Alueiden sulkeminen ulkopuolisilta?

Risut ja ruusut, kehitysehdotukset ja muu laudan toimintaan ja ylläpitoon liittyvä.
Vastaa Viestiin
leijonamieli
Nakkisotilas
Viestit: 232
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 9:35 pm

Alueiden sulkeminen ulkopuolisilta?

Viesti Kirjoittaja leijonamieli »

Mielestäni olisi ihan fiksua, jos keskustelualueet voisi sulkea ulkopuolisilta. Ainakin osan. Itsestäni ei riitä että vain kirjautuneet voivat kirjoittaa viestejä,
en mielellään haluaisi että ihan kaikkea kirjoittamaani pääsee kuka tahansa lukemaan. Mitä mieltä muut ovat? Ylläpidon mielipiteenkin haluaisin kuulla.
En nimittäin keksi mitä haittaakaan siitä olisi ettei foorumia pääse selaamaan, eiköhän uudet kehtaa tunnuksen luoda saamatta ensin lukea koko foorumia läpi.
Pitää muuten ruveta sensuroimaan tekstejä ankarasti jos ei alueita pysty sulkemaan. Erityisesti kymmenen uutisilta toivoisin sulkemista, muilla ei niin väliä kun
muissa puhutaan vähemmän henkilökohtaisista asioista.
Vuoden kadehdituin 2008
Timberwolf.

Re: Alueiden sulkeminen ulkopuolisilta?

Viesti Kirjoittaja Timberwolf. »

Mä voisin huomauttaa, että toi IRL Turritapahtumat näkyy ei-kirjautuneille.
Rotta
Todellisuuden Avokämmen
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Kesä 08, 2008 7:23 pm

Re: Alueiden sulkeminen ulkopuolisilta?

Viesti Kirjoittaja Rotta »

Mjoo, mä itseasiassa mietin tätä viimeksi tänään itsekin. Lähinnä kai siksi niitä ei ole vielä suljettu, että se karsii hitusen rekisteröityjiä jos ei pääse näkemään et millainen foorumi on kyseessä. Niitä alueitahan ei siis edes näe välttämättä jos ne on suljettu, eli uudet tulijat eivät edes tiedä mitä täällä on. Mut täytynee tätäkin ajatusta pyöritellä Sinin kanssa tossa sunnuntaina kun se tulee tänne mun luo. Ehk pidetään jotain ylläpidon salaista palaveria.
Nath
Höpsö veitikka
Viestit: 7722
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:06 pm

Re: Alueiden sulkeminen ulkopuolisilta?

Viesti Kirjoittaja Nath »

Mullakin on vähän harmittanut, kun tuo poikakaveri käy täällä aika ahkerasti ei-rekisteröityneenä lukemassa kirjoituksiani tuolla Kymmenen uutisissa, etenkin Rakkaushuolissa, ja siinä sitten vihoittelee, jos olen purkautunut ja sanonut jotain vähemmän maireaa >_<' En kuitenkaan halua turrilasta samanlaista kuin esmes joku hevospuolen FVP tms., jonne taas pitää kauhea haut olla, että edes pääsee kyseiselle foorumille. Mutta noita kunnon asia-aihepalstoja voisi kai laittaa vähemmälle yleisölle nähtäväksi.
Rotta
Todellisuuden Avokämmen
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Kesä 08, 2008 7:23 pm

Re: Alueiden sulkeminen ulkopuolisilta?

Viesti Kirjoittaja Rotta »

^ Mut toisaalta tuossakin on se, et jos on oikeesti kova halu päästä lukemaan noita juttuja niin rekisteröityminen nyt vie noin pari sekuntia. Et toisaalta, poistaako se sit ongelmaa.. Mut tästäkin me varmaan Sinin kans jutskataan ku se tänne tulee, musta itestäkin tuntuu etten ehk halua et ihan kaikki lukee mun juttuja täältä.
Starchild
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 146
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:12 am
Paikkakunta: Rauma

Re: Alueiden sulkeminen ulkopuolisilta?

Viesti Kirjoittaja Starchild »

Toisaalta se olis hyvä idea, toisaalta ei. Kyllä mä olisin ehkä sitä mieltä, että pelkästään toi IRL-tapahtumat piiloon. Syy, miksei muita on juuri se, mitä Rotta mainitsi. Eli se voi karsia hiukan porukkaa tänne. Ja tää perustelu voi olla tyhmä ehkä, mutta ainakin se on perustelu (olen saanut moitteita kun on mielipiteitä ilman perusteluita), mikä mulla on harvinaista. Eli siis ehkä nuorempien käyttäjien vanhemmat haluaa nähdä mitä heidän lapsensa täällä kirjoittelee :D. Mutta joo. Toivottavasti joku edes tajus mitä tarkotin. Mutta äänestys vois olla hyvä vaihtoehto tämän asian ratkaisemiseen. Ainakin enemistö voittaisi siinä. Mutta joo. Rotta ja Sinihän sen päättää.
-En Taro Tassadar-
Liana
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1069
Liittynyt: To Kesä 19, 2008 2:05 pm

Re: Alueiden sulkeminen ulkopuolisilta?

Viesti Kirjoittaja Liana »

Jos tuo Pyynnöt & Tarjoukset suljettas ulkopuolisilta, sillon ei tultas välttämättä vaan kerjäämään ulkoasuja.
Varaturrilassa tais olla näin(:
You were born an original. Don't die a copy
Rotta
Todellisuuden Avokämmen
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Kesä 08, 2008 7:23 pm

Re: Alueiden sulkeminen ulkopuolisilta?

Viesti Kirjoittaja Rotta »

Ollaan nyt palaveerattu ja alueita ei tulla sulkemaan ainakaan toistaiseksi ulkopuolisilta.
leijonamieli
Nakkisotilas
Viestit: 232
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 9:35 pm

Re: Alueiden sulkeminen ulkopuolisilta?

Viesti Kirjoittaja leijonamieli »

Rotta kirjoitti:Ollaan nyt palaveerattu ja alueita ei tulla sulkemaan ainakaan toistaiseksi ulkopuolisilta.
Saisko vielä selvennetyn selityksen miksei? ;o
Vuoden kadehdituin 2008
Kuskikärpänen
Hanipupu
Viestit: 4109
Liittynyt: Su Kesä 08, 2008 11:01 pm
Paikkakunta: Lahti & Tallinna
Viesti:

Re: Alueiden sulkeminen ulkopuolisilta?

Viesti Kirjoittaja Kuskikärpänen »

Ihan kaikkea kirjoitettua pääsee kuka tahansa lukemaan vaikka kaikki alueet olisivatkin vain rekisteröityneille käyttäjille.
Montakohan minuuttia rekisteröityminen vie? Alle yhden?

Yleensä ihmiset myös haluavat tutkia foorumilla olevia viestejä ennen kuin rekisteröityvät, ja tämähän tehtäisi mahdottomaksi lukitsemalla kaikki alueet.
Minä en näe tarpeeksi syytä siinä, että joku haluaa kirjoittaa überhenkilökohtaisia asioita julkiselle foorumille.
Kuva Kuva
Vastaa Viestiin