Pieniä malipörröjä kesälle SYNTYNEET!
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Re: Pieniä malipörröjä kesän loppuun
Kyselit, voisitko lainailla Rufusta pentueen isäksi, miulle se kyl sopii ihan hyvin mutta saat odotella sen aikaa että saadaan toi vika KUPI paimennuksesta ja jäljen voittajasta ainakin yksi tulos ;)
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
-
- Le-ppä-ker-ttu
Olen nyt ollut melko pitkään poissa v-koirien parista, nyt olen kesän kunniaksi tekemässä comebackia ja täytyisi tuota kenneliä alkaa hieman järjestelemään jahka tästä töiltä ja muilta kiireiltä ehtisi. Yksi malinois multa jo löytyykin, kerrassaan ihana rotu ja näitä kun saa pentueista niin harvoin, päätin nyt taukoni uhallakin tarttua tilaisuuteen.
Töiden takia oon nukkunu hiukan huonosti ja sen takia järjenjuoksu vähän takkuaa, mutta olenko ymmärtänyt ihan väärin, jos nyt sanon, että minä voisin ottaa sen sijoitusnartun, jos ei joku ole sitä jo varannut? Taukoa ollut ja muutenkin vähän ulkona, joten anteeksi, jos nyt sekoilen täällä oikein kunnolla. : D
Mutta siis, pentu tulisi Ajanhukkaan (älä pelästy, vaikka viimeisestä päivityksestä on aikaa). Näyttöön ja käyttöön, mahdollisimman monipuoliseksi koiraksi, kuten aikaisempaakin malia olen suunnitellut (toistaiseksi suunnitelmaksi jäänytkin, omia menoja ollut niin hurjasti). Tästä sijoitusasiasta täytyy vielä puhua tarkemmin, mulla kun ei näistä ole aiempaa kokemusta ollenkaan. Sukupuoli narttu. Kuvia ei ole tälle, kuin ei aiemmallekaan. Oli tarkoitus saada, kun maisemakuvia tuossa jonkin aikaa sitten jakelin, mutta sitten foorumi sekosi ja kuvat jäi saamatta. :/ Olisi varmaan pitänyt ottaa nickejä ylös, noh, jälkiviisaus paras viisaus. En nyt yhtään tiedä missä kunnossa koirieni kisakalenterit ovat, mutta näyttöä saat katsoa niistä. Muutamalta pitäisi löytyä varsin hyvin niitä tuloksia, uusimmilla on nyt jäänyt tosiaan omien kiireiden vuoksi vähemmälle.
Mutta joo, sori sekoilut ja keskustellaan aiheesta enemmän. : D
Töiden takia oon nukkunu hiukan huonosti ja sen takia järjenjuoksu vähän takkuaa, mutta olenko ymmärtänyt ihan väärin, jos nyt sanon, että minä voisin ottaa sen sijoitusnartun, jos ei joku ole sitä jo varannut? Taukoa ollut ja muutenkin vähän ulkona, joten anteeksi, jos nyt sekoilen täällä oikein kunnolla. : D
Mutta siis, pentu tulisi Ajanhukkaan (älä pelästy, vaikka viimeisestä päivityksestä on aikaa). Näyttöön ja käyttöön, mahdollisimman monipuoliseksi koiraksi, kuten aikaisempaakin malia olen suunnitellut (toistaiseksi suunnitelmaksi jäänytkin, omia menoja ollut niin hurjasti). Tästä sijoitusasiasta täytyy vielä puhua tarkemmin, mulla kun ei näistä ole aiempaa kokemusta ollenkaan. Sukupuoli narttu. Kuvia ei ole tälle, kuin ei aiemmallekaan. Oli tarkoitus saada, kun maisemakuvia tuossa jonkin aikaa sitten jakelin, mutta sitten foorumi sekosi ja kuvat jäi saamatta. :/ Olisi varmaan pitänyt ottaa nickejä ylös, noh, jälkiviisaus paras viisaus. En nyt yhtään tiedä missä kunnossa koirieni kisakalenterit ovat, mutta näyttöä saat katsoa niistä. Muutamalta pitäisi löytyä varsin hyvin niitä tuloksia, uusimmilla on nyt jäänyt tosiaan omien kiireiden vuoksi vähemmälle.
