Virtuaalinen unkarinpaimenkoiraliitto
-
Häidee
- Kriisissä
Virtuaalinen unkarinpaimenkoiraliitto
Olisiko jollain kiinnostusta Virtuaalisen Unkarinpaimenkoiraliiton perustamiseen?
Unkarinpaimenkoiraliitto tulisi kattamaan kaikki unkarilaiset paimenkoirarodut aivan kuten oikeastikin. (Tutustukaa!) Olisi mielestäni parempi idea perustaa tällaisessa muodossa kuin niin, että olisi vain esim. mudeilla oma liittonsa.
Jos olisit kiinnostunut niin parannusehdotuksia voi laittaa ja saa kommentoida myös tätä liittoa ja kertoa mitä tästä ajattelee. :)
Unkarinpaimenkoiraliitto tulisi kattamaan kaikki unkarilaiset paimenkoirarodut aivan kuten oikeastikin. (Tutustukaa!) Olisi mielestäni parempi idea perustaa tällaisessa muodossa kuin niin, että olisi vain esim. mudeilla oma liittonsa.
Jos olisit kiinnostunut niin parannusehdotuksia voi laittaa ja saa kommentoida myös tätä liittoa ja kertoa mitä tästä ajattelee. :)
61°07 45 N 21°30 20 E
- Juliétte
- Nakkisotilas
- Viesti:
Re: Virtuaalinen unkarinpaimenkoiraliitto
Mun mielestä toi ois tosi hyvä idea, olen itsekin perustamassa pullamursun kanssa mudeja ja pumeja kasvattavaa kenneliä. Vaikka eivät unkarinpaimenkoirat niin hirveän yleisiä virtuaalimaailmassa ole, ainakin mudeja on kuitenkin jonkun verran :) Ja omasta mielestänikin ehdottomasti yhteinen liitto kaikille unkarinpaimenkoirille, eikä erikseen kaikille.
-
Mew
- Nakkisotilas
Todellakin, sanon minä! Okei syynä on varmaan se, että itselläni on juuri tekeillä mudikennel ja onhan nuo mudit ainakin kuitenkin jonkun verran yleistynyt virtuaalimaailmassa. En sitten kyllä pumeista ja puleista, tai varsinkaan niistä muista vastaavista roduista tiedäkään, kuinka yleisiä ne ovat, mutta mudit nyt ainakin... Ja mielummin perustaa yleisesti hieman useammalle (harvinaisemmalle) rodulle yhteinen liitton, koska ei ole mitään tarvetta luoda jokaiselle rodulle omaa liittoansa.
-
Häidee
- Kriisissä
Hyvä, että löytyis kiinnostusta liittoo kohtaan!
Nahkojen seurasta löytyy pian kaksi mudia. Itse en varmaan liittoa kuitenkaan pystyisi pitämään todellakaan aktiivisena, joten jos siihen kaverin saisi niin voitaisiin pistellä pystyyn. Rauma Show:ssa käyn mahdollisesti kuvailemassa muutaman unkarilaisen paimenen, jos aika riittää. Voin lisäksi myös ulkoasua yrittää väkertää jossain vaiheessa. Joskus kesällä varmaan projekti valmistuisi, jos ei sitä ennen saa joltain kuvia. :)
Nahkojen seurasta löytyy pian kaksi mudia. Itse en varmaan liittoa kuitenkaan pystyisi pitämään todellakaan aktiivisena, joten jos siihen kaverin saisi niin voitaisiin pistellä pystyyn. Rauma Show:ssa käyn mahdollisesti kuvailemassa muutaman unkarilaisen paimenen, jos aika riittää. Voin lisäksi myös ulkoasua yrittää väkertää jossain vaiheessa. Joskus kesällä varmaan projekti valmistuisi, jos ei sitä ennen saa joltain kuvia. :)
61°07 45 N 21°30 20 E
- Juliétte
- Nakkisotilas
- Viesti:
Itse voisin olla hyvinkin kiinnostunut lähtemään mukaan tähän hommaan, jos vain minut huolit (: Olen kesällä menossa kokkolaan KV-näyttelyihin, joten voin käydä siellä kuvailemassa.
-
Häidee
- Kriisissä
Tottakai huolin! Milloin kys. näyttely on?
61°07 45 N 21°30 20 E
- Juliétte
- Nakkisotilas
- Viesti:
Se on vasta heinäkuussa, 2-3. päivä, FCI1:set ekana päivänä :) Mutta mites sitten asiasta keskustellaan, mese vai miten? Voin lähettää oman mesen YV:llä