M: pivikokoiria! tollereita, sprinkku, jämpti, pohjis..
- A.t
- Syvällistä
- Viesti:
M: pivikokoiria! tollereita, sprinkku, jämpti, pohjis..
Heipähei.
En enään pyöri täällä joten annan koirat uusiin hyviin koteihin. Kuvat saa mukaan joilla on.
Tuloksia saattaa olla joillain koirilla enemmänkin, en vain ole pitkiin aikoihin päivitellyt sivuja!
JÄMTLANNINPYSTYKORVAT
Förvirrad Oväder "Osku", uros
- BH vFIN KVA vKANS & vPOHJ & vFIN & vSWE & vDK & vF & vIT PMVA PVV-09 vPFRAW-09 vPDKW-09
- evm. suku
- Yksi pentue.
- Kuva mukaan
Sananlaskun Aava"Aava", narttu
- BH vFIN KVA (näyttelyistä 4 sertiä, mejästä 2 kpl 1-palkintoja)
- Kasvattajalle? jos olet kiinnostunut, ota yhteyttä Jacyaan.
- Kuvat mukaan.
Elite's Metsänhaltija "Halla", narttu Frisulle!
- BH vFIN KVA & JVA VJM-07 (Saattaa olla muotovaliokin)
- Yksi pentue.
- Kuvat mukaan
POHJANPYSTYKORVA
Lintujoen Hento Kuiskaus "Henni", narttu Deneolle!
- BH vFIN KVA vPOHJ & vFIN & vDK & vIT & vN PMVA (agilitysta 2 kpl Vkuma, mejässä kilpailee VOI-luokassa)
SUOMENLAPINKOIRA
Joikutassun Ovcci "Onni", uros
- BH vPVA vFIN & vDK & vN & vIT PMVA
- Kuva mukaan.
Pikkupeikon Kuurankukka "Ruska", narttu Juintulle!
LEONBERGINKOIRAT
Lumotun Hallatus "Santtu", uros Susitytölle!
- BH vFIN TVA VOVP-09 vFIN & vDK & vSWE & vIT & vF & vKANS & vPOHJ PMVA PVV-09 vPFRAW-09 vPDKW-09 (vesipelstuksessa kilpailee ALO-luokassa)
Corsair Fairytale Gone Bad "Kope", uros Kirsille!
- RH-E RH-W A RH-F A (Vesipelastuksessa kilpailee AVO-luokassa, näyttelyistä 3 sertiä)
Vimmakintun Alppitähti "Pinja", narttu Susitytölle!
- BH (kilpailee tokossa EVL-luokassa, näyttelyistä 2 sertiä)
NOVASCOTIANNOUTAJA
BH PVV-10 TK1 Solstice of Red Beauty Susitytölle!
Ryanoid's I'll Be Legend Susitytölle!
Nuuskuttajan Missiainesta
ENGLANNINSPRINGERSPANIELI
BH vFIN JVA vFIN & vN & vSWE & vF & vIT & vDK PMVA PVV-09 Pointbreak Diamonds 'r' Violet kirbylle!
En enään pyöri täällä joten annan koirat uusiin hyviin koteihin. Kuvat saa mukaan joilla on.
Tuloksia saattaa olla joillain koirilla enemmänkin, en vain ole pitkiin aikoihin päivitellyt sivuja!
JÄMTLANNINPYSTYKORVAT
Förvirrad Oväder "Osku", uros
- BH vFIN KVA vKANS & vPOHJ & vFIN & vSWE & vDK & vF & vIT PMVA PVV-09 vPFRAW-09 vPDKW-09
- evm. suku
- Yksi pentue.
- Kuva mukaan
Sananlaskun Aava"Aava", narttu
- BH vFIN KVA (näyttelyistä 4 sertiä, mejästä 2 kpl 1-palkintoja)
- Kasvattajalle? jos olet kiinnostunut, ota yhteyttä Jacyaan.
- Kuvat mukaan.
Elite's Metsänhaltija "Halla", narttu Frisulle!
- BH vFIN KVA & JVA VJM-07 (Saattaa olla muotovaliokin)
- Yksi pentue.