Mutta joo, sori sekoilut ja keskustellaan aiheesta enemmän. : D
- juulia
- Floodari
Kyllä mä uskallan sulle pennun antaa. Sijoitusnarttua ei ole kukaan varannut ja kyllä sä sen saat jos haluat. Toivon nyt kuitenkin, että lupaisit a) että aikasi riittää pennulle syksylläkin ja b) sijoitusnartulla kisattaisiin tosi aktiviisesti. Mulla ei nyt ole sijoituskoirasopimusta, mutta sijoituspentujen kanssa olen extra tarkka, ja sille teetetään pentue Geewasin kennelnimen alle kun olette kisanneet tarpeeksi. :)
Nimen saa jo päättää. Muut, sivuja saa halutessaan tehdä, pakko ei ole vielä kun aikaa pentueeseen vielä on.
/Kuunsirppi, melkein unohdin sut. Jeps, Iineksen pitää saada myös KUPI ja valioutua koiratanssissa ja saada jäljen voittajasta vähintään yksi 1- tulos. ;) Ja tokosta saada niitä tuloksia että voi valioutua tanssissa.
Nimen saa jo päättää. Muut, sivuja saa halutessaan tehdä, pakko ei ole vielä kun aikaa pentueeseen vielä on.
/Kuunsirppi, melkein unohdin sut. Jeps, Iineksen pitää saada myös KUPI ja valioutua koiratanssissa ja saada jäljen voittajasta vähintään yksi 1- tulos. ;) Ja tokosta saada niitä tuloksia että voi valioutua tanssissa.
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
-
- Le-ppä-ker-ttu
Hieno juttu! Alan tässä nyt kysellä kuvien perään, katsella sivuja jne. Pidetään yhteyttä! Minulla on tapana kisata koirillani aina aktiivisesti, yleensä tarkistan joka päivä, onko uusia kisoja tullut ja ilmoittaudun siinä samassa. Hassua kyllä, kevät on minulle yleensä kiireisempää aikaan kuin syksy, joten voin melko varmasti luvata toivomasi asiat. 8>
Nimeksi voisin ottaa Geewas Celdien. ü
Nimeksi voisin ottaa Geewas Celdien. ü
- juulia
- Floodari
^No sepä kiva juttu. ;>
Grizziltä olen jo jotain sivuhahmottelua nähnyt, muutkin saa jo jotain värkätä. Iines on saanut nyt koiratanssivalioon tarvittavat pisteet kokoon, mutta tarvitsee vielä yhden sijoituksen kolmen parhaan joukkoon sekä tokosta kaksi 1- tai 2- tulosta. Paimennuksesta vielä yhden KUPIn yrittää kumpikin tuleva vanhempi napata, samoin ainakin yhden Jk3- tuloksen.
Pentueen syntymäpäiväksi olen suunnitellut heinäkuun puoliväliä, jos kaikille (Kuunsirppi + pennun ottajat) sopii? Tämä tyttö lähtee Italiaan ylihuomenna, mutta sinä aikana saa kuitenkin tähän laittaa sivuja yms. Kuitenkaan vastauksia ette saa ennen kuin heinäkuun alussa, kun tulen takasin kotosuomeen - mulla saattaa olla netti käytettävissä mutta tuskin koneelle tulen. (:
Grizziltä olen jo jotain sivuhahmottelua nähnyt, muutkin saa jo jotain värkätä. Iines on saanut nyt koiratanssivalioon tarvittavat pisteet kokoon, mutta tarvitsee vielä yhden sijoituksen kolmen parhaan joukkoon sekä tokosta kaksi 1- tai 2- tulosta. Paimennuksesta vielä yhden KUPIn yrittää kumpikin tuleva vanhempi napata, samoin ainakin yhden Jk3- tuloksen.
