Opas uusille foorumilaisille?

Risut ja ruusut, kehitysehdotukset ja muu laudan toimintaan ja ylläpitoon liittyvä.
Vastaa Viestiin
Nath
Höpsö veitikka
Viestit: 7722
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:06 pm

Opas uusille foorumilaisille?

Viesti Kirjoittaja Nath »

Tänne on tullut nyt tosi paljon uusia kasvoja, joilla ei tietenkään heti alussa ole ihan kaikki vesiselvää, mutta nyt on tullut esiin myös todella paljon sellaisia, jotka eivät tiedä edes perusasioita virtuaalikennelharrastuksesta. Pitäisiköhän tuonne Virtuaalisiin koiraystäviin tehdä jonkinlainen aloittelijoiden opas, jossa olisi pieni johdatus tällä foorumilla elelyyn (mm. kirjoitustyyli, perusteiden esittämine, sääntöjen luku jne.) sekä tärkeimmät perusteet virtuaalikoiraharrastuksesta? Näin jokaiselle uudelle ei tarvitsisi järjestää kädestä pitäen-ohjeistusta, nyt kun on tullut jo erikseen sanottua todella monelle mm. tekijäinoikeuslaista. Jotkut tänne foorumille tulijat kun eivät ole edes kuulleet esim. Käräytyksestä tai VFCI:stä, joista saisi perusteet harrastuksen tärkeimpiin seikkoihin.

Minulla olisi jonkinlainen pätkä jo valmiina, mutta lähinnä mietin kokeeko ylläpito kyseisen topicin tarpeelliseksi?
Kuskikärpänen
Hanipupu
Viestit: 4109
Liittynyt: Su Kesä 08, 2008 11:01 pm
Paikkakunta: Lahti & Tallinna
Viesti:

Re: Opas uusille foorumilaisille?

Viesti Kirjoittaja Kuskikärpänen »

Ei siitä varmaan haittaakaan ole. Heitä vaan sinne minun puolestani. :) Jos joku jaksaisi lukea sen (yleensä eivät sääntöjä tai vastaavia jaksa lukea. :mrgreen: )
Kuva Kuva
Zanja
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 185
Liittynyt: La Kesä 28, 2008 8:00 pm

Re: Opas uusille foorumilaisille?

Viesti Kirjoittaja Zanja »

Mä oon yksi näistä keistä puhutaan aloitusviestissä...
Edit// Hitto kun tekis mieli heittää metsään koko kennelini ja aloittaa uudestaan niin ettei kukaan tietäis että mä oon se sama vanha tyrijä, luvattomien kuvien käyttäjä HP. (Tosin ei mul enää ole luvattomia kuvia)
Kennel Hopeapolun kasvattaa kääpiösnautsereita.
Kuva
Mamin pikku Arska<3
Avatar
Sikko
Floodari
Viestit: 3256
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:20 pm
Paikkakunta: Tamperse

Re: Opas uusille foorumilaisille?

Viesti Kirjoittaja Sikko »

^ Suhteellisen moni virtuaaliharrastaja on tyrinyt niin kuvien kuin muidenkin asioiden kanssa. Tai minä ainakin olen! Mullakin oli luvattomia kuvia joskus vuonna nakki ja makkara, kunnes joku viisas kertoi ystävällisesti kuvien olevan luvattomia.

Että älä sinä huoli! :-D
you know what i like about people?
their dogs
Nath
Höpsö veitikka
Viestit: 7722
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:06 pm

Re: Opas uusille foorumilaisille?

Viesti Kirjoittaja Nath »

^^
En minä erityisemmin puhunut kenestäkään kys. topicin aloitusviestissä, vaan ihan yleisesti kaikista uusista tulijoista.
Avatar
Peppi
Vuohenruokaa
Viestit: 1794
Liittynyt: La Kesä 27, 2009 4:41 pm
Viesti:

Re: Opas uusille foorumilaisille?

Viesti Kirjoittaja Peppi »

Itselläni oli myöskin luvattomia kuvia käytössä (mm. dooziedogista) kun aloitin virtuaalikoira harrastuksen. Sielloin kennelini oli hoitaja kenneli. Kennelini loppasi juuri näiden luvattomien kuvien takia. Joten ei siitä kannata huolestua. Ja nyt olen aloittanut uuden virtuaalikennelin Novelle-nimellä. Tällä kertaa kuvaluvat ovat hyvin hallussa.
Iiris
Alkupalat
Viestit: 28
Liittynyt: Ma Huhti 01, 2013 6:57 am
Paikkakunta: Espoo & Heinola

Re: Opas uusille foorumilaisille?

Viesti Kirjoittaja Iiris »

//ahaa, enpäs ole huomannut.
Avatar
Nortsi
Epätoivoinen katse
Viestit: 469
Liittynyt: La Heinä 14, 2012 11:14 pm
Viesti:

Re: Opas uusille foorumilaisille?

Viesti Kirjoittaja Nortsi »

Fixious, Sladodel, Yksityiset & vKUJ -- VUODEN KENNELINPERUSTAJA 2013

PIENTÄ HILJAISELOA
Vastaa Viestiin