Mun on ihan pakko kommentoida!
Vaikka ikinä en ole pitänyt erityisesti bulldogeista niin silti rakastuin koiriisi. Niistä sai vain niin persoonallisen kuvan, ja jotenkin niin bulldoggimaisen. Lukiessani tekstejä niihin oli tosi helppo eläytyä mukaan ja ne oli kirjoitettu hyvin, että niitä oli helppo lukea (toisin kun minun tekstejä..). :D
Ulkoasussa on mukavat ja rauhalliset värit jotka sopii hyvin kasvatusrotuun. Otsikon kuva on kiva, mutta otsikkofontista taas en erityisesti pidä. Se on ehkä hieman liian iso ja paksu minun makuun. Linkeissäkin taitaa olla tuo sama fontti, se on pienenä paljon parempi, mutta linkkeihin oilisi voinut valita jonkun yksinkertaisemman fontin.
Kaikilla muilla paitsi Koirat-sivulla oli mukavasti tekstiä, vaikka minunkin on usein vaikea keksiä tuolle sivulle mitään järkevää. Koirien sivut olivat kuitenkin siistit ja sieltä löytyi sitten koirille kivat luonteet. Kisakalentereita en löytänyt, mutta niitä ei taida vielä olla? (tai sitten oon sokea)
Kaikenkaikkiaan kennelistä saa ihanan persoonallisen kuvan. Tosi vierailun arvoinen paikka! :D
Bloody Bulldogs
- della
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
-
kakuro
- Alkupalat
Re: Bloody Bulldogs
Nostellaas ylös :) Pride on menestynyt näyttelyissä hienosti, Bobbyn ja Abigailin menestystä odotellaan vielä...
- Tuulia
- Analysaattori
- Viesti:
-
kakuro
- Alkupalat
Oho :o Nyt toimii.
-
sasu.
- Sumopainija
Voi namm, mun on pakko kommata :D
Etusivun teksti on ihana, hymy nousi naamalle kun luin tätä kohtaa: "suloisten ruttunaamojen, kuorsaajien ja röhisijöiden koti".<3
Ulkoasu on ihana. Värit sopivat tosi hyvin toisiinsa ja tolle kasvatusrodulle. Ulkoasu on myös kivasti sommiteltu.
Koirat sivulla on ihanat noi kuvat<3 Voi että <3 Kivasti luonnetta koirilla, mulle ainakin ihan tarpeeksi. :)
Ja voi herranjumala en ois saanu mennä tonne Kasvatus- sivulle <3_<3 Liian ihania kuvia<3 Voi vitja, nyt nous koirakuume 8D
Tosi hyvin laitettu tuo "Buldoggien yleisimmät sairaudet"- linkki. Monelle ei tule noi asiat mieleen.
Joka puolelta ihanat sivut ja vierailen varmasti jatkossakin. Ihania koristekuvia. <3
Etusivun teksti on ihana, hymy nousi naamalle kun luin tätä kohtaa: "suloisten ruttunaamojen, kuorsaajien ja röhisijöiden koti".<3
Ulkoasu on ihana. Värit sopivat tosi hyvin toisiinsa ja tolle kasvatusrodulle. Ulkoasu on myös kivasti sommiteltu.
Koirat sivulla on ihanat noi kuvat<3 Voi että <3 Kivasti luonnetta koirilla, mulle ainakin ihan tarpeeksi. :)
Ja voi herranjumala en ois saanu mennä tonne Kasvatus- sivulle <3_<3 Liian ihania kuvia<3 Voi vitja, nyt nous koirakuume 8D
Tosi hyvin laitettu tuo "Buldoggien yleisimmät sairaudet"- linkki. Monelle ei tule noi asiat mieleen.
Joka puolelta ihanat sivut ja vierailen varmasti jatkossakin. Ihania koristekuvia. <3
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
-
Sonjuska
- Alkupalat
Sivut ovat ihanat. En voi muuta sanoa. Jotenkin niin mun makuun. (: Mutta miks ei vieraskirjaa? Olisi kiva kirjoitella sinne "turhia" viestejä, ettei mailiasi tarvitse sotkea.
Ja ainiin, mistä moinen nimi? Se on sinänsä ihan kiva, rimmaakin ja kaikkea, mutta itseäni ei innosta veriset bulldogit. (Se on sitä Hopeanuoli - tyyliä)
Ja ainiin, mistä moinen nimi? Se on sinänsä ihan kiva, rimmaakin ja kaikkea, mutta itseäni ei innosta veriset bulldogit. (Se on sitä Hopeanuoli - tyyliä)