Keskustelua VLL:ästä! TULOSPALVELU KÄYTÖSSÄ!

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Weeza
Epätoivoinen katse
Viesti:

Keskustelua VLL:ästä! TULOSPALVELU KÄYTÖSSÄ!

Viesti Kirjoittaja Weeza »

Heippa, tämän topicin tarkoituksena on koittaa saada ihmisiä kiinnostumaan luolakoeroduista, ja ehkä hiukan mainostaa liittoa. Olisi mukavaa jos vielä joskus saataisiin ihmiset kiinnostumaan VLL:än toiminnasta, haluaisivat tukea sita kisojen järjestämisellä jne.

Myös uudet terrieri kasvattajat toisivat varmasti puhtia tähän! Harmiksi vain yhä harvempi haluaa hankkia terrierin, koska varmasti ensimmäisenä piilee mielessä ajatus: Eihän niille ole edes kisoja? On niille! Monet vain lannistuvat, koska kisaajia ei ole. Joten nyt vain keskustelemaan! Ehdottakaa parannuksia nettisivuille, ja kaikkea muuta. Palautetta saa antaa, en suutu, ja luolakoiristakin saa pölistä;)

Ilmoittakaa myös kiinnostuksestanne luolakoiriin;)

VLL sivuille!
Atacta & Atactan twitter

Perroja since 2013
Susityttö
Höpsö veitikka

Re: Keskustelua Virtuaalisesta Luolakoeliitosta

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Mä ainakin just sain tsempattua itteni tän vuoden puolella luolakoirakokeisiin ja sit saman tien into latistu kun tulospalvelu lähti. Ei pelkästään se, että tulospalvelu lähti vaan se, että liitto ei infonnut tästä mitenkään etukäteen / hoitanut tulospalvelua ajalleen loppuja kisoja varten (loppuihin menossa oleviin kisoihin oli siis turha ilmoittaa koiria, joidenka tuloksia ei löytynyt tulospalvelusta ennestään ja jotka oli saanut jo tuloksen uudesta kisasta) ja esimerkiksi liiton omassa kisassa on väärä kisakoodi, koska tulokset tulisi tarkistaa koiran sivulta. Enemmän mua kuitenkin ihmetyttää tuo, että luolakoeliiton omissa kisoissa on väärä kisakoodi, kun se juuri on vaihdettu toiseksi, koska kun tulospalvelu poistettiin niin tuloksethan pitäisi kaiken järjen mukaan katsoa koirien sivulta. Tän takia multa oikeastaan loppuikin saman tien into kisata luolakokeissa ja aijon myös samalla lopettaa terrierikasvatuksen sen lisäksi, että niille ei ole kysyntää. Voishan sitä toki tässä kerätä itsensä ja lähettää nuo osallistumiset tuohon vLL:n kokeeseen.

Miten ajattelit tuomaroida nuo koirat, jos et kerta katso tulospalvelusta?
Weeza
Epätoivoinen katse
Viesti:

Re: Keskustelua Virtuaalisesta Luolakoeliitosta

Tulokset näkyvät tällähetkellä vielä tulospalvelussa:D Mutta tuomaroin tuon kisan tulospalvelun mukaan. Koodi vaihtuu myös nyt. Ei uskoisi että tulospalvelu latistaa noin paljon? Toki voin sen laittaa takaisin jos se latistaa koko innon luolakoirista? Minusta kannattaa nyt vain rohkaistua, ja jaksaa yrittää. Ei luolakokeet muuten ikinä nouse maan pinnalle.

// Tulospalvelu on nyt käytössä, muistattehan kaikki ilmoittaa kisanne!
Atacta & Atactan twitter

Perroja since 2013
Susityttö
Höpsö veitikka

Re: Keskustelua VLL:ästä! TULOSPALVELU KÄYTÖSSÄ!

Mulla menee aina hetki (noin vuosi) tsempata itteni takas noihin kisoihin joista lähtee tulospalvelu, koska laiskana en oo päivitellyt kisoja koirien sivuille, jolloin mun pitää kerätä ne kaikille koirille takaisin (tästähän saa syyttää vain itseään). Yleensä oon sit kerännyt ne vasta osalle, jos on tullut joku arvokisa tai muu vastaava :D Mut ei kyl mä silti olen vahvasti sitä mieltä, että alan lopetteleen terrierikasvatusta, koska tossa on ollut hyvä parsonipentue eikä niille vain oo kysyntää. Varmaan terrieri-ihmiset tunnistaa itsensä siitä, että kasvattaminen tuntuu vähän turhalle kun kiinnostusta saa etsiä kivienkin alta.