Pentueen syntymäpäiväksi olen suunnitellut heinäkuun puoliväliä, jos kaikille (Kuunsirppi + pennun ottajat) sopii? Tämä tyttö lähtee Italiaan ylihuomenna, mutta sinä aikana saa kuitenkin tähän laittaa sivuja yms. Kuitenkaan vastauksia ette saa ennen kuin heinäkuun alussa, kun tulen takasin kotosuomeen - mulla saattaa olla netti käytettävissä mutta tuskin koneelle tulen. (:
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Juu, käypi. : D Ittekki pistelen sivuja sitten piakkoin, en nimittäin oo tyylii koko heinäkuuta maisemissa. :/
- Frisky
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
Juu mullekkin käy ihan hyvin. Pistän sivuja heti, kun kerkeän, sillä niinkuin jo todettu, olen melkein koko heinäkuun poissa.
-
- Le-ppä-ker-ttu
Heinäkuun puoliväli sopii loistavasti!
Sivut tulevat, kun tulevat, toivon mukaan mahd. pian.
Sivut tulevat, kun tulevat, toivon mukaan mahd. pian.
-
- Le-ppä-ker-ttu
http://www.freewebs.com/spvp/celdy.htm
Löysin kuvat ja sivutkin pistin alulle. Osoite ei enää vaihdu, mutta voin ilmoitella, kun ovat valmiit. 8>
Löysin kuvat ja sivutkin pistin alulle. Osoite ei enää vaihdu, mutta voin ilmoitella, kun ovat valmiit. 8>
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Dan esittäytyy. : D Sivuille vielä paljon tulossa, mutta nuo on nyt tuommoiset aika raa'at. ; >
- Frisky
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
Otuksen nimi on Jimi (: Eli sivut sain melkein valmiiksi, enää ei kai puutu muuta kuin luonne.
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Heinäkuun puoliväli sopii ^^
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
- juulia
- Floodari
Kiitos sivuista kaikille, upeita ovat! Linkittelen mahdollisimman pian. Kuunsirppi, ok.
Iines sai juuri vikan KUPInsa, aivan ihanaa! <3 Samoin yksi 2- tulos tuli tokosta, enää yksi 1- tulos tokosta ja sijoittautuminen koiratanssissa kolmen parhaan joukkoon, niin pentue on arkipäivää. ;))
Iines sai juuri vikan KUPInsa, aivan ihanaa! <3 Samoin yksi 2- tulos tuli tokosta, enää yksi 1- tulos tokosta ja sijoittautuminen koiratanssissa kolmen parhaan joukkoon, niin pentue on arkipäivää. ;))
- Sikko
- Floodari
Hei ihan btw, mulla on sivut muuten valmiis, mutta kuvat ja kutsumanimi uupuu. :-D Linkitän sivut sitten, kun keksin pojalle osuvan nimen.
you know what i like about people?
their dogs
their dogs
- juulia
- Floodari
^Ok Sikko. Ajattelin tässä, että haittaako, jos Iines ei ole VKTV ennen pentueen syntymää? Eihän se haittaa, mitä on kun ne syntyy, kun se kuitenkin tulee melko pian pentujen syntymän jälkeen. Lähden maanantaina Ouluun, ja tulen 21. takaisin, joten ei järkeä lykätä niin pitkälle. Ja tuon ajan välillä en ees ehtis kisauttamaan. Joten mitä mieltä, erityisesti Kuunsirppi?
Jos pennut vaikka syntyis ihan tän viikonlopun aikana. Jos ei, niin elokuulle mennään.
Jos pennut vaikka syntyis ihan tän viikonlopun aikana. Jos ei, niin elokuulle mennään.