de Veranon pennut 2012 (siperianhusky, labukkax2, nsn, bc)
-
- Epätoivoinen katse
de Veranon pennut 2012 (siperianhusky, labukkax2, nsn, bc)
de Verano on aikalailla vielä koko sivu sekasorrossa kahden kennelin yhdistyessä ja uuden ulkoasun yms takia.
SYNTYNEET
siperianhusky - 10.05.2012
novascotiannoutaja - 01.05.2012
_______________________________________________________________________________________________________________________
labradorinnoutaja 2 pentuja kesälle/syksylle 2012
Labradorinnoutaja on ystävällinen, miellyttämisenhaluinen, tottelevainen, innokas. Nopea ja älykäs, yhteistyöhaluinen minkä vuoksi se on useimmiten helppo kouluttaa. Luonteeltaan ystävällinen, ei saa olla hyökkäävä eikä arka. Labradorinnoutajat voivat myös olla aika vahvoja.
Isä: ETSITÄÄN
Emä: BH Absoludesti (sivut päivittämättä)
(Hubert Hermeson evm X Lady White evm)
Emän kanssa kisataan ennen pentuja NVA ja päivitän sivut ajan tasalle. Isäksi ollaan etsimässä harvinaisempaa sukua omaavaa urosta.
Etsin pienelle pentueelle 1-3 pentua pysyviä ja mahdollisesti nomesta kiinnostunutta kotia. Kerro hieman itsestäsi ja tarjoa kotia rohkeasti. Aikaisempaa kokemusta en vaadi.
Varaukset: 0/1-3 (jos joku olisi sijoituskoirasta kiinnostunut sijoittaisin mielelläni yhden)
nimiä:
Musta-Maija
Musta-Makkara
Musta-Pekka
Musta-Pippuri
Ruskea-Riisi
Ruskea-Ritari
Ruskea-Rokka
Ruskea-Rudolf
Keltainen-Kukka
Keltainen-Katse
Keltainen-Kaiku
Keltainen-Kulissi
Saat valita nimistä minkä vaan vaikka pentusi ei olisikaan sen värinen :)
_______________________________________________________________________________________________________________________
labradorinnoutaja1 pentuja kesälle 2012
Labradorinnoutaja on ystävällinen, miellyttämisenhaluinen, tottelevainen, innokas. Nopea ja älykäs, yhteistyöhaluinen minkä vuoksi se on useimmiten helppo kouluttaa. Luonteeltaan ystävällinen, ei saa olla hyökkäävä eikä arka. Labradorinnoutajat voivat myös olla aika vahvoja.
Emä: BH Jk3 vFIN NVA vjGREW-11 vjFINW-11 vjSWEW-12 vSWEW-12 Avénless Be My Hunter (sivut päivittämättä)
(vFIN MVA & KVA vGER JVA Entertainer's Armani X BH Gold Leaf's Ambition Tequila)
Emän kanssa kisataan ennen pentuja KVA ja päivitän sivut ajan tasalle. Isäksi ollaan etsimässä harvinaisempaa sukua omaavaa urosta.
Etsin pienelle pentueelle 1-3 pentua pysyviä ja mahdollisesti nomesta kiinnostunutta kotia. Kerro hieman itsestäsi ja tarjoa kotia rohkeasti. Aikaisempaa kokemusta en vaadi.
Varaukset: 2/1-3
u/n? Hensu Vesiputous de Verano
u. Spunky Vesiheinä de Verano
Nimiä:
Vesipisara
Vesihiisi
Vesimies
Vesiheinä
Vesikiitäjä
Vesililja
Vesinouto
Vesipeto
Vesiputous
Vesisota
novascotiannoutaja pentuja kesälle 2012
Novascotiannoutaja eli tolleri on luonteeltaan lempeä ja aktiivinen. Se on synnynnäinen noutaja niin maalla kuin vedessäkin. Ketteryys ja pieni koko ovat välttämättömiä tälle sinnikkäälle metsästyskoiralle, jonka työolosuhteet ovat useinkin hyvin vaativia. Novascotiannoutaja on erittäin reipas, valpas ja päättäväinen. Se on tehokas ja vilkas koira, joka sopii metsästyksen lisäksi moneen muuhunkin harrastukseen, kuten mejään, tokoon, agilityyn tai vaikkapa vesipelastukseen.
