O: n. Novascotiannoutaja

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Dream
Nostaa rautaa

O: n. Novascotiannoutaja

Viesti Kirjoittaja Dream »

Eli, sain nyt käyttööni hyvät tolleri kuvat nartulle, ja haluaisin tällä kertaa koiran, jota ei ole vain keksitty. Koiran kanssa tultaisiin kisailemaan Agilityssä, Pk-lajeissa, sekä Nomessa ja Mejässä. Niin ja myös tilaisuuksien tullen Vepessä ja Pelastuskoira hommissa. Näyttelyissäkin ja muita lajeja kun paikkoja vapautuu. Aika laajaa toimintaa siis.

Kriteereinä olisi, että...
-Koira on siinä 18kk ikäinen, tai koska meillä noudatetaan omaa ikääntymistä, niin sama vaikka olisi syntynyt vasta eilen. Kuvissa koira on siis tuon 18kk, joten tämä ei ole kovin painava kriteeri.
-Koira on narttu
-Koiralla on kasvattaja, joka haluaa että pidän häneen yhteyttä ja ilmoittelen kuulumisia. Paljon mukavampi omistaa koira, jonka menestyksestä voi kertoa jollekkin! <3

Jotain tuonnepäin siis, haluan ehdottomasti kuulla myös tämän vuoden aikana tulevista pentueista, sillä tällä ei todellakaan ole mikään kiire, kun olen kuudetta koiraa jo hankkimassa, ja tämä tulisi olemaan 7.

Antakaas siis sormien puhua!
Cessi
Alkupalat

Re: O: n. Novascotiannoutaja

Viesti Kirjoittaja Cessi »

Mulla olisi sulle oma kasvattini joka asuu luonani ja jolle olen jo jonkin aikaa etsinyt uutta kotia.
http://www.geocities.com/sessiyk/nuppu.html

kutsumanimen saa vaihtaa. Tuloksia Nupulla on hieman, mutta ei mitenkään erityisen paljon. Kuvia en voi antaa mukaan, mutta koska sulla kuvat on niin silloin asiat olisi hyvin. Näyttelystä Nuppu ei ole saanut hyviä tuloksia liian valkoisuuden vuoksi.

miten on kelpaisiko Nuppu? Mä voin etsiä sulle tulokset jos hänet otat
Dream
Nostaa rautaa

Kiitos Cessi, Nuppu vaikuttaa kaikin puolin ihan mukavalta tyttöseltä, mutta odottelen vielä olisiko muita tarjolla. Pistän kyllä Nupun korvan taakse, jos vielä myöhemmin löytyisi kiinnostusta (:

Onko muita ehdokkaita?
Susityttö
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Cessin kanssa on puhuttu Violan ja Meiran pennuista (: Terneen on siis syntymässä tämän vuoden loppu / 2009 alku vuoden puolella kaksi tolleripentuetta, ainakin. Toisen pentueen emä on Viola ja toisen Meira. Molemmista pentueista otan enään vain yhden varauksen. Pentueet siis syntyy tosiaankin varmaan aikasintaan tollon loppu vuodesta. Lisää voit kattella täältä vaik ei siä varmaan paljon "lisätietoja" ole :D
Dream
Nostaa rautaa

Susityttö: Molemmat pentueet kiinnostaisivat, ovat molemmat kauniita ja menestyneitäkin tollereita. Hetken mietittyäni voisin olla se viimeinen varaaja tuohon Violan pentueeseen. Harmi vain että pennut syntyvät hieman myöhään, mutta silloin pitäisi olla jo enemmän paikkoja lajissa kuin lajissa vapaana (: Mites siis on, laittelenko lisää vaikka YV:llä, vai onko näille pentueille jokin topic tuolla Pentue - osiossa? Onko isästä / isistä tietoa? :P Voin myös vilauttaa kuvia, mitä olen suunnitellut pennulle!
Susityttö
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Pentueita olen mainostanut vain "tälleen" töpöissä jos joku on halunnut tolleria (: Isukki tulee olemaan evm. jos ei mistään tule löytyyn sellasta komeeta evm. sukusta (tai harvinais sukuista), melko hyvin kisattua urhoa :D itselläni olis evm. sukunen mutta ei kisattu eikä mikään komeekaan.

Voit vaikka vilautella mulle kuvia yv'llä ja lisää saat raapustaa myös yv'llä jos haluat.
Chin
Epätoivoinen katse

Viesti Kirjoittaja Chin »

Et siis ota Aadaa vai? Voi vitsi, koira hukkuu kohta kodittomana bittiavaruuteen. ):
Ootte jotain niin tärkeetä <3
Vastaa Viestiin