Rajut - working shepherds
Me palaillaan uuden ulkoasun kanssa, tutustukaa ja heittäkää vähän kommenttia :).
// Ai niin, linkkilistallekin pääsee ilmoittamalla kasvatusrodun/rodut, kennelin nimen ja osoitteen. Niin ja kommentoimalla ;>
-
rust
- Kanada
feel love before it's gone
-
leijonamieli
- Nakkisotilas
Re: Rajut - working shepherds
Otsikon punainen saisi toistua jossain muuallakin, nyt se tuntuu vain irralliselta ja summamutikassa valitulta väriltä. Ehkä rajaavat katkoviivat voisivat olla sen väriset ja sitten toistaa se vielä linkkikoodissa? Nyt mikään ei yhdistä sitä ulkoasuun ja se vähän häiritsee. Sivut ovat asialliset ja sisältö on hyvää. Koirat-sivu voisi olla paremmin jäsennelty, koirien sivut olivat kivat mutta keskitetty teksti häiritsi. Täytekuvat olivat mukavan yhtenäisiä.
Vuoden kadehdituin 2008
-
rust
- Kanada
Kiitos, leijonamieli!
Tosiaan, pitää tuo koirat-sivu korjata, miten mä olen ollut näin huolimaton sen kanssa... Ja, no, punainen vain sattuu olemaan lempivärini ja pitihän se ulkoasuunkin tunkea ;). Voisin tietysti jossain vaiheessa sitä lisäillä muuallekin kuin otsikkoon.
Mä noiden koirien sivujen kanssa pelasin vaikka kuinka kauan, ja nyt kun olen niihin itse tyytyväinen, niin annanpa ainakin toistaiseksi keskitetyn tekstin olla. Jos tulee vielä lisää negatiivista palautetta siitä asiasta, niin vaihdan toki "käyttäjäystävällisemmäksi" :).
Tosiaan, pitää tuo koirat-sivu korjata, miten mä olen ollut näin huolimaton sen kanssa... Ja, no, punainen vain sattuu olemaan lempivärini ja pitihän se ulkoasuunkin tunkea ;). Voisin tietysti jossain vaiheessa sitä lisäillä muuallekin kuin otsikkoon.
Mä noiden koirien sivujen kanssa pelasin vaikka kuinka kauan, ja nyt kun olen niihin itse tyytyväinen, niin annanpa ainakin toistaiseksi keskitetyn tekstin olla. Jos tulee vielä lisää negatiivista palautetta siitä asiasta, niin vaihdan toki "käyttäjäystävällisemmäksi" :).
-
Ciel
- Vuohenruokaa
Mä tykkään ulkoasun yksinkertaisuudesta paljonkin. Valkoinen ja punainen menevät mukavasti yhteen. Tekstit ovat kivoja, ja ne kaikki jaksoi lukeakkin helposti. Koirat-sivu tosiaan kaipaisi hieman järjestelyä, mutta ei se sen kummemmin haitannut.
Minäkään en pidä kauheasti keskitetystä tekstistä koirien sivuilla. Kisakalentereistakaan en kauheasti tykännyt, mutta sekin on makuasia, että tykkääkö tehdä tablella vai ei ;D Kunhan saa selvää, ja noista sai kyllä.
Koristekuvat olivat mukavia ja sointuivat hyvin muuhun ulkoasuun. Hieno kennel kokonaisuudessaan.
Minäkään en pidä kauheasti keskitetystä tekstistä koirien sivuilla. Kisakalentereistakaan en kauheasti tykännyt, mutta sekin on makuasia, että tykkääkö tehdä tablella vai ei ;D Kunhan saa selvää, ja noista sai kyllä.
Koristekuvat olivat mukavia ja sointuivat hyvin muuhun ulkoasuun. Hieno kennel kokonaisuudessaan.
hello, the end is near
hello, we're still standing here
hello, we're still standing here
-
rust
- Kanada
Okei, kiitos Ciel :).
Pitää sitten varmaan alkaa jossain vaiheessa tappelemaan lisää noiden koirien sivujen kanssa
.
Pitää sitten varmaan alkaa jossain vaiheessa tappelemaan lisää noiden koirien sivujen kanssa