vFCIn tuomarikoe
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: vFCIn tuomarikoe
Tuli perille, siellä on muutama muukin odottamassa tarkistusta.
-
Elsa
- Toistolla tehoa
Onkos tullut perille? :):) ku on munn s-posti ruvennu kuseskelemaan.. -.-*
FiW-13 HeW-13 NordW-13 Nummituvan Elmeri 2/08 <3
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Siellä oli aika monta koetta tullut ja yritän niitä huomenna/maanantaina käydä läpi jos vain suinkin ehdin.
-
Liv
- Lassien tassuhiki
Kun yrittää koetta uudestaan, niin pitääkö ne kaikki selitykset (esim. femiinisyyden selittäminen) kirjoittaa uudestan, vai voiko käyttää niitä samoja tekstejä (mä olen nyt kolmeen kertaan ne kirjoittanut uudestaan ja alkaa pikkuhiljaa sanavarasto loppumaan :D)?
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
-
noel
- Lassien tassuhiki
Samaa olin riolen kanssa miettinyt. Pistin pari päivää sitten kokeen uudestaan menemään, jospa tällä kertaa menisi paljon paremmin kuin viimeksi. :D
Ja kun musta tuntuu ettei toi sijoittamistehtävä mennyt laisinkaan oikein, niin huvittaisiko Eros ottaa tällainen yksi puupää vielä tukiopetukseen?
Ja kun musta tuntuu ettei toi sijoittamistehtävä mennyt laisinkaan oikein, niin huvittaisiko Eros ottaa tällainen yksi puupää vielä tukiopetukseen?
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Kaikkea ei tarvitse kirjoittaa uudestan, pointti on että siihen jo olemassa olevaan vastaukseen saisi vielä vähän lisää tavaraa. Monilla lukee esim. feminiimisyydessä että nartun kuuluu olla piirteiltään feminiiminen. Kukaan ei kuitenkaan selitä mitä ne feminiimiset piirteet on. Jos tuntuu vaikealta selittää feminiiistä ja maskuliinista, niin hyvä keino on ottaa esille kaksi saman rodun edustajaa, joista toinen on feminiiminen narttu ja toinen maskuliininen uros. Sitten on helpompi vertailla koiria kuvista ja kirjoittaa ne eroavaisuudet ylös.
Jos tarttee apua, niin kaikista paras keino on ottaa yhteyttä mesen kautta (eros_erkku@hotmail.com) tai sitten ihan privatella. Kunhan kysytte, jos tuntuu siltä ettei oikeasti ymmärrä jotain. Mun tehtävä on selittää ne sitten vaikka kantapään kautta ja toistaiseksi ovat kaikki ymmärtäneet mun sössötykset.
Jos tarttee apua, niin kaikista paras keino on ottaa yhteyttä mesen kautta (eros_erkku@hotmail.com) tai sitten ihan privatella. Kunhan kysytte, jos tuntuu siltä ettei oikeasti ymmärrä jotain. Mun tehtävä on selittää ne sitten vaikka kantapään kautta ja toistaiseksi ovat kaikki ymmärtäneet mun sössötykset.
-
Liv
- Lassien tassuhiki
Joo noh, mullahan tuossa viimeksi lähetetyssä tuomarikokeessa oli paljon laajemmat selitykset noissa termien selityksissä mitä edellisessä kokeessa, mutta koitan nyt seuraavalla kerralla saada vielä täydennettyä noita edellisiä tekstejä. Mulla on muuten aina ollut semmonen käsitys, että esim. AVO luokan nartuissa jos on näin:
koira1: EH
koira2: ERI
niin se koira1 vois olla EH1 ja koira2 ERI2 :D Mä en tajua miten oon aina ajatellu sen noin, vaikka tietenkin se ERI menee aina sen EHn edelle. Mulla oli tuossa mun kokeessa vikaa ainakin tässä kilpailuarvostelussa, sit oli se yks tehtävä mitä en tajunnu. Toivottavasti sit vajaan kuukauden päästä vihdoin nappaa :D
koira1: EH
koira2: ERI
niin se koira1 vois olla EH1 ja koira2 ERI2 :D Mä en tajua miten oon aina ajatellu sen noin, vaikka tietenkin se ERI menee aina sen EHn edelle. Mulla oli tuossa mun kokeessa vikaa ainakin tässä kilpailuarvostelussa, sit oli se yks tehtävä mitä en tajunnu. Toivottavasti sit vajaan kuukauden päästä vihdoin nappaa :D
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
-
Janina
- Höpsö veitikka
Hei Eros, yks tuomarikoekokelas tuli multa kysymään että jelppisinkö siinä kokeessa, mun pitäis siis tavallaan... "korjata" sen koe? :p Tämmönen ei vissiin oo sallittua?
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Neuvoa ja auttaa saa aina, mutta suoraan oikeiden vastausten antaminen on tietysti kiellettyä. Eli jos sä tekisit sen kokeen toisen ihmisen puolesta niin en pidä sitä sallittuna. Voit esim. kertoa mitä virheitä siinä sun mielestä on ja miten ne voi korjata.
-
Janina
- Höpsö veitikka
Okei :)
-
Nora
- Kanada
- Viesti:
Ootkos jo mun kokeen kattonut läpi?
Osoitteesta norafinAThotmail.com tuli. Käytin siinä sitä edellistä koetta apuna, lisäsin termeihin selityksiä ja korjasin virheet. Toivottavasti pääsen läpi, tai jos en pääse, saat ottaa mut tukiopetukseen. (:
miten mä oon erikoistunu näihin melko sisällöttömiin viesteihin?
/ hyvä (:
miten mä oon erikoistunu näihin melko sisällöttömiin viesteihin?
/ hyvä (:
Et hätt noch immer jot jejange.
-
Pataposki
- Kanada
joo, multa lähti tulee tuomarikoe, ja sit jos ei mee läpi niin.. olen sinun tukiopetuksessasi Eros :--DD
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
7 koetta tällä hetkellä odottelemassa, yritän niitä tässä viikon aikana plarata läpi. :)
-
kirby
- Höpsö veitikka
Mua on mietityttäny et voisko kokeilla taas uudestaan tätä koetta, olis vaan niin mahdottoman kiva tuomaroida itselle tuttuja rotuja. Viimeks homma kusas niiden sijoitusten antamisessa ihan kokonaan. Koitan nyt vähän tutkia ja selvitellä noita logiikoita itse, sulta Eros saa kai tulla sit apua vinkumaan? :D
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
- zerggie
- Keilapallo
Onks mun koe tullut muutes osotteesta verrkku[at]hotmail.com ? kun oon sen jo kaaauan aikaa sitte laitellu.
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF