VKK:on asiat ja yleinen keskustelu kanakoirista
-
- Kriisissä
Re: VKK:on asiat ja yleinen keskustelu kanakoirista
Rahaisit ahteris meseen ni voisin saada sun innostuksen taas nousemaan. :DD Laitoin nyt VKK:n sivuille ton sääntömuutoksen tuomarointiin. Tuomarilistalla olevat saavat siten varautua aktiivisuus kyselyyn. Jahka revin aikaa sähköpostien lähettämiseen. :D
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Mä ainakin olen aktiivisesti mukana, vaikken omistakaan kanakoiria kuin yhden weimarin :-D. Mutta siis joo, tuokin ihan mielelläni pyydettäessä (ellei ole jotain tärkeämpää tekemistä). Eipä noita pyyntöjä kuitenkaan paljoa ole tullut
.

-
- Toistolla tehoa
Pistelen tänne kans niinkuin Kirsikin :D Saamaa rataa mennään aktiivinen oon ja tälläi, muttei pahemmin kisoja ole oluut :) Basuunan kisoista tuokin Nuokut :)
// Luin huolimattomasti, sori.
// Luin huolimattomasti, sori.
FiW-13 HeW-13 NordW-13 Nummituvan Elmeri 2/08 <3
-
- Kriisissä
No siis sielhän on käytännös kattoen tolleen. Pidän kuitenkin ton tuomarikokeen tuolla ja otan uusia tuomareita jos joku nyt välttämättä haluaa vielä pyrkiä tuomariksi.
"VKK ottaa uuden tuomaripolitiikan käyttöön. Enää kilpailujen tuomarin ei tarvitse olla VKK:n hyväksymä, eli voit siis itse tuomaroida kokeesi. (01.03.2010). --- Voit kuitenkin halutessasi turvautua VKK:n hyväksymiin tuomareihin. "
"VKK ottaa uuden tuomaripolitiikan käyttöön. Enää kilpailujen tuomarin ei tarvitse olla VKK:n hyväksymä, eli voit siis itse tuomaroida kokeesi. (01.03.2010). --- Voit kuitenkin halutessasi turvautua VKK:n hyväksymiin tuomareihin. "
-
- Höpsö veitikka
(Milla, mars matkaan ja varaamaan se irkkunapero! jos meinaat gordonilla kiristää niin ei onnistu.. tai onnistuu jos on kuvat)
:D
:D
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
- Keilapallo
Mulla tekee niin mieli hankkia uusi weimariuros.. Sainn näpsäistyä ihan kivat kuvatkin Tampereen KV'sta. Mutta nyt en tiiä raaskinko vielä niitä ottaa käyttöön. XD
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
-
- Höpsö veitikka
täs on ny näit Scarletsin pentueita ollu jo aika tiuhaan tahtiin mutta kesällä olis ehkä niitä vizslavauvvoja luvassa. :)
btw Scarlets on muuttanut (superneon.org) ja Cottongrass tulee perässä. kaikki vanhat kisat on siirretty uusille sivuille, ei huolta!
btw Scarlets on muuttanut (superneon.org) ja Cottongrass tulee perässä. kaikki vanhat kisat on siirretty uusille sivuille, ei huolta!
vuoden kadehdituin 2012
-
- Keilapallo
Täytyykin muokkia tuo uusi osoite jossakin vaiheessa kun vaan saan aikaiseksi ton poitsun (Xaviorin) sivuille. : )
Open your eyes and tell me what you see
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Pitääkö VKK:oon ilmoittaa tulokset sähköpostilla (joo, olen puolessa vuodessa unohtanut)? Yritin etsiä tuosta sivuilta, mutta ei vaan millään osu silmään.
-
- Kriisissä
Ei pidä. Mä katon ne ite kisasivulta. :D Moni tosin ilmottaa että nyt on tulokset, mutta se ei oo pakollist.
-
- Höpsö veitikka
Löytyiskö täältä kiinnostuneita lk. unkarinvizsloille? Rebecca joskus ilmoitti kiinnostuksensa mutta olisko muita? :D
Nadia olis onnellinen äiskä ja ihan "oikee" isäki saadaan ehkä.
Nadia olis onnellinen äiskä ja ihan "oikee" isäki saadaan ehkä.
vuoden kadehdituin 2012
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Kiitti vastauksista, toivottavasti muistan tämän seuraavallakin kerralla. :-D
Toi Nadia on aivan upea, mutta onneksi mulla ei ole hyviä kuvia, muuten menisi liian suureksi houkutukseksi.
Toi Nadia on aivan upea, mutta onneksi mulla ei ole hyviä kuvia, muuten menisi liian suureksi houkutukseksi.

- Wolfie
- Höpsö veitikka
Joo kyl viszla kiinnostaa, mut en oo vieläkää kuvalupia saanu, et se vähän rajottaa :/
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Hei, jos jollakin on kiinnostusta esimerkiksi kk saksanseisojan, pk saksanseisojan tai lk weimarinseisojan kuviin, niin http://picasaweb.google.fi/athariwa/Sak ... yttely2009# voi vapaasti vaikka yksityisviestillä tai messengerissä (elohopeaa@hotmail.com) kysellä käyttöön. :) Mä kun en itse tee mitään muilla kuin noilla lk. ss kuvilla, joten kelailin et jos jollakin löytyisi käyttöä, niin kannattaahan virtuaalista kanakoirakantaa vain vahvistaa..
Why is it that people think it's so evil? What is it about it that there is scares people so deeply? Because they are afraid that there is more to reality than they have ever confronted. That there are doors that they're afraid to go in and they don't want us to go in there either because if we go in, there we might learn something that they don't know. And that makes us a little out of their control.
-
- Höpsö veitikka
Kettu, kehtaisko noita pk. saksanseisojan kuvia (Ilona) kysellä varastoon? :) Mulla on nyt tällä hetkellä tuo yksi ainoa pk. saksalainen, sille piti jo kaveri tulla mutta paljastui kys. koira sitten mynsteriksi.. nää pk. kuvat kun on niin penkin alla!
lk. vizslapentueesta mulla on jo topa tuolla pentuealueella - eikö ketään kiinnosta? :c syntyvät 1.7 ja jos ei muita tule niin syntyy sitten vaan yks kakara.
tossa elokuun puolella meinasin kans irkkupentuja yhdistelmästä Scarlets Bonnie x Om De Andere Seizoen (jo edesmennyt, pakaste) - kiinnostusta? :)
lk. vizslapentueesta mulla on jo topa tuolla pentuealueella - eikö ketään kiinnosta? :c syntyvät 1.7 ja jos ei muita tule niin syntyy sitten vaan yks kakara.
tossa elokuun puolella meinasin kans irkkupentuja yhdistelmästä Scarlets Bonnie x Om De Andere Seizoen (jo edesmennyt, pakaste) - kiinnostusta? :)
vuoden kadehdituin 2012