- Kuvat mukaan
POHJANPYSTYKORVA
Lintujoen Hento Kuiskaus "Henni", narttu Deneolle!
- BH vFIN KVA vPOHJ & vFIN & vDK & vIT & vN PMVA (agilitysta 2 kpl Vkuma, mejässä kilpailee VOI-luokassa)
SUOMENLAPINKOIRA
Joikutassun Ovcci "Onni", uros
- BH vPVA vFIN & vDK & vN & vIT PMVA
- Kuva mukaan.
Pikkupeikon Kuurankukka "Ruska", narttu Juintulle!
LEONBERGINKOIRAT
Lumotun Hallatus "Santtu", uros Susitytölle!
- BH vFIN TVA VOVP-09 vFIN & vDK & vSWE & vIT & vF & vKANS & vPOHJ PMVA PVV-09 vPFRAW-09 vPDKW-09 (vesipelstuksessa kilpailee ALO-luokassa)
Corsair Fairytale Gone Bad "Kope", uros Kirsille!
- RH-E RH-W A RH-F A (Vesipelastuksessa kilpailee AVO-luokassa, näyttelyistä 3 sertiä)
Vimmakintun Alppitähti "Pinja", narttu Susitytölle!
- BH (kilpailee tokossa EVL-luokassa, näyttelyistä 2 sertiä)
NOVASCOTIANNOUTAJA
BH PVV-10 TK1 Solstice of Red Beauty Susitytölle!
Ryanoid's I'll Be Legend Susitytölle!
ENGLANNINSPRINGERSPANIELI
BH vFIN JVA vFIN & vN & vSWE & vF & vIT & vDK PMVA PVV-09 Pointbreak Diamonds 'r' Violet kirbylle!
Taukoilee virtuaalihommista.. ü
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Re: Myydään pystykorvia + leonberginkoiria! Sisupekan lopettaa.
Mä laitan Rommin myyntiin ite. Mutta joo, haluttaisko sua antaa toi Kope mulle takasin (multahan se lähtikin silloin 2007)? :3 Mähän olen siitä jo aikaisemmin kysellyt, ja haluaisin pojan edelleen. Jatkettais pekossa ja vepessä, kisanäyttöä vaikka Biancalta. Kuvan ottaisin kyllä enemmän kuin mielelläni mukaani, joten näyttelyt voisi olla päälaji.
- A.t
- Syvällistä
- Viesti:
Re: Myydään Sisupekan pystykorvia + 2 leonberginkoiraa.
Ilman muuta sulle lähtee Kope, olin ihan unohtanut että pyysit sitä joskus aiemminkin :D ja Rommi lähtee myös.
-
- Höpsö veitikka
Kuolamyllyyn mahtuisi hyvin tuo Santtu oman kokoistensa sekaan, kun Kope näytti menevän jo. Näyttelyissä käymistä jatkettaisiin (ottaisin kuvan mielelläni mukaan). Vesipelastuksessa ja pelastuskoirakokeissa käytäisiin silloin tällöin. Vesipelastuksessa tähdättäisiin valioitumiseen, mutta en yhtään osaa sanoa missä ajassa.
Onko Santulla jälkikasvua? Jos ei, niin saattaisi jalostuskäyttö kiinnostaa myöhemmin.
Mitä sä aijjot tehdä tälle tytölle?
Onko Santulla jälkikasvua? Jos ei, niin saattaisi jalostuskäyttö kiinnostaa myöhemmin.
Mitä sä aijjot tehdä tälle tytölle?
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Kiitos. <3 Pieni jalostuskäyttö joskus tulevaisuudessa on varmaan ihan OK?
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Mua kiinnostas tuo Elite's Metsänhaltija. Kisanäyttö ei ole kovin vakuuttava, mutta vertaa sitä kennelin uutuuteen. Kilpailutusta tulisi monipuolisesti mutta painotus olisi tottakai hirvenmetsästys lajeissa.
- A.t
- Syvällistä
- Viesti:
Kirsi: Kiitän sivuista ja onnea teidän tulevaisuudelle! Jalostuskäyttö on OK, koska sillähän ei taida olla täällä sukulaisiakaan enään :)
Susityttö: kyllä mahtuu, hyvä koti näyttäisi olevan tiedossa. Santulla ei ole jälkikasvua eikä sukuakaan joten jalostukseen saa käyttää ilman muuta.
