M: vielä cockerinarttu etsii kotia
-
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viesti:
Re: M: kaksi cockerinarttua ja gronttu-uros etsii kotia
^ Käy hyvin :)
// Vielä Copel Ceasefire For You "Frida" ja Copel Elijah "Heki" etsivät kotia. Eikö ketään kiinnosta?
// Vielä Copel Ceasefire For You "Frida" ja Copel Elijah "Heki" etsivät kotia. Eikö ketään kiinnosta?
and you can tell me all your thoughts about the stars that fill the moonlight skies
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Re: M: cockerinarttu ja groenendaeluros etsii kotia
Hei, ihan btw tosta Copel Elijahista ja sen äidistä Craftinessista: Jos haluat Nickyn sukua päivittää, niin emä Ahirun Jos Huomenna asui mun luona kunnes nukkui pois, sivut täällä: http://koti.mbnet.fi/misuno/Enkelit/Mimi.html ja Nickyn isän sivut täällä: http://www.freewebs.com/rosya/gronttudante.htm
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
- Mimmu
- Nostaa rautaa
Jos kukaan ei ole tehnyt vielä tarjousta Copel Elijaksesta, niin olisin enemmän kuin kiinnostunut tuosta gronttupojasta. Poika pääsisi siis Jailbreak nimiseen kenneliin asumaan ja saisi sieltä pysyvän ja aktiivisen kodin muiden belgien seurassa.
Kisautusperiaatteisiini kuuluu kisata koiraa mahdollisimman monessa lajissa aina valioitumiseen asti. Tässä voit katsella muutamia koiriani kisautusnäytöksi: xxx - xxx - xxx - xxx.
Jalostukseen tulisin luultavasti Elijahia käyttämään, mutta tietenkin ensin kysyttyäni sinulta luvan. Toivon, että Elijah lähtisi meille tuonne Jailbreakiin muiden seuraksi.
Kisautusperiaatteisiini kuuluu kisata koiraa mahdollisimman monessa lajissa aina valioitumiseen asti. Tässä voit katsella muutamia koiriani kisautusnäytöksi: xxx - xxx - xxx - xxx.
Jalostukseen tulisin luultavasti Elijahia käyttämään, mutta tietenkin ensin kysyttyäni sinulta luvan. Toivon, että Elijah lähtisi meille tuonne Jailbreakiin muiden seuraksi.
-
- Viesti:
Kiitos Kuunsirppi! Mimin sivut olenkin löytänyt, mutta Danten olen jo jonkin aikaa etsinyt. Kiitos todella paljon vielä kerran. Päivittelen sivuille, kun kerkiän.
Mimmu, teille lähtee ilomielin Elijah. Jalostuskäytössä tuskin on esteitä kunhan pentue ei ole valtavan suuri, sillä muistelisin, että myös jollekin toiselle tämän sisaruksista suunniteltiin pentuja tulevaisuuteen. Ilmoittele sivuja, kun saat valmiiksi :)
Mimmu, teille lähtee ilomielin Elijah. Jalostuskäytössä tuskin on esteitä kunhan pentue ei ole valtavan suuri, sillä muistelisin, että myös jollekin toiselle tämän sisaruksista suunniteltiin pentuja tulevaisuuteen. Ilmoittele sivuja, kun saat valmiiksi :)
and you can tell me all your thoughts about the stars that fill the moonlight skies
- Mimmu
- Nostaa rautaa
-
- Viesti:
Kiitos kaunis sivuista. Jos vielä voisit linkittää Copelin kasvattajaan? Onnea kisakentille ja muutenkin tulevaisuuteen sitten.
Cockerspanielinarttu vielä vailla kotia.
Cockerspanielinarttu vielä vailla kotia.
- Jetta
- Alkupalat
Re: M: vielä cockerinarttu etsii kotia
Heeippa. :-) Olisin todella kiinnostunut Fridasta, hakusessa kun on muutenkin cockerinarttu ensimmäiseksi virtuaalikoiraksi. Olen nyt vuoden virtuaalitouhujen jälkeen palaamassa tauolta, mutta virtuaalihevoset eivät enää kiinnosta. Onhan vuodessa kerinnyt kaksi omaakin koiraa rantautua hoidettavaksi. Kuitenkin, mitään kummempia kokemuksia ei siis löydy, mutta intoa on oppia ja kokeilla. Ja koska Frida pääsisi ainoaksi koiraksi luvassa on varmasti pysyvä koti ja alkaisimme myös varmasti harrastaa kaikenlaista, sen mukaan mistä innostun. Haaveena kaukaisuudessa oleilee cockerikennelin perustaminen, joten kuka tietää vaikka Fridasta alkaisikin virtuaalikoirailuni kautta jotain suurenpaa kuin vain yksi virtuaalikoira. Tällä meinaan siis että pentuja voisi tullakkin. Ovatko kuvat kenen ottamat jos ne kerran mukaan lähtisivät? Ja tietenkin mietit uskallatko minulle neidin luovuttaa, ymmärrän että aika hataralla pohjalla on tämä tarjoukseni, eihän minulla ole mitään näyttöjäkään. :-) Olisi kuitenkin mahdottoman kiva jos virtuaalikoirani kasvattajalta voisi kysellä ja pitää muutenkin yhteyttä koiran kuulumisien merkeissä vähintään. Jos haluat kysellä niin kysele ihmeessä. (-:

-
- Viesti:
Oi ihanaa, että Fridakin olisi kodin saamassa. Eiköhän Frida sinulle lähde, sillä sen verran hyvän kuvan sait annettua itsestäsi. Kuvista kannattaa kysyä irkkulikalta, mutta minulta saa kuvia myös, jos tulee hätä niiden suhteen. Kysymyksiä saa esittää ihan rauhassa ;)
Tällä hetkellä C-pentueen pennuilla ei jälkeläisiä ole, mutta kannattaa seurailla itsekin hiukan, jos niitä tulee. Siinä tapauksessa kannattaa harkita pentueen kokoa ainakin tarkasti, kun helposti tietty suku pääsee yleistymään (pieniä esimerkkejä tuppaa pomppimaan eteen omista koirista). Cockerspanieleita kuitenkin niin vähän virtuaalimaailmassa periaattessa on. Mutta tervetuloa meidän cockeri-ihmisten pariin ja jos et ole vielä ehtinyt käydä, niin kannattaa vierailla virtuaalisen cockerspanieliyhdistyksen sivuilla :)
Tällä hetkellä C-pentueen pennuilla ei jälkeläisiä ole, mutta kannattaa seurailla itsekin hiukan, jos niitä tulee. Siinä tapauksessa kannattaa harkita pentueen kokoa ainakin tarkasti, kun helposti tietty suku pääsee yleistymään (pieniä esimerkkejä tuppaa pomppimaan eteen omista koirista). Cockerspanieleita kuitenkin niin vähän virtuaalimaailmassa periaattessa on. Mutta tervetuloa meidän cockeri-ihmisten pariin ja jos et ole vielä ehtinyt käydä, niin kannattaa vierailla virtuaalisen cockerspanieliyhdistyksen sivuilla :)
- Jetta
- Alkupalat
Voi ei miten mahtavaa! Kaappaan heti Fridan mukaani ja ilmoittelen varmaankin jo tänään sivuja. "Olin ollut ihmeissäni, kun näin pentujen olevan kaikkien blueroaneja" luki C-pentueen sivuilla. Pitäisiköhän siis etsiä blueroan-värisestä koirusta kuvia, vai onko sillä väliä mielestäsi? Kuvat tuottavat hieman pientä ongelmaa, sillä minulla on kova säästämistarve noille kuville joita minulla löytyy omasta irlcockeristani. :-) Toivon että saan mahdollisimman nopeasti noita sivuja muutenkin kasaan, Fridalle teen hetimmiten ne sivut. Myös jotain alamme mahdollisimman pian harrastella. Kiitoksia. ;-)

-
- Viesti:
Ei ole pakko olla blueroan väriltään. Teksti on niiltä ajoilta, kun kaikkien kuvat olivat sellaiset, joten tuo pätkä pitäisi ehkä pyyhkiä pois kokonaan :s Ja sivuilla ei ole kiire, mutta tosi mukava jos saat pian tehtyä.
Vähän ottina kysyn; minkäslainen cockeri teillä kotona on? :)
Vähän ottina kysyn; minkäslainen cockeri teillä kotona on? :)
- Jetta
- Alkupalat
Mulla on sijotuksessa punanen cockerinarttu "Mette". :-) Tollanen pikkukakara, puolenvuoden ikänen. Avassa ja aakoossa näkyykin kuvaset vauvasta.
Mun on nyt pakko taas puolestani kysyä että mitä erkkari tarkottaa. Oon kuullut sanan ja mun varmasti pitäis tietää mitä se meinaa, mutta jostain kumman syystä se ei tällä hetkellä sano yhtään mitään. Pakko vielä vähän ihmetellä Fridan kisakalenterista, Suomen vuottaja 08 ei löytynyt ollenkaan cockereita että kuinkas neiti on voinut sitten osallistua :-o
Mun on nyt pakko taas puolestani kysyä että mitä erkkari tarkottaa. Oon kuullut sanan ja mun varmasti pitäis tietää mitä se meinaa, mutta jostain kumman syystä se ei tällä hetkellä sano yhtään mitään. Pakko vielä vähän ihmetellä Fridan kisakalenterista, Suomen vuottaja 08 ei löytynyt ollenkaan cockereita että kuinkas neiti on voinut sitten osallistua :-o

-
- Viesti:
Aa, onpa nätti neiti kyllä täytyy sanoa :)
Erkkari on pitemmin erikoisnäyttely, joka on rajattu vain tietyille roduille. Esimerkiksi juuri cockerspanieleille. Ja kyllä Frida tuolla osallistuneissa on Suomen voittajassa. Paina vain Ctrl + F ja kirjoita "Cockerspanieli". Aika alhaalta löytyy, mutta löytyy kuitenkin ;)
// Huomasin, että tytöllä on täältä metsäjäljestä 1-palkinto. Vielä toinen samanlainen, niin pääsette kisaamaan avoimesta voittaja-luokkaan.
Erkkari on pitemmin erikoisnäyttely, joka on rajattu vain tietyille roduille. Esimerkiksi juuri cockerspanieleille. Ja kyllä Frida tuolla osallistuneissa on Suomen voittajassa. Paina vain Ctrl + F ja kirjoita "Cockerspanieli". Aika alhaalta löytyy, mutta löytyy kuitenkin ;)
// Huomasin, että tytöllä on täältä metsäjäljestä 1-palkinto. Vielä toinen samanlainen, niin pääsette kisaamaan avoimesta voittaja-luokkaan.
- Jetta
- Alkupalat