Vaikka mä nyt annoinkin aika jyrkän näkemyksen tuossa tulospalvelun poistamiselle niin pääpointti kuitenkin piti olla se, että miksi luolakoeliiton kisoissa oli väärä koodi ja koirat lisätty sillä, jos kerta tulospalvelua ei enää käytetä. Musta olis myös kiva kuulla muiden mielipiteitä tuosta tulospalvelusta, koska musta tuntuu, että moni muu voisi haluta tulospalvelun pois :D Noutajakokeitten suhteen keskusteltiin tästä ja siellä kannatettiin tulospalvelua, mutta sit mun muistaakseni tokon ja pk:n kanssa ainakin on haluttu tulospalvelut pois.
Weeza
Epätoivoinen katse
Viesti:

No tulospalvelu on nyt käytössä. Eli kisojen tuloet täytyy minulle ilmoittaa. Itse aloitan luultavasti Mäyristen kasvatuksen hiljattain tässä tänävuonna. Älä ihmeessä lopeta, kyllä sitä kiinnostusta sitten löytyy. Oletko kokeillut tarjota kuvia tms?:) Tiedän, onahn se turhauttavaa, mutta sen arvoista kun saa sitten pennun uuteen kotiin:)
Atacta & Atactan twitter

Perroja since 2013
Susityttö
Höpsö veitikka

Harmi kun kynä ei pysy kädessä ja vain sijoitusurokselle löytyy kuvat mukaan, joka sekään ei kyllä ole saanut kotia :D Jep, onhan tässä tullut riemuittua useamman pentueen maailmaan saattamisesta. Niin noista menneistä(kin) kisoista ilmoitetaan tulokset sulle(ko)?
Weeza
Epätoivoinen katse
Viesti:

No mie tsekkaan ne ite, kun omaa sähläämsitähän tää on:D
Atacta & Atactan twitter

Perroja since 2013
Hanna-81
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Hanna-81 »

Tuomarin näkökulmasta paljon helpompi on katsoa tulokset koirien sivuilta.
Vuoden Tuomari 2012
Saa pyytää tuomariksi kaikkiin käyttölajeihin. Mutta en vastaa massapostitusviesteihin.

Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
Weeza
Epätoivoinen katse
Viesti:

Kyllä mutta nyt on tullut ainakin yhteensä 20 viestiä negatiivista palautetta siitä.
Atacta & Atactan twitter

Perroja since 2013
Susityttö
Höpsö veitikka

Olisko mahdollista saada tuo tulospalvelu aakkosjärjestyksessä? Ja korjata Pret-nimiset koirat Prêt-nimisiksi :D Kun nuo uudet suorittaneet on vain laitettu tuonne muitten perään.
Weeza
Epätoivoinen katse
Viesti:

Onko sillä sen suurempaa syytä, miski pitisi olla aakkosjärjestyksessä?:D Minusta on helpompi katsoa uusimmat suorittajat päivämäärän mukaan... Prêtit onnistuu kyl..
Atacta & Atactan twitter

Perroja since 2013
Susityttö
Höpsö veitikka

Eihän sillä toisaalta, mutta ite oon tottunut aina kattoon aakkosjärjestyksessä kaikkialta, koska se on helpompi kuin muistella, koska se koira suoritti sen. :D
// Toisaalta. En mä jaksa tästä tän enempää keskustella, koska se nyt loppujen lopuksi on ihan sama onko ne aakkosjärjestyksessä vai ei, kunhan ehdotin.
Weeza
Epätoivoinen katse
Viesti:

No mut helpostihan sitä hakuttaa Ctrl+f niin ei tarvi miettii?:D
Atacta & Atactan twitter

Perroja since 2013
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Kyllä se aakkosjärjestys on paljon selkeämpi ja käyttäjäystävällisempi. Ja paremman näköinen.
Shady
Taikuri

Viesti Kirjoittaja Shady »

Onpas luolakokeet kuolleet :o Itelle muutti nyt ihka ensimmäiset terrierit kenneliin ja meinasin intoa puhkuen mennä niitä luolille ilmoittamaan, mutta mitä näenkään - viimeksi alku vuonna ollut kisoja! Nyt ihmiset herätys!

Siksipä päätinkin näyttää hyvää esimerkkiä ja kisa anomus on lähetetty ja kisassa mukana kaikki luokat ;)
Toivottavasti saan tälle jonkun muun tuomariksi. En haluis ensimmäistä kisaa, johon osallistun, tuomaroida itse :P

// Pakko tunkee myös oma nokka tuohon tulospalvelu sokkaan. Sieltä kannattais ottaa ne turhan 00.00.0000 merkinnät pois. Vaikeuttaa todella paljon niiden tulosten katsomista koirilta, kun kaikilla on kaikissa lajeissa nolla päivämäärät. Mitä nyt siis koitan tässä sekavasti tuoda ilmi on, että selkeyttäisi tuomarin työtä, jos pystyisi vaan nopeasti vilkaisemaan kuinka monta päivämäärää koiralla on, kun nyt joutuu tarkkaan katsomaan mikä on oikea päivämäärä ja mikä pelkkää nollaa.
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
Vastaa Viestiin