Isä: Viettelyksen Alkava Ongelma
isä kisataan ennen pentuja seuraavasti ainakin NVA,BH
Emä: BH Hk1 Jk3 Vk3 RH-F A Tk4 vFIN NVA & TVA vAVA vKTV Halifax de Verano
(Tk1 Capricorni Flame X Tottal's Totally Devine evm)
Isäksi ollaan etsimässä harvinaisempaa sukua omaavaa urosta. Emän veljellä yksi pentue jossa 4 pentua.
Varaukset: 3/1-3 (TÄYNNÄ)
Zellie (alustava)
u. Susityttö - Viinin Vartija de Verano
n. Hensu Punaviini de Verano
nimiä:
Villi Viski Viini
Villi Viini
Koti Viini
Punaviini
Valkoviini
Roseviini
Viinin Vartija
Vanha-Viini
bordercollie pentuja kesälle 2012
Bordercollien luonteessa on säilynyt hyvin paljon alkuperäisessä käytössä eli paimennuksessa olleita hyödyllisiä piirteitä. Rotu on sitkeä, ahkerasti työskentelevä ja omistajalleen nöyrä. Bordercolliet kiintyvät omistajaansa/omistajiinsa ja viihtyy laumansa kanssa. Jos se on hyvin kiintynyt omistajiinsa, voi eroahdistusta ilmetä omistajien poissa ollessa, joka on kuitenkin poistettavissa. Niiden luonne on lempeä suvaitsevainen, sosiaalinen ja luonteessa niissä on myös terävyyttä ja taistelutahtoa.
Isä: Tk3 Teräshampaan Zeus (sivut päivittämättä)
( Pompous evm X Teräshampaan Dynasty)
Emä: BH vKTV-F Teräshampaan Siperianpihta (sivut päivittämättä)
(Yyhs Varkentje X Dux's Tinkerbell)
Emän kanssa kisataan vAVA ennen pentuja ja molempien vanhempien kanssa paimennusvalioksi. Isä kisataan TVA:ksi ennen pentuetta.
Etsin pienelle pentueelle 1-3 pentua pysyviä ja mahdollisesti paimennuksesta kiinnostunutta kotia. Kerro hieman itsestäsi ja tarjoa kotia rohkeasti. Aikaisempaa kokemusta en vaadi.
Varaukset: 2/1-3 (jos joku olisi sijoituskoirasta kiinnostunut sijoittaisin mielelläni yhden)
1. Susityttö - uros - Tejer de Verano
2. Hensu - narttu - Aumentar En Cero de Verano
Nimiä:
Saltar a seguir de Verano (hyppy keppi)
Por Encima de Obstáculos de Verano (yli esteiden)
Hora de vuelo de Verano (liito tunti)
Tejer de Verano (pujotella)
El momento ideal para de Verano (ihanne aika)
Aumentar En Cero de Verano (nousu nolla)
SYNTYNEET
siperianhusky - 10.05.2012
novascotiannoutaja - 01.05.2012
labradorinnoutaja 2 pentuja kesälle/syksylle 2012
Emä: BH Absoludesti (sivut päivittämättä)
(Hubert Hermeson evm X Lady White evm)
Emän kanssa kisataan ennen pentuja NVA ja päivitän sivut ajan tasalle. Isäksi ollaan etsimässä harvinaisempaa sukua omaavaa urosta.
