Jämttipentue, synt. 15.7!
-
donga
- Vuohenruokaa
Re: Jämtti- ja belgipentuja, UROSBELGI VAPAANA!
Valitettavasti en nyt oikein vakuuttunut joten pentu ei sinulle lähde.
Poika kaipailee vielä kisaavaa kotia!
Poika kaipailee vielä kisaavaa kotia!
- juulia
- Floodari
Eieieiei. Kuka keksi kiusata Juuliaa tällei ja jättää noin ihanan puppelin vapaaksi?! :D
No en mä nyt oikein tiedä viitsinkö ottaa penikkaa, kun ei oo missään alo- luokissa juuri tilaa.
No en mä nyt oikein tiedä viitsinkö ottaa penikkaa, kun ei oo missään alo- luokissa juuri tilaa.
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
-
donga
- Vuohenruokaa
^ Ei pojan kanssa heti tarvitse olla kisaamassa ja mä oon sen verran lepsumpi kasvattaja että en oo niskaan hengittämässä heti :D
- juulia
- Floodari
Pitää suorittaa koirien laskenta, niin ehin sitte kattoo tarkemmin. ;)
//No niin. Elikkä koska olen nyt lopettanut shelttikasvatuksen, luovun kahdesta sheltistä, jolloin lauman pääluku hieman laskee. Nyt laskeskelin, että koiria on tällä hetkellä 10 (jos sheltit jätetään laskuista kasvatuksen siirtyessä makseihin), kultainennoutaja on varauksessa ja sitten jos tämän saisin, koiria olisi 12. Täysin sopiva määrä mulle, jos siis hyväksyt sen että agilityssä ei heti päästä kisaamaan.
Eli Geewasiin tuon lauman jatkoksi. Kisaisimme aktiivisesti PK- lajeissa, agilityssä, maastoesteissä, koiratanssissa, flyballissa ja paimennuksessa kun liitto palaa lomalta. Vilkases vaikka Santerin ja Eevin sivuja. Jos haluat vähän vanhempien koirien sivunäyttöä, niin mulle on nyt tullut Vilja toukokuun alussa ja Aada kuukausi sitten.
Josko mulle pentu lähtisi?
//No niin. Elikkä koska olen nyt lopettanut shelttikasvatuksen, luovun kahdesta sheltistä, jolloin lauman pääluku hieman laskee. Nyt laskeskelin, että koiria on tällä hetkellä 10 (jos sheltit jätetään laskuista kasvatuksen siirtyessä makseihin), kultainennoutaja on varauksessa ja sitten jos tämän saisin, koiria olisi 12. Täysin sopiva määrä mulle, jos siis hyväksyt sen että agilityssä ei heti päästä kisaamaan.
Eli Geewasiin tuon lauman jatkoksi. Kisaisimme aktiivisesti PK- lajeissa, agilityssä, maastoesteissä, koiratanssissa, flyballissa ja paimennuksessa kun liitto palaa lomalta. Vilkases vaikka Santerin ja Eevin sivuja. Jos haluat vähän vanhempien koirien sivunäyttöä, niin mulle on nyt tullut Vilja toukokuun alussa ja Aada kuukausi sitten.
Josko mulle pentu lähtisi?
-
donga
- Vuohenruokaa
^ Poika lähtee sulle, vakuutit mut täysin!
Jämtlanninpystykorva pennut syntyvät 15. heinäkuuta! Adasta tuli AVA ja TVA, joten pennut syntyvät!
Jämtlanninpystykorva pennut syntyvät 15. heinäkuuta! Adasta tuli AVA ja TVA, joten pennut syntyvät!
- juulia
- Floodari
Re: Jämttipentue, synt. 15.7!
Kiva juttu. (: Voin tehä jotain alustavia sivuja jo nyt, mutta en vielä niitä laita näytille. Ai niin, ja mulla ei tietenkään ole niitä kuvia. Onhan mulla Deabeistä ja Calainasta luvat, mutta ainakaan ensimmäisestä en ajatellut kuvia käyttöön ottaa. Calainasta oli kanssa myös jollain muulla mutta en millään muista kenellä. Täytyy varmaan pyytää p&t taas kuvia käyttöön.
