Minulla on ollut suunnitelmissa jo jonkin aikaa perustaa Fiancén rinnalla pienimuotoisesti ainakin espanjanvesikoiria kasvattava kenneli. Minulla olisi kiinnostusta mahdollisesti ostaa joltakin espanjanvesikoira narttu, joka saisi kodin mahdollisesti minun, Mayan yksityisissä (sivut eivät ole vielä rakennettu). Tarkoituksena olisi kisailla koiran kanssa ajan kanssa oman jaksamuksen mukaan ainakin näyttelyssä, tokossa, agilityssä, mahdollisesti mejässä (ja PK - lajeissa?). En osaa sanoa jalostuksenkaan kannalta, olisiko sellaiseen tarkoitus käyttää, mutta mikäli neiti menestyisi hyvin ja jos kiinnostusta löytyy, niin mikäs siinä. Tarkoituksena olisi tämän koiran avulla tutustua espanjanvesikoiriin ja niiden maailmaan.
Minulla on itselläni kuvat valmiina, mutta jos olet halukas antamaan kuvat mukana, voimme siitä neuvotella (mikäli omistat niiden tekijänoikeudet täysin tai olet jutellut kuvien ottajan kanssa asiasta)
Jos sinulla jäi jotain mielenpäälle, ilmoittele ihmeessä.
O: espanjanvesikoira narttu
-
- Nakkisotilas
Re: O: lk unkarinvizsla narttu ja espanjanvesikoira narttu
Eikö kellään ole ? :)
-
- Nakkisotilas
Re: O: espanjanvesikoira narttu
Meiltä löytyisi uros, jota voisi käyttää pentueen isänä, mutta enpä ole hetkeen törmännyt espanjanvesikoiranarttuun, joten pentuetta ei taida saada aikaan ainakaan virtuaalimaailmassa olevalla nartulla...