O: Australiankelpie uros

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Dream
Nostaa rautaa

O: Australiankelpie uros

Viesti Kirjoittaja Dream »

Olisin halukas tarjoamaan yhdelle Australiankelpielle kodin Kuperkeikasta, aktiivisen kisautuksen parista. Toivoisin uroksen olevan jo ainakin vähän kisautettu (agility & toko saavutukset suurta plussaa!!), mieluiten vähä sukuinen / suvuton. Lisää juttuja voin kertoa tarvittaessa, joten nyt poikia vain tarjolle! Kuvat minulla on jo valmiiksi :>
Ricea
Kanada
Viesti:

Re: O: Australiankelpie uros

Viesti Kirjoittaja Ricea »

Mä olen itselleni hakemassa Devinin (Evin Burning Sky) veljen, E. Burning Cloudin itselleni ja voisin sulle kyllä tuoda joko Devinin sisaren tai sitten ihan toisen koiran jenkeistä :--)
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen

polku mennä pimeään
  • että pystyy elämään
[/color][/size]
Dream
Nostaa rautaa

Kiitos tarjouksesta :> Odottelen vielä joskos joku muukin tulisi kelpie urosta tarjoamaan ja katson sitten tilanteen. Mutta jos ehdokkaita ei tule, olisin kiinnostunut sinun tarjoamasta evm. sukuisesta kelpiestä. : ))

Onko muita ehdotuksia?
Sikko
Floodari

Viesti Kirjoittaja Sikko »

Oon vähän tässä mietiskellyt, että toisin suvuttoman kelpparin ja antaisin sen jollekin sijoitukseen. En ole kauhean niuho kisautuksen suhteen, joten siitä ei kannattaisi huolehtia. Paimennus- ja käyttövalioksi pojan haluaisin ennen pentuja, mutta jos et näissä lajeissa kisaa, voin mielelläni auttaa. (-:

Pennutuksesta sen verran, että haluaisin teettä klopilla yhden pentueen Just Kiddingin nimiin, jonka jälkeen saisit itse teettää pojalla pentueen jos sitä haluat. Evm. nartulla tulisi ainakin tuo JK:n pentue syntymään, niin ei ainakaan yleistyisi suku liikaa. (-:
you know what i like about people?
their dogs
Dream
Nostaa rautaa

Kiitos molemmille, mutta päätin nyt turvautua PT:n puolelle ja mio kenties tuo yhden kelpilapsosen euroopasta, ja toista en tähän hätään aio ottaa ^^
Vastaa Viestiin