Okei, sain siis Annalta niin upean syksyleiskan, että oli pakko ottaa käyttöön heti! >:D Ite tykkään siitä ihan älyttömästi, toivottavasti te myös. Kommenttia sisällöstä ja ulkoasusta otetaan mielellään vastaan. :)
Sisään siitä!
PÄIVITTÄKÄÄ LINKKINNE!
Schwarm vaihtoi myös syksyyn!
-
essi
- Syvällistä
- Viesti:
-
Anri
- Syvällistä
Re: Schwarm vaihtoi myös syksyyn!
Ihana tuo ulkoasu <3_<3 Ulkoasu loppuu jotenkin tönkösti. Etusivun teksti on hyvä mutta loppuu jotenkin kesken. Tekstit ovat yleisesti ottaen hyviä. Koirien sivut toimivat ja selkeät, olen kuitenkin itse tottunut siihen että siinä on aika heti kuva koirasta ja sitten alempana se kuvagalleria. Tuolla kuitenkin on ainoastaan se kuvagalleria. Info-osiossa voisi olla muutankin kuin kennelin esittely, esm. omistajasta, historiasta ymym.
Kokonaisuudessaan tosi hieno ja hyvä v kennel, vaikkei nyt otetakkaan huomioon tätä 'suurta' Aberdeen virhettä =D Jos Deattanin linkittäisit?
<a href="http://www.geocities.com/anrideattan">Deattan</a>
Aberdeen on Skotlannissa ja se kuuluisi kirjoittaa että Aberdeenin.. :'D..Isosta-Britanniasta, viehättävästä Aberdeen kaupungista..
Kokonaisuudessaan tosi hieno ja hyvä v kennel, vaikkei nyt otetakkaan huomioon tätä 'suurta' Aberdeen virhettä =D Jos Deattanin linkittäisit?
<a href="http://www.geocities.com/anrideattan">Deattan</a>
-
Anna_
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
No kyllähän sä sait sen hyvin toimimaan^^
Tuosta ulkoasun loppumisesta. Olin itse ajatellut että sivun väri olisi sama kuin tuo ulkoasua reunustava ruskea, mutta on toi oranssikin ihan kiva. Tuo mukavasti lisää väriä, ja sähän sen päätät mikä väri siellä on :D
Tykkään kyllä kennelistäsi, ja sulla on myös ihan kivoja sakemanneja! (Onnea muuten Alman mahtavasta MV-tittelistä!)
Tuosta ulkoasun loppumisesta. Olin itse ajatellut että sivun väri olisi sama kuin tuo ulkoasua reunustava ruskea, mutta on toi oranssikin ihan kiva. Tuo mukavasti lisää väriä, ja sähän sen päätät mikä väri siellä on :D
Tykkään kyllä kennelistäsi, ja sulla on myös ihan kivoja sakemanneja! (Onnea muuten Alman mahtavasta MV-tittelistä!)
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
-Vuoden taiteilija 2008
-
Twiggy
- Pohjasakan hämmentäjä
Annal on niinku hallus nää kuvien liittämiset o_o
-
essi
- Syvällistä
- Viesti:
Anri, virhe korjataan pian. ;)
Annalle, että itsekin kokeilin samaa ruskeaa taustaväriksi, mutta ajattelin antaa jotain kivaa piristysväriä leiskalle. :)
Jerry, oot hiton oikeessa. :D
Annalle, että itsekin kokeilin samaa ruskeaa taustaväriksi, mutta ajattelin antaa jotain kivaa piristysväriä leiskalle. :)
Jerry, oot hiton oikeessa. :D