Mistä kennelisi nimi tulee?
-
- Höpsö veitikka
Re: Mistä kennelisi nimi tulee?
Nyt edesmenneen Tarranauhan nimi vain tuli jostain. En hirveästi mietiskellyt koko nimeä, pyysin vain kaveria tekemään virt. kennelille leiskan ja kun tämä kysyi otsikkoa(kennelin nimeä) nii sit tuli vaan automaattisesti Tarranauha.
Virnistyksen nimi tuli täällä turrilassa olevasta nimitopicista, ei silläkään sen suurempaa tarinaa. Positiivisia ja elämänmyönteisiä virnisteleviä salukeja kun kenneli kasvattaa, niin tuo nimihän kuvaa mitä mainioimmalla tavalla asukkeja.
White Trash Circus tuli suoraan Mötley Crüen kappaleesta White Trash Circus. Youtubesta kattelin mötiköiden musavideoita ja sit törmäsin tuohon, toi nimi on mun mielestä niin nasta. Ei ehk sellanen hirveen fiini vaan just sellane "No ollaan vähä tälläsii pummeja mut no can do".
Virnistyksen nimi tuli täällä turrilassa olevasta nimitopicista, ei silläkään sen suurempaa tarinaa. Positiivisia ja elämänmyönteisiä virnisteleviä salukeja kun kenneli kasvattaa, niin tuo nimihän kuvaa mitä mainioimmalla tavalla asukkeja.
White Trash Circus tuli suoraan Mötley Crüen kappaleesta White Trash Circus. Youtubesta kattelin mötiköiden musavideoita ja sit törmäsin tuohon, toi nimi on mun mielestä niin nasta. Ei ehk sellanen hirveen fiini vaan just sellane "No ollaan vähä tälläsii pummeja mut no can do".
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
- Carlyon
- Analysaattori
- Viesti:
Mietin yhdessä Ricean kanssa mesessä tulevalle pienelle sivuprojektilleni nimeä. Nimen piti olla sellainen, joka iskee heti ja sen alle voi syntyä ehkäpä myös pentueita. En asettanut minkäänlaisia valintakriteereitä, koska nimen ei tarvinnut liittyä kasvatusrotuun. Ricea laitteli siinä sitten hirmu kasan nimiä, mutta mikään niistä ei tuntunut oikein omalta. Sitten seuraavasta nimilistasta silmiin sattui heti ensimmäiseksi Yenek. Tykkään nimestä hurjan paljon etenkin, kun sen lausuu ääneen j:llä "Jenek".
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.
-
- Lassien tassuhiki
Tän uuden tulevan kennelin, Saunasamban nimen taakse ei kehkeydykään mitään mullistavaa :D Olin jo monta kuukautta valkkarikennelille (joka ei koskaan toteutunut) hyvää nimeä, mutta koskaan nimeä ei tullut. Kun luovuin ajatuksesta, aloin edelleen kaivata toista kenneliä. Sitten aloin ottaa holskuja, mutta nimi piti taas keksiä. Laitoin topicin pystyyn, mutta sitä oikeaa nimeä ei meinannut löytyä. Oda keksi lopulta Saunasamban, jota en aluksi missään nimessä ollut ottamassa. Haussa oli kuitenkin leikkisä ja massasta erottuva nimi, joten. Aloin myös miettiä miten suloiselta kuulostavat töpöjen otsikot 'Saunasamban holskulapsia' ja pentujen nimet. Saunasamban Blahblah :) Ah.
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Ja tän mun suht uuden projektin Filth in the Beautyn nimi tulee yhdestä biisistä, vaikken pahemmin kys. biisistä välitäkkään niin se sopii nimenä oikein hyvin, ainakin minusta.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
- Le-ppä-ker-ttu
Somnia tuli jostain sanakirja väännöksistä, itse pidin siitä heti (: jotain unta, unia tai sen tyylistä se joka tapauksessa tarkoitti.
-
- Toistolla tehoa
Kenties lempisarjasta tai jotain.. :D Kun näin true Bones-fani olen nii pakkohan kennelin nikes tulla Jeffersonian :D
FiW-13 HeW-13 NordW-13 Nummituvan Elmeri 2/08 <3
-
- Syvällistä
En itse keksinyt kennelnimeäni, mutta halusin ehdottomasti siihen sanan "Hopea", joka kuvaisi keeshondin yhtä väriä, joka on hopeanharmaa. Joten kuitenkin sitten tuo sana "vuori" sopi siihen mukaan. :D
palaillaan.
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Sarlovek, jonka aluksi piti olla Sarloven, siihen siis sekottuu kaksi rotua csv't ja swh't, kumminkin e'llä tuntu kuulostavan paremmalta, nii siitä tuli sitten tollanen.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
- Frisky
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
Furenza, Petuh(Coma) sen keksi joskus pari vuotta sitten johonkin ihan toiseen tarkoitukseen. Kun sitten innostuin virtuaalikennelin kanssa värkkäämään en keksinyt hyvää nimeä eikä, sillä silloin ollut niin väliä, pääasia, että saatiin kennel pystyyn, joten Furenzahan siitä sitten tuli. Mä olen monta kertaa miettinyt, että tuo nimi pitäisi vaihtaa. On päiviä jolloin mä suorastaan vihaan sitä, joskus se onkin taas ihan hyvä. Nyt, kun on pentuekkin sen nimen alle syntynyt en ole kuitenkaan viitsinyt lähteä vaihtamaan.
