Yhdistyneet vee än ällät - AVATTU 01.01.2010
- Eliot.
- Le-ppä-ker-ttu
Re: Yhdistyneet vee än ällät - AVATTU 01.01.2010
Kokeilin tuota lomaketta ja toimi täydellisesti. Ainoa virhe joka voi tulla on, että varmistus koodi meni väärin eli et osannut 2 ynnä 3 = kaksi kertaa kolme, jonka vastaus on 6 EI kuusi.
- Wolfie
- Höpsö veitikka
^ Tuli vähän ahaa elämys. Mä en edes huomannut vikaa kohtaa niinä kertoina kun yritin vaikka kuinka katsoin että kaikki on täytetty :D multa lähtee ihan pian anomus.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Onko kaikki valiot lisätty tolla viimisellä päivityskerralla mikä tossa on? Huomasin vaan että omaa koiraa ei löydy siitä vieläkään, oon ahkerasti odottanut että se tulis sinne
tarkoittaen siis sitä että onkohan mun viesti tullut perille.
// ää, ei joku haluais valistaa tyhmää, en tajunnut

// ää, ei joku haluais valistaa tyhmää, en tajunnut

- Eliot.
- Le-ppä-ker-ttu
Se päivitys päivämäärä on vaan ohjeisiin. Valiot ilmestyvät silloin kuin ilmestyvät. Päivittelijät hyväksyvät niitä kun kerkeävät.
-
- Analysaattori
- Viesti:
Toimiiko nuo "ihmeelliset merkit", jos ne laittaa koodeilla? Esim š on š.
Tassutellen Tessun tahtiin + Ensimmäistä odottamassa
Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
- Eliot.
- Le-ppä-ker-ttu
Koodeilla toimii, mutten suosittele.
- Aamu
- Kanada
- Viesti:
Hmm... mä lähetin tossa pari päivää sitten jo viestiä näyttelystä (tälläkertaa kaikille roduille) mutta ei ole vastausta löytynyt?
It lurks behind you.
- - Padronen bortsut - Piiritetyn partikset & perrot - Northeastin terrierit -
- Eliot.
- Le-ppä-ker-ttu
Näyttelykalenteria päivitetään vähintään viikon välein, joten odota viikko ja vasta sitten ilmoita.
- Aamu
- Kanada
- Viesti:
Juu oiukei, mie jo ihmettelin ;)
// hehe, tieto luki yvnl:län sivuillakin...
// hehe, tieto luki yvnl:län sivuillakin...
It lurks behind you.
- - Padronen bortsut - Piiritetyn partikset & perrot - Northeastin terrierit -
-
- Lassien tassuhiki
Mulle tuli tuosta näyttelykalenterista yksi asia mieleen. Olisiko mitenkään mahdollista, että näyttelyt lisättäisiin päivämäärittäin listaan? Tällä hetkellä tuota on aavistuksen epäselvää lukea, kun päivämäärät eivät mene millään tavalla loogisesti vaan hyppivät epämääräisesti. Jos vaikka uusimpana lisätyt näyttelyt merkittäisiin lihavoituina tjtn? Lisäisi huomattavasti käyttäjäystävällisyyttä imo.
- Veriaivo
- Ei enää ikinä uudestaan
Ja saisko kalenterin viereen jonkun merkinnän että "päivitetty viimeksi 00.00.2010" niin ei tarviis joka päivä miettiä että onkohan tänään tullut uusia kisoja vai ei? :)
edit/ no voisko sen siirtää tonne näyttelyiden puolelle kun mulle ainakin tuottaa vaikeuksia muistaa noi päivämäärät ulkoa että mitäköhän näyttelyä noi tarkoittaa ja rampata etusivulla ja näyttelyt-sivulla..
edit/ no voisko sen siirtää tonne näyttelyiden puolelle kun mulle ainakin tuottaa vaikeuksia muistaa noi päivämäärät ulkoa että mitäköhän näyttelyä noi tarkoittaa ja rampata etusivulla ja näyttelyt-sivulla..
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.
blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
I'm very busy loving who loves me.
blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
-
- Toistolla tehoa
Tossas etusivulla näkyy 3 viimeksi lisättyä kilpailua :Dvveera kirjoitti:Ja saisko kalenterin viereen jonkun merkinnän että "päivitetty viimeksi 00.00.2010" niin ei tarviis joka päivä miettiä että onkohan tänään tullut uusia kisoja vai ei? :)
FiW-13 HeW-13 NordW-13 Nummituvan Elmeri 2/08 <3
-
- Höpsö veitikka
Satun tavoin esittäisin minäkin toivomuksen siitä, että näyttelyt listattaisiin joko kisapäivän tai VIP:n mukaan päivämäärittäin. Nykyisellaan kalenteri ei oikein palvele kisaajaystävällisyyttä. Uusien kisojen lihavointia en näe pakollisena, mutta joku tolkku listaukseen olisi ihan mukava saada, jos se millään onnistuisi.
Muuten YVNL alkaa vaikuttaa pikkuhiljaa mainiolta. :)
Muuten YVNL alkaa vaikuttaa pikkuhiljaa mainiolta. :)
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
I could finally crash again
And that's how I became the sea
- Eliot.
- Le-ppä-ker-ttu
Joo, eli noiden näyttelyiden pitäisi mennä uusin ensin, mutta näköjään järjestys tapahtuu vain niiden ensimmäisten numeroiden mukaan. Tähän voisin jonkin ohjelman väsätä, mutta nyt en kerkeä tehdä mitään. En siis mitään. Nyt olen aloittanut - hieman myöhään - keskiarvon parannuksen, jotta saisin sen nyt yli 9.3. Tämän takia kaikki muutokset ovat Kuunsirpin vastuulla nyt.
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Mäkin olen tota miettinyt, mutta mun koodaustaidoilla ei ihan siihen tarpeeseen tarvittavaa ohjelmaa väsäillä, harmi kyllä :P Eli jos jollakulla on ylimääräistä aikaa ja halua, niin mun puolesta saa vääntää tohon jonkinlaisen ohjelman, niin että kisat tulisivat vaikka kisapäivän mukaan sinne kalenteriin.
Tällä hetkellä YVNL:lle haetaan vielä kolmatta ylläpitäjää, koska Connorilla ei oikeastaan ole hetkeen aikaa YVNL:lle, ja mulla ei ihan aika riitä sen ylläpitämiseen yksi. Eli hakusessa olisi luotettava henkilö, jolla riittäisi innostusta ja aikaa YVNL:n pitoon. Mieluusti olisi hienoa, jos koodaustaitojakin löytyisi edes vähän. Koska kalenterilla ja valiolistalla on omat päivittelijänsä, ylläpitäjän hommaan kuuluisi oikeastaan parannusten miettiminen ja toteuttaminen.
Tällä hetkellä YVNL:lle haetaan vielä kolmatta ylläpitäjää, koska Connorilla ei oikeastaan ole hetkeen aikaa YVNL:lle, ja mulla ei ihan aika riitä sen ylläpitämiseen yksi. Eli hakusessa olisi luotettava henkilö, jolla riittäisi innostusta ja aikaa YVNL:n pitoon. Mieluusti olisi hienoa, jos koodaustaitojakin löytyisi edes vähän. Koska kalenterilla ja valiolistalla on omat päivittelijänsä, ylläpitäjän hommaan kuuluisi oikeastaan parannusten miettiminen ja toteuttaminen.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.