkoasuun se sopii - ei ehkä yhtä helppolukuista kuin normaaliteksti mutta omalla tavallaan ulkonäöllisesti kiva.
Tekstiä on mukavasti, oikeastaan kaikilla sivuilla. Etusivun tekstistä nostan hattua - itse olen niin surkea kirjoittamaan mitään koskaanikinämilloinkaan etusivuille, että tälläinen teksti, jossa on kerrottu kattavasti ensin virtuaaliharrastuksesta ja sen jälkeen vielä hyvin itse kennelistä, on mukavaa luettevaa. Tekstin lomasta en edes jäänyt oikeastaan kaipaamaan koristekuvia, ehkä kasvatus-sivulle joku pentukuva olisi kiva, mutta muuten tuo kuvatäyteinen otsikko riittää ainakin mulle.
Näähän on vaan mun mielipiteitä taas, toivottavasti sait selvää mitä ajoin takaa joissakin kohdissa :')
Ulkoasusta ensin sen verran, että väreistä tykkään tosi paljon - mukavan ajattomat ja rauhalliset. Otsikkokuva on muuten tosi mukava, mutta tuon noutavan koiran viereinen kultsupentukasa on vähän hassu, yhdeltä jää puolet naamasta pois ja yhdeltä taas näkyy alaleuka eikä muuta päätä. Pyöreästä/soikeasta kuvasta pidän paljon, rajattu mukavalla värillä (samaa sävyä kuin paikoin koiran turkissa, napattu sieltä?) joka sopii itse kuvaan hyvin.
Fontiksi otsikkoon olisin itse valinnut hieman ehkä kevyemmän tai erityylisen fontin, vaikka tuokin on ihan mukava. Otsikon taustalla oleva palkki on sinänsä ihan kiva, mutten kuitenkaan tiedä pidänkö siitä :D
Linkit (tekstissä) ja väliotsikot ovat vähän turhan vaaleita, voisivat hitusen olla tummemma. Yleensä en pidä siitä että teksti on kokonaan kursivoitu, mutta tähän ulkoasuun se sopii - ei ehkä yhtä helppolukuista kuin normaaliteksti mutta omalla tavallaan ulkonäöllisesti kiva.
Tekstiä on mukavasti, oikeastaan kaikilla sivuilla. Etusivun tekstistä nostan hattua - itse olen niin surkea kirjoittamaan mitään koskaanikinämilloinkaan etusivuille, että tälläinen teksti, jossa on kerrottu kattavasti ensin virtuaaliharrastuksesta ja sen jälkeen vielä hyvin itse kennelistä, on mukavaa luettevaa. Tekstin lomasta en edes jäänyt oikeastaan kaipaamaan koristekuvia, ehkä kasvatus-sivulle joku pentukuva olisi kiva, mutta muuten tuo kuvatäyteinen otsikko riittää ainakin mulle.
Näähän on vaan mun mielipiteitä taas, toivottavasti sait selvää mitä ajoin takaa joissakin kohdissa :')
Pitkätauko.
-
Fanni
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Mä käytän Mozilla Firefoxia. Ainakin joskus mulla on ulkoasujen kanssa käynyt niin, että esim IE;llä koodanneen henkilön vaikkapa jatkopala ulkoasussa on ollut hieman eri värinen. Jos kokeilet vaihtaa tota taustaväriä sille värikoodille minkä tohon aikasempaan viestiin pistin, ja katsoa että näkyykö samanlaisena myös Mozillalla. Toki eihän tuo kauheasti haittaa, kun ero ei ole niin silmiinpistävä :)
- And you thought the world might end if you just looked the other way
-
Bee
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Kiitoksia, Heidi, kommenteista! Palaute oli oikein mukavaa kuultavaa (:
Fanni: Ok, IE:lla taustaväri natsaa, mutta Mozillalla näymmä ei..
Fanni: Ok, IE:lla taustaväri natsaa, mutta Mozillalla näymmä ei..
[/size]
[/size]
- Mimmu
- Nostaa rautaa
Anteeksi, mutta Lanian puheiden mukaan ette ole mitään muuta kuvaluvista puhuneet paitsi, että meillä, Jannsulla ja Jerryllä on luvat Dewmistisä. Muuta ette ole puhuneet.Bee kirjoitti: jannsu: Mites tää nyt taas on mahdollista? Lanian kanssa juteltiin eikä hää sanonut mittään : o Käsittääkseni Lanialla ei ole edes lupia Silkventure'siin? Mutta tarvii joo kysellä, kiva jos linkitettelet ;>
-
Twiggy
- Pohjasakan hämmentäjä
Jooh ja kys. koiran kuvia löytyy siis myös Dewmististä jos Beelle on vielä jotenkin epäselvää ;)
- Lania
- Kanada
- Viesti:
Eli tämä jäi minulta huomaamatta nopean vierailun jälkeen kennelissäsi, eli meillähän on ollut kyseisen koiran kuvat käytössä heinäkuun puoleltavälin, luvat on siis Silkventure'siin, mutta kuvat käytössä Dewmistin puolelta.
- your my lucky ace
- .............................................................
Vuoden Pokaalikahmija 2016
Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015