VTL - VALIOLISTASTA (lue viim. viesti!)
-
- Kanada
Re: VTL - tulospalvelu asiaa!
Ei siinä nyt olisi mitään järkeä lähteä noista jo hyäksytyistä kisoista tuota osallistumiskoodia muuttamaan, joten mun mielestä noi kisat, jotka nyt löytyy kalenterista tulis tuomaroida vanhalla systeemillä eli tulospalvelun avulla.
- Iivi
- Söi navetan kaksi nautaa
Hyvä päätös, nyt ainakaan tarvitse jännittää että lisätäänkö sitä viimeistä I-palkintoa koskaan tulospalveluun :D Sellainen kysymys vain, että eikö tuota sääntöä ettei saa tuomaroida ennen VIP:iä voisi nyt poistaa?
//Hienoa!
//Hienoa!
Sunburn's | Kisaputki Aina Päällä | Yksityiset
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
-
- Kanada
Tosiaan, unohtui vielä se sääntö sivuille. Keskuteltiin siitä meinaan viime sivulla ja tulin siihen pätökseen, että tuolla säännöllä ei enää ilman tulospalvelua tee mitään. Joten joo, käynkin poistamassa sen nyt sieltä. :)
- Kendra
- Höpsö veitikka
Mitenkäs tämän kilpailun kanssa? Se on järjestetty ja tuomaroitu ennen tuon tulospalvelun poistamista, mutta niitä tuloksia ei koskaan lähetelty tulospalveluun.. Onko noi ykköstulokset, mitä tuolta on saatu niin sitten "oikeita" ykköstuloksia? :)
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
^ Mun mielestä me sovittiin, että ne on nyt ihan 'oikeita' tuloksia.
-
- Kanada
Joo, elikkä kaikkien niiden kokeiden tulokset, joita ei olla lisätty tulospalveluun hyväksytään. Joten Yläkerran kokeen tulokset on ihan virallisia I tuloksia. :)
- Kendra
- Höpsö veitikka
Selvä juttu :)
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Mä voisin nostaa esille jälleen kerran valioitumisen vaikeuden. Miksi valioituminen pitää olla tokossa niin vaikeaa? Ymmärtäisin, jos koirilla ei olisi montaa liittoa missä kisata ja sen takia pitäisi panostaa pariin lajiin ettei koira olisi valmis jo parissa kuukaudessa, mutta koirilla on järkyttävästi liittoja. Mikä on siis syy tokon valiouden vaikeuteen?
Kattokaa nyt Dilaakin. Viisi ykköstä evlstä, ja kolme niistä turhia. KP:ta ollaan odoteltu heinäkuusta asti tuloksetta. Joillakin koirilla tuntuu olevan ihan hemmetin huono tuuri, joten pitäiskö kisauttamista tokossa rajoittaa vain näihin hyväonnisiin ettei tarvisi repiä harmaita hiuksia kuukausi tolkulla?
Kattokaa nyt Dilaakin. Viisi ykköstä evlstä, ja kolme niistä turhia. KP:ta ollaan odoteltu heinäkuusta asti tuloksetta. Joillakin koirilla tuntuu olevan ihan hemmetin huono tuuri, joten pitäiskö kisauttamista tokossa rajoittaa vain näihin hyväonnisiin ettei tarvisi repiä harmaita hiuksia kuukausi tolkulla?
Miksei näin ole virtuaalimaailmassa? Miksei kolme 1. palkintoa riitä, miksi pitää olla vielä se stnan kunniapalkintokin?Wikipedia kirjoitti:Koira saa Suomen tottelevaisuusvalion arvon (FIN TVA), kun sillä on kolme 1. palkintoa tottelevaisuuskokeen erikoisvoittajaluokassa kahden eri palkintotuomarin arvostelemana ja laatuarvostelussa virallisessa näyttelyssä vähintään maininnan 'hyvä'.
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Tätä samaa olen miettinyt itsekin. On erittäin turhauttavaa odottaa sitä KP:tä. Käytetään nyt esimerkkinä vaikka Kirsin Dilaa. Kaikki nuo ylimääräiset ykköset olisi voinut saada joku muu, jos kolme ykköstulosta riittäisi valionarvoon. Mikä pointti siinä kunniapalkinnossa on? Eihän esim. agilityssäkään tarvitse kuin 9 vKUMAa. Ei mitään kolmen parhaan joukkoon pääsyä tai tmv. vaadita. Tokossa kilpaileminen on muutenkin (ainakin minulle) hidasta, koska kaikkiin luokkiin on hirveä ryntäys. Hyvin usein en ehdi mukaan. Niin kuin ei moni muukaan.
Olisiko pieni sääntömuutos paikallaan KP:n kohdalla?
Olisiko pieni sääntömuutos paikallaan KP:n kohdalla?