Ajattelin että toi Hulttion Come On käy nimeksi mulle niinkun wenyallekin. Täytyy kehitellä joku osuva kutsumanimi. Pitää varmaan jatkaa samaa "lyhyt ja yksinkertainen" linjaa, kuten mulla uroksissa on ollutkin. Noel, Tiitus, Santeri, Noppa, ja sitte tulee vielä Iiro jossai vaihees. :D ai katos, tajusin vasta nyt että Noelilla ja Nopalla on noin samanlaiset nimet. Nooh, eipä niitä enää voi muutellakaan.
Vielä kerran, tosi kiva saada toinenkin belgi Geewasiin, ja vielä erilainen kun edellinen mun belgialainen, joka on malinoisnarttu. ;)
Ajattelin että toi Hulttion Come On käy nimeksi mulle niinkun wenyallekin. Täytyy kehitellä joku osuva kutsumanimi. Pitää varmaan jatkaa samaa "lyhyt ja yksinkertainen" linjaa, kuten mulla uroksissa on ollutkin. Noel, Tiitus, Santeri, Noppa, ja sitte tulee vielä Iiro jossai vaihees. :D ai katos, tajusin vasta nyt että Noelilla ja Nopalla on noin samanlaiset nimet. Nooh, eipä niitä enää voi muutellakaan.
Vielä kerran, tosi kiva saada toinenkin belgi Geewasiin, ja vielä erilainen kun edellinen mun belgialainen, joka on malinoisnarttu. ;)
-
donga
- Vuohenruokaa
15. päivä olis kiva saada ne sivut viimestään, kun sillon tulee kaksi viikkoa syntymästä :3 Mutta ei kiirettä! ^_^
- juulia
- Floodari
Päätin että herrasta tulee Hulttion Come On "Rocky". Vaikka Rocky onkin hieman yleinen nimi, se jotenkin sopii tervuille hyvin, ja myöskin luonteelle, minkä sain alkuun. Sivut valmistuvat ajan myötä, luultavasti saat ne huomenna tai viimeistään sunnuntaina.
Ei sulla sattuis kuvia olemaan?
Ei sulla sattuis kuvia olemaan?
-
donga
- Vuohenruokaa
Valitettavasti mulla ei oo tällä hetkellä tervuista minkäänlaisia kuvia :(
-
seera
- Syvällistä
Siis wow, mä päätin kokeilla ja jälkeen photobucketin kanssa tappelun, se suostu lataa kaikki kuvat! Ihan tällä omalla hitaalla netillä!
Mutta siis, Duuri esittäytyy! Kisakalenterista tietty puuttuu pari lajia, mutta niille omat kohdat tulevat sitä mukaan, kun kisoihin päästään ja tuloksia tulee ;)
Mutta siis, Duuri esittäytyy! Kisakalenterista tietty puuttuu pari lajia, mutta niille omat kohdat tulevat sitä mukaan, kun kisoihin päästään ja tuloksia tulee ;)
~ but don't ever question if my heart beats only for you, it beats only for you.
- juulia
- Floodari
-
donga
- Vuohenruokaa
Kiitos molemmille!
seera, lisäätkö vielä kuviin copyt, riittää kun laitat että donga.
seera, lisäätkö vielä kuviin copyt, riittää kun laitat että donga.
-
seera
- Syvällistä
^ Sori, dementtiaa liikenteessä! Asia on nyt korjattu, copyt lisätty.
~ but don't ever question if my heart beats only for you, it beats only for you.
-
Nath
- Höpsö veitikka
Yritän saada sivut valmiiksi tässä viikonloppuna tai ensi viikolla. Jos en nyt lähipäivinä ehdi tehdä (yyyh, töitä :<), niin sitten siirtyy tuonne elokuun alkuun, mutta tulossa ovat kuitenkin! ;)
-
Grizz
- Nakkisotilas
- Viesti:
Olen jo mesessä sivuja näyttelytkin, mutta laitanpa vielä tänne. Hulttion Demoni "Nino" esittäytyy. (:
Everything is not what it seems.