Waporen tarun loppu - koirat myynnissä!

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Wolfie
Höpsö veitikka

Re: Waporen tarun loppu - koirat myynnissä!

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Joo-oo mietin kuitenkin että miten kisaamisen käy kun mulla on Bakemonossa kolme koiraa ja Wolfeye'ssissa kymmenen koiraa niin en yhtään sitten tiedä. Iffe kiinnostaisi mutta taas sinänsä ei kun minulla on sen veli Lost in Future. Ganial Gael sinänsä kiinnostaisi kun on vielä mulla hyvät kuvatkin varsinkin just soopeli nartulle. ÄÄH..en mä tiedä :D jos vaikk alaittaisit mulle alustavaan varaukseen ton Viiman.
Jos sine jotain mun kisausasioista ja kasvatusperiaatteista ja sellaisista haluat jotain tietää niin kysy ihmeessä, onko muuten Viimalla ollut jo aikaisempia pentueita?
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Vermil
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Vermil »

Laitan Viiman nyt sulle varaukseen. Viimalla ei ole aikaisempia pentueita, ja ihan mielellään Viimaa saa käyttää jalostukseen sitten kun jos vielä hieman menestystä niitätte :)
Wolfie
Höpsö veitikka

Juu toki ^^ pyrkimyksenä olisi saada nartulle ainakin vielä nykyisten meriittien lisäksi siitä vKTV, vFBV, FIN KVA ja ainakin vAVA ennen pentueen syntymistä. Mukavaa on että narttu on kuitenkin jo kisattu joten kisauraa on tytön helppo aloitella meillä ^^. Maastoissa en rehellisesti sanoen paljookaan kisaile mutta saatetaan me maastoissakin käydä.
Teen sivut nyt ja näytän ne sulle ihan kohta ;)

// saako luonteen mukaan jos copyt säilyy?
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vermil
Vuohenruokaa

^Viiman luonteen olen kirjoitellut itse, eikä puolestani copyja tarvitse merkitä.
Wolfie
Höpsö veitikka

Noh niin tässä nyt sitten komeileekin kaunis Viima. kisakalenteria en tänään enkä huomenna ehdi päivittää mutta ensi viikoksi hoidan sen. Vaihdan ton tekstien kohdalle Vermil, vaikka siinä nyt lukeekin Wolfie joa ei pidä paikkansa ;) mutta mulla oli kamala kiire kun on enää viisiminuuttia aikaa.
onko jotain lisättävää tms.?
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2015 tyylilyyli
Vermil
Vuohenruokaa

Kiitos nopeasta toiminnasta sivujen kanssa! Ei mitään lisättävää, ja voit pitää tekstien copyina tuon Wolfien :) Onnea ja menestystä kisakentille!
Janina
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Janina »

-
Hassu
Pohjasakan hämmentäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hassu »

Oho, luin väärin :D Siis joo, multa löytyy ihan mukavat kuvat tuolta varastosta.. Alankin tässä nyt niitä sivuja väkertää, ettei unohdu (: Vähän toistan Wolfieta :>

// Tattadatattadaa! Kutsumanimikin vaihtui Roniksi (; Mitäs pidät kuvista? Ei ehkä mikään näyttelystara, mutta pääasia että kuvat on =) Voiko muuten Ronia käyttää myöhemmin jalostuksessa? Jos voi, tiedätkö, mikä on oltava maximimäärä pennuissa ja saako käyttää ihan suvullisella nartulla, vai evm'llä?

Joo ei tässä muuta, kiva jos tykkäät <:
vuoden 2014 Spesiaalitapaus, Pessimisti & Vastarannankiiski
Kumma
Toistolla tehoa

Viesti Kirjoittaja Kumma »

Mulle kelpais Standby's Daring Dustin :>

Tulisi KasKummaan. Kasvatan siellä nahkoja, partiksia ja belkkareita. Kisaamme melko aktiivisesti. Kisanäyttöä Valdolla. Koti on elinikäinen :D Pääsisi siis edellämainitun partiksen ja gronttunartun kaveriksi, eli pääsisi heti kisaamaan. Päälajeina meillä on näyttö, PK, agility, paimennus ja TOKO.

Kysy jos jotain unohtu... :)
Jos rusinat liikkuvat mummon pullassa, sitä ei kannata syödä.
Hobu
Analysaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hobu »

Nellistä tuli Sass. Noi koiratanssi ja flyball pisteet on nyt vaan nuin, koska niissä tuskin jatketaan koskaan kisaamista.
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Vermil
Vuohenruokaa

Kiitoksia Hassulle ja Hobulle sivuista! Kyllä Waporen bortsut vaan pääsivät upeisiin koteihin! Nätit kuvat olette molemmat löytäneet, nyt ei muuta kun onnea ja menestystä kisauralle! :)
Noista pentuekyselyistä kaikk kysymykset voitte laittaa koirien kasvattajille.

Kumma- Pitää vielä harkita tätä kotia, katsellaan jos ei muita tarjouksia Darin kohdalle tule, niin voisin pojan antaa sinulle, mutta katsellaan vielä hetki.
Hassu
Pohjasakan hämmentäjä
Viesti:

Kiva että sivut kelpasivat =) Hmm, muuten, tuleeko luonne vielä mukaan?
Vermil
Vuohenruokaa

^Luonteen saat mukaan, copyja ei tarvitse merkata sillä itse olen kirjoittanut enkä halua että mainittaisiin :D
Hassu
Pohjasakan hämmentäjä
Viesti:

^ Selvä :D Toki tota alkua vähän muuttelen kun se näyttää kertovan siitä miten Ron tuli teille Waporeen, mutta muuten pidän sen ihan tommosena, onks ok? (:
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Narya »

Voi ei, huomasin nyt ton Iffen tuolla. <3_<3 Ei mua saa kiusata näin! Uus pehko olis kuitenkin suunnitelmissa hankkia - vieläpä sellainen jolla ei ole kovin yleinen suku, että voisi jalostukseen käyttää. Kivasti näyttää olevan myös pohjaa tuloksissa... CACCA. No, miepä sitten sorrun anomaan Iffeä itselleni. :-----))

Eli, Polar Circle'sissä olisi koti Iffelle vapaana. Ennestään minulla on kolme collieta Polarissa ja Iffen alkanut menestys tarjoaa jo jonkinlaista joustoa myös kisaamiseen, eli aika varmasti ainakin PK:ssa ja paimennuksessa päästäisiin aloittelemaan ihan heti, kun saan Iffelle sivut tehtyä, jos se lähtee meille. Myös muut lajit eivät ole ongelma. Kisanäyttöä antaa vaikka edesmennyt Iron. Kuvista voisin kysäistä Spyrolta, josko saisin ne Iffen mukana, mutta minulta itseltäni löytyy myös ihan kivat soopelinartun kuvat (huomaathan kaksi linkkiä (:). Hmm, mitäs vielä. No, Iffe saisi asua loppuelämänsä Polar Circle'sissä, sekä jos oikein ampaisee menestymään niin sitten jalostuskäyttöön myöhemmässä vaiheessa, toki varmistan asian sopivuuden myös evieltä. Sullahan taitaa myös olla kokemusta koiran myymisestä mulle, sun entinen husky Inoukhan (Sudenhuudon Keskiyön Kuningas) lähti mulle viime kesänä. (: Toivottavasti vakuutti tarpeeksi ja Iffe vois lähteä Polariin uusien kavereiden luo. (:
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Vastaa Viestiin