Varaukset: 0/1-3 (jos joku olisi sijoituskoirasta kiinnostunut sijoittaisin mielelläni yhden)
nimiä:
Musta-Maija
Musta-Makkara
Musta-Pekka
Musta-Pippuri
Ruskea-Riisi
Ruskea-Ritari
Ruskea-Rokka
Ruskea-Rudolf
Keltainen-Kukka
Keltainen-Katse
Keltainen-Kaiku
Keltainen-Kulissi
Saat valita nimistä minkä vaan vaikka pentusi ei olisikaan sen värinen :)
labradorinnoutaja1 pentuja kesälle 2012
Emä: BH Jk3 vFIN NVA vjGREW-11 vjFINW-11 vjSWEW-12 vSWEW-12 Avénless Be My Hunter (sivut päivittämättä)
(vFIN MVA & KVA vGER JVA Entertainer's Armani X BH Gold Leaf's Ambition Tequila)
Emän kanssa kisataan ennen pentuja KVA ja päivitän sivut ajan tasalle. Isäksi ollaan etsimässä harvinaisempaa sukua omaavaa urosta.
Varaukset: 2/1-3
u/n? Hensu Vesiputous de Verano
u. Spunky Vesiheinä de Verano
Nimiä:
Vesipisara
Vesihiisi
Vesimies
Vesiheinä
Vesikiitäjä
Vesililja
Vesinouto
Vesipeto
Vesiputous
Vesisota
novascotiannoutaja pentuja kesälle 2012
Novascotiannoutaja eli tolleri on luonteeltaan lempeä ja aktiivinen. Se on synnynnäinen noutaja niin maalla kuin vedessäkin. Ketteryys ja pieni koko ovat välttämättömiä tälle sinnikkäälle metsästyskoiralle, jonka työolosuhteet ovat useinkin hyvin vaativia. Novascotiannoutaja on erittäin reipas, valpas ja päättäväinen. Se on tehokas ja vilkas koira, joka sopii metsästyksen lisäksi moneen muuhunkin harrastukseen, kuten mejään, tokoon, agilityyn tai vaikkapa vesipelastukseen.
Isä: Viettelyksen Alkava Ongelma
isä kisataan ennen pentuja seuraavasti ainakin NVA,BH
Emä: BH Hk1 Jk3 Vk3 RH-F A Tk4 vFIN NVA & TVA vAVA vKTV Halifax de Verano
(Tk1 Capricorni Flame X Tottal's Totally Devine evm)
Isäksi ollaan etsimässä harvinaisempaa sukua omaavaa urosta. Emän veljellä yksi pentue jossa 4 pentua.
Varaukset: 3/1-3 (TÄYNNÄ)
Zellie (alustava)
u. Susityttö - Viinin Vartija de Verano
n. Hensu Punaviini de Verano
nimiä:
Villi Viski Viini
Villi Viini
Koti Viini
Punaviini
Valkoviini
Roseviini
Viinin Vartija
Vanha-Viini
bordercollie pentuja kesälle 2012
Bordercollien luonteessa on säilynyt hyvin paljon alkuperäisessä käytössä eli paimennuksessa olleita hyödyllisiä piirteitä. Rotu on sitkeä, ahkerasti työskentelevä ja omistajalleen nöyrä. Bordercolliet kiintyvät omistajaansa/omistajiinsa ja viihtyy laumansa kanssa. Jos se on hyvin kiintynyt omistajiinsa, voi eroahdistusta ilmetä omistajien poissa ollessa, joka on kuitenkin poistettavissa. Niiden luonne on lempeä suvaitsevainen, sosiaalinen ja luonteessa niissä on myös terävyyttä ja taistelutahtoa.
Isä: Tk3 Teräshampaan Zeus (sivut päivittämättä)
( Pompous evm X Teräshampaan Dynasty)
Emä: BH vKTV-F Teräshampaan Siperianpihta (sivut päivittämättä)
(Yyhs Varkentje X Dux's Tinkerbell)
Emän kanssa kisataan vAVA ennen pentuja ja molempien vanhempien kanssa paimennusvalioksi. Isä kisataan TVA:ksi ennen pentuetta.