-
- Söi navetan kaksi nautaa
Jaa ...Oltiin menossa vissiin mun tätille niin siinä vastaan tuli semmonen joku liike tai joku yritys kummiski : >Win Winds kuulosti heti kivalta ja siitä se sitten lähti.Mietin että onkohan Win Winds jonkun irl kennelin nimi kun kuulostaa niin tutulta että olisi kiva saada tietää niin vaihtaisin sitten eri nimeen :)
We gonna take over the world
While these haters getting mad
Take over the world
Watch these haters get mad
While these haters getting mad
Take over the world
Watch these haters get mad
-
- Kanada
Davinheim ei itseasiassa tarkoita mitään, Kaeru sen sattumalta vain keksi aikoinaan ja siitä se sitten lähti. :) Nimi sopi muutenkin hyvin belgianpaimenkoirille, siitä kun huokuu jotenkin sellainen maalaistunnelma. Debesis puolestaan on liettuaa ja tarkoittaa pilveä. Kaunis nimi mielestäni.
- Odea
- Höpsö veitikka
Olin juttelemassa parhaalle kaverilleni, Marialle, mesessä ja jotenkin alettiin juttelemaan Egotripistä ja Unihiekkaa-kappaleesta. Sitten mie aloin lauleskelemaan/kirjottamaan niitä sanoja siihen meseen ja siinä tuli ilmi semmonen sanapari kuin 'Mariaanien hauta'. No, kaveri sit kysy, että mikä se semmotteen Mariaanien hauta oikein on ja mie sanoin että no voi jessus. Sit mie jotenkin selittelin sille mikä se on ja kun tajusin, etten oikeen itekään tiedä mikä se on, guuglasin Mariaanien hauta-sanalla ja heti löytyi oma Wikipediasivu. Noch, sitten vähän itekkin lueskelin tota www-sivua ja annoin Mariallekin sen osotteen ja sitten miun naama nauliutui Mariaanien haudan englanninkieliseen nimeen. Mariana Trench. Olin paniikissa. Järkytyksestä turtana. Olin päättänyt pitää vihdoin taukoa kaikista kennelyrityksistäni ja sitten eteeni astui mitä upein kennelnimi. Mitäs se tyttö siinä sitten, kysyin Marialta että olisko Mariana Trench kiva kennelnimi ja Maria sano että olis. Siitä se sitten alko. Aluks kasvatusroduksi piti tulla joku setteri, sanasta Mariana tuli vaan jotenkin niin hyvin mieleen ne eleganttiset koissut, mutta sitten siitä kasvatusrodusta tulikin flätti. Aluksi tän kennelin nimen piti olla Melodic Crush, joka oli sekin tosi kiva ja persoonallinen nimi, mut Mariana vei sitten voiton. Myöhemmin Ricea astui kuvioihin ja sekin myönsi sitten, että Mariana Trench on muksa kennelnimi ja niin. Itse tykkään myös paljon tosta nimestä, Mariana saattaa kuulostaa ehkä vähän naisen nimeltä, mutta jotenkin Trench tuo siihen sitä räväkyyttä. Mariana Trench. Se sen kennelin ois aina pitänyt olla.
Se on vaan jotenkin se miun nimi.
Se on vaan jotenkin se miun nimi.

-
- Vuohenruokaa
Fresh Overin nimi tulee vaan siitä, että etsiskelin raikasta ja omaperäistä nimeä, joka jäisi mieleen ja josta itsekin tykkäisin pidemmän päälle. Siinä piti myös olla vähän vauhtia, jotain yliampuvaa, joka liittyisi bordercolliehin, ja sit siitä vaan suoraan kääntämään englannin kielelle. Ja tykkään Fresh Overista todella.
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
- Noemie
- Syvällistä
Nooh. Yksityisteni nimi WAUtsitiimi, tulee siitä kun yleensä tykkään käyttää sanaa vau ja laittaa siihen vielä w:n. Ja sitten vain päähäni pälkähti, että laitahan Noemie wau isolla ja muut pienellä. Ja niinhän se on. WAUtsitiimi. Ajattelin myös tiimin sijalle teamia, mutta jotenkin tiimi kuitenkin tuntui paremmalta ja vei näin voiton tässä erässä, ting ting! Mutta asiasta toiseen. Mielessäni käväisi myös muitakin nimiä, mutta jotenkin ne tuntuivat enemmän kennelin nimiltä, kuin yksityisten. Ja näin, tässä tämä on. WAUtsitiimi koko komeudessaan.
I summer! classic, but so true.
- Samantha
- Ei riitä.
- Viesti:
Ilomieli tulee vähän monen asian summana. Ilomielessä kasvatetaan samojedejä, joita tunnetusti pidetään "hymyilevinä koirina". Tästä voidaan siis jatkaa hymyllä iloisuuteen ja iloiseen mieleen -> Ilomieleen. Ilomieli kuvastaa myös omia tuntemuksiani virtuaalikoirien kanssa toimimisesta sekä virtuaalisten samojedien kasvattamisesta. Molemmilla on siis ollut osansa asiaan: ihmisellä että koirilla, tarkennettuna vielä rodulla ;)