Mistä kennelisi nimi tulee?
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Re: Mistä kennelisi nimi tulee?
^ Ei KoiraNetistä löydy kuin suomalaiset kennelit ;) Sun täytyy tarkistaa täältä.
- Ross
- Alkupalat
^Joo, tajusin sen just itekkii, kun tätä ketjuu luin.
- Danay
- Söi navetan kaksi nautaa
Choo Choo! tulee ihan.. oman pään sopukoista. Sain idean hakea nimeä, jonka etuliitteeseen tulisi huutomerkki sen perus -n tai -'s sijaan. Eli esimerkiksi Choo Choo! Example Explosion. Idea kuullosti mielestäni hauskalta, vaikka onkin varsin ärsyttävää lukea ja kirjoittaa Choo Choo!:ssa, Choo Choo!:n jne. Kirotut suomenkielen taivutukset :D
- Iivi
- Söi navetan kaksi nautaa
Sunburn's on Musen ihanasta kappaleesta pöllästy nimi. Aluksi tein virtuaalikoiran, jonka nimi oli Sunburn's Shrinking Universe ja pidin etuliitteestä niin paljon, että päätin ottaa sen kennelin nimeksi.
Räjähdysvaaran taas tulee kasvatusrotujen mukaan. Kun pommeja (pomeranian) kasvatetaan, niin tietysti siinä on räjähdysvaara!
Eli ei mitään tuon kummempia tarinoita.
Räjähdysvaaran taas tulee kasvatusrotujen mukaan. Kun pommeja (pomeranian) kasvatetaan, niin tietysti siinä on räjähdysvaara!

Eli ei mitään tuon kummempia tarinoita.
Sunburn's | Kisaputki Aina Päällä | Yksityiset
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
-
- Ei riitä.
Jooh, no mietin vaan mikä sopis mopseihin ja kuorsaus tais olla niitä ensimmäisiä mitä tuli mieleen
En kuitenkan suomen kielistä halunnut joten sirryinpä espanjan kieleen, ja nimi kuullosti mielestäni espanjaksi juuri passelilta mopseille. Niin siitä sitten tuli Ronquidon 

- Krista
- Alkupalat
Tämä nykyinen kennelhän on Booth 'n Bones, ja kaikki varmaan arvaa, että se sai alkunsa Bones-nimisestä sarjasta, jota näytetään subilla. Tosin ihan ekana mulla oli kaikenlaisia muita vaihtoehtoja, mutta niistä mikään ei miellyttänyt. Sitten aloin miettimään tätä yhtä lempi tv-sarjoistani, ja Boothin nimi kuulostaa minun korvaani hyvältä. Aloin miettimään kaikkia yhdistelmiä Boothiin, mutta en kelpuuttanut mitään. Sitten tuli se ajatus, että ottaa Bonesin nimeen mukaan. Booth Bones, ei tullut kuuloonkaan, Booth and Bones näytti omaan silmään tyhmältä, joten Boot 'n Bones tuntui heti oikealta ja sopii mun mielestä täydellisesti greyhoundeille.
- Timberwolf
- Velho
- Viesti:
Booth 'n Bones = Koppi ja Luut 

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
- Krista
- Alkupalat
^ Unohdin muuten tuon mainita! Greyhoundit ovat aika koppimaisen isoja ja luisia, joten toi sopii niille kuin nenä päähän! 

-
- Nostaa rautaa
Duckhill´s (nyt vielä Toller´s, websin sivut kesken) tulee tietty kun kasvatan tollereita niin siitä, mutta en tiedä miten se aussieihin liittyy :D
- i heart u
-
- Syvällistä
Keewan on muokattu sanasta keeshond, sen varmaankin huomaa. :>
palaillaan.
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Hmm.. Tahtokaista vain putkahti päähäni kerran, kun istuin tässä koneella ja mietin nimeä, jonka alla tulisin aikuisena koiria kasvattamaan. Se vain tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta, ja olin aivan yllättynyt kuinka se sopi virtuaalikennelini nimeksi. Tältä kai tuntuu olla luova ;)
Jaa, mitenköhän nimi kuvaa lapinporokoiria ja suomenlapinkoiria? Siihen voi keksiä ainakin kymmeniä eri vaihtoehtoja, enkä itsekään osaa päättää, mikä on se "oikea."
Jaa, mitenköhän nimi kuvaa lapinporokoiria ja suomenlapinkoiria? Siihen voi keksiä ainakin kymmeniä eri vaihtoehtoja, enkä itsekään osaa päättää, mikä on se "oikea."
Ja kaikki tämä ilman rommin pisaraakaan!
Saisiko olla pieni puraisu?
Epäaktiivisuutta ilmassa, anteeksi kaikille ):
Saisiko olla pieni puraisu?
Epäaktiivisuutta ilmassa, anteeksi kaikille ):
- A.t
- Syvällistä
- Viesti:
Sisupekan, kuulosti korvissani juuri sellaiselta suomalaiselta nimeltä mitä olin hakemassa. Täytyy myöntää, että olen enemmän kuin tyytyväinen tähän kennelnimeen ja se sopiikin noille pystykorville kuin piste iin päälle. Se on siis Lansun ehdottama nimi ja kiitos hänelle siitä kovasti:D
Toinen kennelini Vimmakintun on ollut nyt rempassa ehkä jo liiiankin kauan aikaa ja sen toimintaa olen miettinyt lopettavani. Mutta siis se kennelnimi, joka ei ainakaan tällähetkellä yhtään kuvasta kasvatusrotuja on otettu vähän hutikoiden tuolta nimiehdotuksista. Oonkin tässä miettinyt vaihtavani sen tilalle toisen nimen, mutta toisaalta en kyllä raaskis, sillä onhan mulla jo yksi leonberginkoirapentue nykyisen kennelnimen alla.
Toinen kennelini Vimmakintun on ollut nyt rempassa ehkä jo liiiankin kauan aikaa ja sen toimintaa olen miettinyt lopettavani. Mutta siis se kennelnimi, joka ei ainakaan tällähetkellä yhtään kuvasta kasvatusrotuja on otettu vähän hutikoiden tuolta nimiehdotuksista. Oonkin tässä miettinyt vaihtavani sen tilalle toisen nimen, mutta toisaalta en kyllä raaskis, sillä onhan mulla jo yksi leonberginkoirapentue nykyisen kennelnimen alla.
Taukoilee virtuaalihommista.. ü
- Noemie
- Syvällistä
Filatora & Ferico koostui minen ja yhden kaverini keksimistä nimistä. Filatora oli minen keksintö. Sen keksin siitä, kun selasin yhden laulun sanoja ja huomasin sana spinning. Lähdin vääntämään sitä sitten eri kielille ja italiaksi spinner on filatore. Ja jotenkin E muuttui sitten A:ksi ja siinä se oli. Filatora & Ferico.
I summer! classic, but so true.
-
- Le-ppä-ker-ttu
Mietin pitkään monia eri vaihtoehtoja kennelin nimeksi, kyllähän sieltä joitakin sopivia löytyi, mutta mikään ei oikein iskenyt. Sitten kerran koneella ollessani päähäni vain pälkähti nimi Passion Available. En tiedä mistä se tuli mutta hyvä että oli tullakseen 8)
-
- Alkupalat
Ihan vaan yksinkertaisesti olin maastoilemassa hevosen ja koirien kanssa ja vastaan tuli tienviitta "Lemmenmutka" ja sillä hetkellä päätin, että se on hyvä nimi. Tulette vielä kuulemaan Lemmenmutkan dogeista!