Etsin pienelle pentueelle 1-3 pentua pysyviä ja mahdollisesti paimennuksesta kiinnostunutta kotia. Kerro hieman itsestäsi ja tarjoa kotia rohkeasti. Aikaisempaa kokemusta en vaadi.
Varaukset: 2/1-3 (jos joku olisi sijoituskoirasta kiinnostunut sijoittaisin mielelläni yhden)
1. Susityttö - uros - Tejer de Verano
2. Hensu - narttu - Aumentar En Cero de Verano
Nimiä:
Saltar a seguir de Verano (hyppy keppi)
Por Encima de Obstáculos de Verano (yli esteiden)
Hora de vuelo de Verano (liito tunti)
Tejer de Verano (pujotella)
El momento ideal para de Verano (ihanne aika)
Aumentar En Cero de Verano (nousu nolla)
-
- Höpsö veitikka
Re: de Veranon pennut 2012 (siperianhusky, labukkax2, nsn, bc)
Mulle tuosta bortsupentueesta urospentu Tejer de Verano, josta joskus oli puhettakin.
-
- Epätoivoinen katse
Re: de Veranon pennut 2012 (siperianhusky, labukkax2, nsnx2, bc)
Merkkaan sulle bc bojan :D
Toinenkin tolleri pentue joka syntyy jo 1.5.! Isä ulkolainen ja emänkin suku hieman harvinaisempi!
Toinenkin tolleri pentue joka syntyy jo 1.5.! Isä ulkolainen ja emänkin suku hieman harvinaisempi!
-
- Keilapallo
Fazian pentu houkuttaisi mua suuresti, etenkin jos urosvalinnassa päädytään itseäni miellyttävään yksilöön. Voisin siis ainakin alustavasti nostaa kättäni pystyyn ja ilmoittaa kiinnostustani de Verano kasvattia kohtaan. Koira pääsisi asustelemaan Rallikaistaan ja kisautuksessa painotettaisiin näyttelyitä, metsäjälkeä ja nomea yritän parhaillani saada taas kisautukseen paremmin mukaan. Mikäli innostutaan voidaan mukaan ottaa vielä muitakin lajeja, mutta näillä näkymin mennään näillä. Tulevaisuudessa jonkinlainen pentue Rallikaistan nimen alle olisi tähtäimessä. Kisanäyttöä antaa Konsta yhdessä Capon kanssa.
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
-
- Epätoivoinen katse
Laitan sulle alustavan varauksen! :)
-
- Höpsö veitikka
Hei muuten, mulle piti tulla pupsi tosta Alicen pentueesta ja siitä kyl haluaisin pennun :D Nimeksi Especial de Verano, mutta sukupuolesta en vielä tiedä. Vilkuilen kuvat tällä viikolla ja ilmottelen sit kumpaa skp:ta.
-
- Epätoivoinen katse
^ Varaan pupsikkaan sinulle :)
- seita
- Toistolla tehoa
mua kiinnostaisi huskypentu! tulisi pääasiassa käyttölajeissa kisailemaan, eli valjakko, toko, agility ja mejä sekä varmaan jotain muutakin. pääsisi asustamaan tulevaan huskyja kasvattavaan kenneliini nimeltään Hallaketun. kisanäyttöä
please be careful with me
glass bones held together
by paper tissue skin
((RUMOER))
pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä
by paper tissue skin
((RUMOER))
pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä
-
- Epätoivoinen katse
Kuulostaa ja näyttää oikein hyvältä! Varaan pupsin sinulle. Kumpaa sukupuolta?seita kirjoitti:mua kiinnostaisi huskypentu! tulisi pääasiassa käyttölajeissa kisailemaan, eli valjakko, toko, agility ja mejä sekä varmaan jotain muutakin. pääsisi asustamaan tulevaan huskyja kasvattavaan kenneliini nimeltään Hallaketun. kisanäyttöä
-
- Höpsö veitikka
Voisko mun pennusta tulla sittenkin Endrina de Verano? Sukupuoleksi vaikka narttu.