- DON'T TRUST A SONG THAT'S FLAWLESS
- Iivi
Täälläkin on yksi joka kannattaisi pientä sääntöuudistusta :) Mulla ei ole (omasta mielestäni) hirveästi virtuaalikoiria, mutta tällä hetkellä kuusi kisaa EVL-luokassa ja odottaa tätä paljon kaivattua kunniapalkintoa. Esimerkiksi Sunburn's Autonomy on saanut varmaan kymmenen I-palkintoa EVL:stä kun KP:tä ollaan metsästetty viime huhtikuusta asti. Kun tokoon ehtiminen on aivan tuuripeliä (mukaan pääsee hyvällä tuurilla jos sattuu huomaamaan uudet kisat kahden tunnin sisällä niiden ilmestymisestä) ja mukaan saa ilmoittaa 3 koiraa/omistaja/luokka niin tuntuu että noiden valioitumista saa odotella vielä pitkän tovin... Mulla olisi kaikissa muissa luokissa (ALO, AVO, VOI) tilaa uusille koirille, mutta en viitsi aloittaa uusilla koirilla kisaamista tokossa kun ne kuitenkin ruuhkautuvat EVL-luokkaan.
Sunburn's | Kisaputki Aina Päällä | Yksityiset
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Mua kanssa rassaa KP aivan älyttömästi. Mun Rainvalley's Julienilla on oikeasti KAKSITOISTA 1. palkintoa EVL:ästä, voi olla että menee toisen koiran kanssa sekaisin, mutta jollakin mun koirista oli 9 ja tolla 12 tai sitten se oli toisinpäin että tolla yhdeksän ja mun tiosella koiralla 12.
Se on niin hirveän turhauttavaa ja se vie niin paljon. 1. palkinnon saaminen on muutenkin älyttömän hankalaa ja tokossa kisaaminen on kuitenkin pitkä prosessi. Musta tuntuu oikeesti joka kerta niin pahalta, että mun Julien on vienyt niin monta ykköspalkintoa evlästä, vaikka joku muu olisi niitä tarvinnut. En ole jaksanut tuloksia lisätä koiran sivuille, koska kaikki ne ykköspalkinnot ovat yhtä tyhjän kanssa, mikäli eivät kanna KP:tä mukana.
Nyt kuitenkin sain onneksi vihdoin ja viimein Julienin valioksi, neljä kuukautta ollaan nonstoppina hakattu sitä KP:tä ja marraskuun keskivaiheilla tärppäs
Se on niin hirveän turhauttavaa ja se vie niin paljon. 1. palkinnon saaminen on muutenkin älyttömän hankalaa ja tokossa kisaaminen on kuitenkin pitkä prosessi. Musta tuntuu oikeesti joka kerta niin pahalta, että mun Julien on vienyt niin monta ykköspalkintoa evlästä, vaikka joku muu olisi niitä tarvinnut. En ole jaksanut tuloksia lisätä koiran sivuille, koska kaikki ne ykköspalkinnot ovat yhtä tyhjän kanssa, mikäli eivät kanna KP:tä mukana.
Nyt kuitenkin sain onneksi vihdoin ja viimein Julienin valioksi, neljä kuukautta ollaan nonstoppina hakattu sitä KP:tä ja marraskuun keskivaiheilla tärppäs
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
- Ammattimouhoaja
Mä liityn kuoroon, pientä helpotusta valioitumiseen kiitos. Mulla kanssa tuppaa koirat jumittumaan EVL-luokkaan ja vaikea valioituminen lannistaa pikkusen kisaintoa. Myös normaali luokkakoko kisoissa taitaa olla sen 30, ja mukaan mahtuu karkeasti kymmenen ihmisen koirat. Mäkin yritän jopa ryhdistäytyä näitten virtuaalikoirien kanssa (ei kukaan tahtois cardigania tai pemua?
) mutta vielä ei into riitä kalenterien kyttäämiseen 24/7, eli harvoin mahtuu mukaan. Agissa mulla on nopeiten valioitunut koira, puolessa vuodessa epäaktiivisella kisaamisella. Ensimmäisen tokovalion saamiseen meni 13kk aktiivisella kisaamisella. Ja mullakin on noita ylimääräisiä ykkösiä muille jakaa, mutta en vaivaudu niitä merkitsemään enään kalenteriin.
Kannatan samaa kuin Kirsi, KP saa suksia suolle ja otetaan IRL-käytäntö. Kolme ykköstä riittäisi hyvin!

Kannatan samaa kuin Kirsi, KP saa suksia suolle ja otetaan IRL-käytäntö. Kolme ykköstä riittäisi hyvin!
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Heh, onhan näitä myönteisiä kommentteja ja tullut ehdotetusta sääntömuutoksesta, mutta täältä kans: KP:n vaatimus hiiteen! Pliis?
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
- toksi
Sama täällä! Sama vaikka samalla nostais sitä ykkösten määrää esmes neljään, mut toi KP on käytännössä sama vaatimus kuin se luokkavoitto, joka ilmeisesti poistettiin just tämän mahdottomuuden takia(?).
Dressage is a question of feeling
-
- Höpsö veitikka
^Niin poistettiin, mutta luokkavoiton pystyi saamaan vain yksi ja kunniapalkinnon useampi.