Nyt on myös Vimmakintun Alppitähtikin etsimässä uutta kotia, laitan sen tuonne ensimmäiseen viestiin.
Susityttö: kyllä mahtuu, hyvä koti näyttäisi olevan tiedossa. Santulla ei ole jälkikasvua eikä sukuakaan joten jalostukseen saa käyttää ilman muuta.
Nyt on myös Vimmakintun Alppitähtikin etsimässä uutta kotia, laitan sen tuonne ensimmäiseen viestiin.
-
- Höpsö veitikka
Lähtiskö mulle tuo Vimmakintun Alppitähtikin? :) Himoitsin silloin tuosta pentueesta pentua, mutta jäi kyselemättä. Samaan kotiin kuin Santtukin. Vepeä kokeiltaisiin, tokossa jatkettaisiin ja näyttelyissä käytäisiin.
- A.t
- Syvällistä
- Viesti:
Susityttö: Toki se voi myös lähteä :) Tosin kuvat kannattaa vaihtaa aikuisimpiin kuviin jotta voi vepessä alkaa kisailemaan.
Frisu: Huomasin juuri että olin laittanut väärän linkin Hallan sivuille, mutta nyt pitäis olla oikea. Oikeastaan Halla voisi lähteä teille, sillä sen kanssa on jo niin paljon kisattu ja pentue teetetty etten siltä kyllä enään kovin paljon vaadikkaan mitään. Laitathan sivuja tulemaan, kun ne ovat valmiit :)
Frisu: Huomasin juuri että olin laittanut väärän linkin Hallan sivuille, mutta nyt pitäis olla oikea. Oikeastaan Halla voisi lähteä teille, sillä sen kanssa on jo niin paljon kisattu ja pentue teetetty etten siltä kyllä enään kovin paljon vaadikkaan mitään. Laitathan sivuja tulemaan, kun ne ovat valmiit :)
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
-
- Höpsö veitikka
- A.t
- Syvällistä
- Viesti:
Kiitos sivuista :)
"Jemma" oli mulla lempinimeltään Pinja, en vaan tiiä miksi olin laittanut osoitteeseen että jemma :D Mutta sama se mulle kumpi se on, laita se itsesi mielestä parempi. Ja luonteita saa muutella. Copyt olivat myös selvät.
"Jemma" oli mulla lempinimeltään Pinja, en vaan tiiä miksi olin laittanut osoitteeseen että jemma :D Mutta sama se mulle kumpi se on, laita se itsesi mielestä parempi. Ja luonteita saa muutella. Copyt olivat myös selvät.
-
- Höpsö veitikka
Hyvä, että kaikki ok. Mä tykkäsin enemmän tuosta Jemmasta lempinimenä niin ajattelin vaihtaa :D Se vaan jäi päähän tuosta osoitteesta enkä osannut ajatella tyttöä Pinjana.
- A.t
- Syvällistä
- Viesti:
- A.t
- Syvällistä
- Viesti:
Re: Myydään piviko koiria!
Vuoden jälkeen taas eksyin tänne foorumille ja laitan loputkin koirat myyntiin jos jotakuta kiinnostaa.
BH PVV-10 TK1 Solstice of Red Beauty
novascotianoutaja
novascotianoutaja
BH vFIN JVA vFIN & vN & vSWE & vF & vIT & vDK PMVA PVV-09 Pointbreak Diamonds 'r' Violet
englanninspringerspanieli
Olis lisäksi yksi tollerikin mutta sivut oli jostain syystä poistunut. Kuvat saa mukaan joilla on :)
BH PVV-10 TK1 Solstice of Red Beauty
novascotianoutaja
novascotianoutaja
BH vFIN JVA vFIN & vN & vSWE & vF & vIT & vDK PMVA PVV-09 Pointbreak Diamonds 'r' Violet
englanninspringerspanieli
Olis lisäksi yksi tollerikin mutta sivut oli jostain syystä poistunut. Kuvat saa mukaan joilla on :)