Anteeksi mitä?! Hetkeksi mulla kiehahti, sen jälkeen ihan muuten vaan suututti. Esitin asiani ystävällisesti ja pyysin laittamaan kokomittaisen korjausviestin minulle paluupostina - siis sisältäen rodun sekä sen, missä virhe on, että korjaan varmasti oikeasta paikasta ilmoittautumisen. Ja tuollaista tekstiä sain vastaukseksi. Käsittääkseni harrastaja on kaiken lisäksi vielä hieman vanhempaa sorttia täällä virtuaalikoirapuolella, joten moinen käyttäytyminen todella ihmetti minua. Ihmettelin, oliko siitä todella kyseiselle henkilölle niin paljon vaivaa - lisätä mukaan vaikka viestiksi "koiran osoite virheellinen, viitsisitkö korjata" ja laittaa ilmoittautumiseen koiran rodun sekä tiedot oikeassa osallistumismuodossa. Vielä mainittakoon se, että tämä on tosiaan vain pohjana tälle keskustelulle enkä halua mainita tässä ketään nimeltä tai syyllistää ketään. Tämä asia vain jotenkin kärjistyi mielessäni ja sai ajattelemaan yleisestikin ottaen tästä muiden ihmisten kohtelemisesta.Aika hölmö olet pienen lapsen äidiksi jos et tajua. Lukeehan se idiootti tuolla alhaalla !!
Tässä siis hieman pohjaa tälle topicille, sillä minulla nousi mieleen se, kuinka te muut kohtelette toisia virtuaaliharrastajia ja miten itse haluaisitte tulla kohdelluiksi. Kuinka esimerkiksi menettelette epäselvissä tilanteissa? Palaako pinna, vai yritätkö pysyä rauhallisena ja selittää asian toiselle osapuolelle selväksi? Ja miten muuten - millaista käyttäytymistä yleisesti ottaen toivot/te virtuaalimaailmassa nähtävän?