- seita
- Toistolla tehoa
voisin ottaa nartun ja nimeksi vaikkapa Luces del Norte de Verano :)
please be careful with me
by paper tissue skin
((RUMOER))
by paper tissue skin
((RUMOER))
-
- Kanada
- Viesti:
Moikka, mehän jo joskus puhuttiinkin et voisin olla kiinnostunut meidän kasvatin Pepin muksusta. :) Eli narttua varaukseen.
- Diamond and the promises and a million dollar bills
All the lives we're wasting in the Hollywood Hills- Vuoden 2011 tulokas
-
- Epätoivoinen katse
Susityttö
Nimi on erinomainen! Vaihdan sen tuonne varauksiin :)
Seita
Kiitos tiedosta. Laitan tyttösen sulle :)
Spunky
Mä muistin sinut, mutta ajatuksissa oli infota kun tiedän tarkemmin pentueen ajankohtaa ja isukkia :) Laitoin sinulle varauksen nyt. Emä kisataan ensin ainakin nomesta valioksi.
Nimi on erinomainen! Vaihdan sen tuonne varauksiin :)
Seita
Kiitos tiedosta. Laitan tyttösen sulle :)
Spunky
Mä muistin sinut, mutta ajatuksissa oli infota kun tiedän tarkemmin pentueen ajankohtaa ja isukkia :) Laitoin sinulle varauksen nyt. Emä kisataan ensin ainakin nomesta valioksi.
-
- Höpsö veitikka
En tiedä kerkisikö Marsi jo kertomaan sinulle muuttuneet suunnitelmat, mutta jos sulla ei ole mitään sitä vastaan niin mun narttupentu Endi menisi Marsille sijoitukseen :)
Ootko muuten saanut mietittyä Fazialle sulhasta? Mä oon vähän kiikun kaakun tuon pentueen kanssa, kun toisaalta mua kiinnostaisi, mutta sit taas riippuu valtavasti tuosta isästä. Harmi, kun minulla ei itsellä ole tarjota ketään urosta. Nyt kun mun Endineitokainen meni Marsille niin mulle saattaisi isästä riippuen mahtua uros :D Kuviksi kerkisin jo miettimään tän uroksen kuvia.
Ootko muuten saanut mietittyä Fazialle sulhasta? Mä oon vähän kiikun kaakun tuon pentueen kanssa, kun toisaalta mua kiinnostaisi, mutta sit taas riippuu valtavasti tuosta isästä. Harmi, kun minulla ei itsellä ole tarjota ketään urosta. Nyt kun mun Endineitokainen meni Marsille niin mulle saattaisi isästä riippuen mahtua uros :D Kuviksi kerkisin jo miettimään tän uroksen kuvia.
-
- Epätoivoinen katse
Susityttö
Marsi tästä kertoi, että kysyy sinulta, mutta ei sen enempää puhuttu asiasta. Minulle asia sopii :) Tyttö on hyvin viehättävä!
Fazian sulhoksi jo evm urosta mietin kun ei tunnu löytyvän vaikka kuinka etsin ni mitään mikä kelpaisi tai jos löytyy niin niillä on jo pennut
Marsi tästä kertoi, että kysyy sinulta, mutta ei sen enempää puhuttu asiasta. Minulle asia sopii :) Tyttö on hyvin viehättävä!
Fazian sulhoksi jo evm urosta mietin kun ei tunnu löytyvän vaikka kuinka etsin ni mitään mikä kelpaisi tai jos löytyy niin niillä on jo pennut