Yleistä palautetta Karvaturrit-foorumille

Risut ja ruusut, kehitysehdotukset ja muu laudan toimintaan ja ylläpitoon liittyvä.
Vastaa Viestiin
Adelia
Ei riitä.
Viestit: 397
Liittynyt: Ti Joulu 14, 2010 9:16 pm

Yleistä palautetta Karvaturrit-foorumille

Viesti Kirjoittaja Adelia »

Ei osunut vastaavanlainen silmään, joten teinpä uuden.

Pakko sanoa, että tosi kiva, että Karvaturreilla on ihan omannäköinen ilme! Oon törmännyt moniin foorumeihin jotka ovat rakenteelta samanlaisia, mutta niitä perussinisiä, aneemisia ulkoasuiltaan, tai sitten on yksi pieni, rakeinen kuva jossain ylänurkassa osviittaa antamassa. Paljon plussaa siitä että myös yhteishengen lisäksi on panostettu ulkoasuun! :--)
Sun vuokses mitä vaan, kaiken antasin
Saat mut sekasin, ku oisin vetäny ekstasii
Kaisa-Neiti
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 103
Liittynyt: Su Maalis 28, 2010 10:38 am
Paikkakunta: Kankaanpää
Viesti:

Re: Yleistä palautetta Karvaturrit-foorumille

Viesti Kirjoittaja Kaisa-Neiti »

Liikun samoilla linjoilla kuin Adelia, mutta kuitenkin, pitäisiköhän ulkoasua sillöin tällöin vaihtaa? :o Tuo sama ulkoasu on ollut täällä aika pitkään. :)

Muuten forkka on mun mielestä ihan hyvä näinkin. :D
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Yleistä palautetta Karvaturrit-foorumille

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Miksi ulkoasua pitäisi vaihtaa?
Avatar
Timberwolf
Velho
Viestit: 5644
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:59 am
Avatar ©: Twiggy
Viesti:

Re: Yleistä palautetta Karvaturrit-foorumille

Viesti Kirjoittaja Timberwolf »

Sini on tehnyt aivan käsittämättömästi töitä tän nykyisen ulkoasun kanssa, eikä ulkoasun vaihtaminen foorumille ole yhtä helppoa ja hauskaa kuin mitä se on jonkun virtuaalikennelin sivuilla. Tavallisessa sivustossa on noin sadasosa siitä koodimäärästä mitä foorumilla ja muutenkin sisältö on aivan eri tavalla järjestelty ja määritelty. + se grafiikan määrä, mitä tässäkin ulkoasussa on, on aivan käsittämätön.

Saarna ohi.
Kuva

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
Avatar
Indy
Vuohenruokaa
Viestit: 1730
Liittynyt: Su Heinä 25, 2010 2:47 pm
Viesti:

Re: Yleistä palautetta Karvaturrit-foorumille

Viesti Kirjoittaja Indy »

Musta tää nykyinen ulkka on just hyvä, eikö sille tarvitse tehdä mitään.

Tykkään turrilasta muutenkin tosi paljon :)
Kuva
Kaisa-Neiti
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 103
Liittynyt: Su Maalis 28, 2010 10:38 am
Paikkakunta: Kankaanpää
Viesti:

Re: Yleistä palautetta Karvaturrit-foorumille

Viesti Kirjoittaja Kaisa-Neiti »

Aijaa, sorry, en kässänyt oikeen.

Mietin täs just äsken että pitäisköhän noi tittelit näyttää jollain sivulla? Itse olen niistä ainakin ihan pihalla... :roll:
Tuuli
Vuohenruokaa
Viestit: 1991
Liittynyt: Pe Tammi 16, 2009 6:34 pm

Re: Yleistä palautetta Karvaturrit-foorumille

Viesti Kirjoittaja Tuuli »

^ Ne vaihtuu viestimäärän mukaan, eikö se ole sillä selvä? :)
Tauko, en luultavasti palaile enää.
VKKL, VSAY, Melodia, Throught's, Dulce, Fiasko & Whee! is coming!
Avatar
Shannon.
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Ma Marras 16, 2009 10:13 am
Viesti:

Re: Yleistä palautetta Karvaturrit-foorumille

Viesti Kirjoittaja Shannon. »

Sanon vielä tuohon ulkoasuun, että mielestäni sitä ei kannattaisi vaihtaan ollenkaan ikinä koskaan, mikäli se vain toimii hyvin ja on selvä ja helppo käyttää. Nimittäin juuri foorumilla sivut tuntuvat menevän ihan sekaisin ja sitten saa miettiä, että missä on se ja se nappi jne. Kuten hevoset.comin ulkoasu muuttui, niin kaikki meni ihan sekaisin.
Saragis & Qazarat - vinttikoirat
Red Flare's - faaraokoirat & punaiset irlanninsetterit
Majorithy Arabians - arabianhevoset
Islanninhevostalli Trottúr - islanninhevoset


Vuoden kasvattaja 2020
Vuoden vVJM-kasvattaja 2020
Adelia
Ei riitä.
Viestit: 397
Liittynyt: Ti Joulu 14, 2010 9:16 pm

Re: Yleistä palautetta Karvaturrit-foorumille

Viesti Kirjoittaja Adelia »

Vaihtelu virkistää, mut jos sivut on toimivat turha niitä on muuttaa. My opinion.
Sun vuokses mitä vaan, kaiken antasin
Saat mut sekasin, ku oisin vetäny ekstasii
Lilja
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2269
Liittynyt: Ke Maalis 18, 2009 4:20 pm
Viesti:

Re: Yleistä palautetta Karvaturrit-foorumille

Viesti Kirjoittaja Lilja »

Foorumin ulkoasu on mielestäni todella hieno, todellakin vaihtelua muiden foorumeiden tylsiin yksivärisiin kuvattomiin valmisleiskoihin. Olen täällä pyörinyt muistaakseni vuodesta 2009 alkuvuodesta asti, enkä vieläkään ole kyllästynyt ulkoasuun tai edes miettinyt sen vaihtoa, varsinkin kun tiedän sen olevan hieman monimutkainen projekti kuin kotisivujen ulkoasun vaihdos.
...Joten ihmettelen tässä vaan, miten alle vuoden foorumilla pyörinyt voi tulla jo vinkumaan ulkoasunvaihdosta foorumille kyllästyttyään nykyiseen.

Mielestäni nuo tittelit on tosi kivoja kun ne vaihtuu aina viestimäärän mukaan ja voi seurailla muiden käyttäjien titteleistä ja viestimääristä, että milloin itse saa millaisenkin tittelin. Titteleiden listaus olisi turhaa ja veisi ilon koko ideasta, koska mun mielestä sitä on just kiva aina oottaa, että millon vaihtuu titteli ja millanen se seuraava sit on. Mitä hauskaa siinä sit olisi kun tietäis tasan tarkkaan, millä viestimäärällä saa minkäkinlaisen tittelin ja sit koittais spämmiä mahollisimman paljon turhia viestejä, jotta sais sen haluamansa tittelin?

Amen.
vuoden seko & erikoisin tapaus 2011
x blog x art blog x youtube x
x tumblr x twitter x flickr x
Vastaa Viestiin