Myydään tervu narttu

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Emmi
Alkupalat
Viesti:

Myydään tervu narttu

Viesti Kirjoittaja Emmi »

Myynnissä olisi "Sinisestä" One-pentueesta Blue’s One Last Promise. Neidin vanhempiin ja sisaruksiin voi tutustua ko.pentueen sivulla, mutta mainittakoon tässä nyt hieman hänen sukulaisistaan. Isä on täysin evm-herra, mutta äitinä toimi oma,Hobun kasvattama, Kukkaniityn Edustaja "Ebu". Tämä rouva kuuluu virt.maailman vanhoihin tervusukuihin. Ebun sisaruksista kummallakaan ei minun tietääkseni ole pentueita, joten mahdollinen jalostuskäyttö tälle neidille ei ainakaan yleisen suvun takia ole este. Toki toivon, että tuleva omistaja konsultoi minua mahdollisessa pennuttamisessa. Jos sinulla on welho-tili voimme keskustella hinnasta erikseen.

Mikäli kiinnostus heräsi, luethan Blue'sin kasvatus-sivun ja jos vielä sen jälkeen haluat neidin ostaa, laita ihmeessä viestiä!
Blue's ja Emmi on toistaiseksi lomailemassa. Pyrin vastaamaan kaikkiin sähköposteihin mitä tulee, mutta vastaukset saattavat hieman kestää!
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Re: Myydään tervu narttu

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

MULLE MULLE!!!
Kisausta tulisi olemaan paljoti, erityisesti ToKossa, Agissa, näyttelyissä ja tansissa ainakin. Paljon maksaa? Pakko saada! Koira tulisi tänne. Pennut teettäisin ehdottomasti. Sivunäyttöä:
tässä, virtuaalikissalani Gayaneen yksi kissa. valitettavasti juuri nyt ei ole näyttää koirien sivuja, paitsi tämä keskeneräinen.
Kiitos 9.999 999 miljoonasti jos nartun saan.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Emmi
Alkupalat
Viesti:

Valitettavasti en halua myydä kasvattia paikkaan jossa en pääse ennen myyntiä vierailemaan. Linkki sivuillesi ei nimittäin toimi. Joten neiti etsii edelleen kotia.
Blue's ja Emmi on toistaiseksi lomailemassa. Pyrin vastaamaan kaikkiin sähköposteihin mitä tulee, mutta vastaukset saattavat hieman kestää!
Miira
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Miira »

Voi kun haluaisin toisen tervun Rambon seuraksi, kun pojalle ikääkin kertynyt.

Tulisi siis Copeliin, jossa tällä hetkellä menossa remontti ja ulkoasun vaihdos, koska muutamme suurempiin ja avarampiin tiloihin Uuteen-Seelantiin koirien kanssa (virt). Kisänäyttönä vaikka Nicky ja Iira. Kisaisimme tytön kanssa paimennuksessa valioksi ja suorittaisimme bh-kokeen. Haluaisin tytöstä sellaisen ei-pk koiran välttämättä. Ehkä pari pk-tunnusta, mutta koska cockerini Rosa pian valioituu koiratanssista, olisi siinä paikka harrastaa koiratanssia valioksi asti. Myös kokeiltaisiin mahdollisimman monia lajeja, mm. agility ja toko.

Kuvista en vielä tiedä, mutta yhden tutun tervunartun kotisivuilta (jota olen nähny pari kertaa, kun ollut hoidossa Lallin omistajan luona) olisi tarkoitus kysellä lupia jne. Toivottavasti vakuutti. Kutsumanimi ei vielä tiedossa, mutta pari vaihtoehtoa kyllä.. ;)

//Sain luvat sen tervunartun sivuille, eli kuvatkin löytyisi nyt :)
and you can tell me all your thoughts about the stars that fill the moonlight skies
Emmi
Alkupalat
Viesti:

Joo kyllä neiti Miiralle lähtee, ilmottele vaikka yksityisviestillä sitten sivuja! (:
Vastaa Viestiin