Olen Shavo, tänä vuonna 18 vuotta täyttävä neitokainen Etelä-Suomesta, yahhhoo~!
Olen harrastanut virtuaalihevosia v. 2002 asti, mutta kun viho viimeisetkin hermot menivät tänään noihin virtuaalihevospiireihin ajattelin kokeilla tätä koirapuolta.
Tuloksena syntyi: Narrilaivan.
Olen ylläpitänyt Ludinelle nimistä newfoundland koiria kasvattanutta (liite: LNE) kenneliä joskus kauan sitten.
Narrilaivan toiminnasta en osaa vielä oikein sanoa. VFCI, VMKL + muut liitot ovat minulle vielä vieraita. Ajattelin ensin yrittää saada Narrilaivaa tehdyksi ja vasta sitten tutustua eriliittojen toimintaan :)
Tarkoituksena olisi tuoda uutta verta virtuaaliseen koirakasvatukseen tuontikoirilla sekä tarjota kotia myös teidän kasvattamille koirillenne.
Koirien kilpailuttamisessa (mm. siitä, mikä on hyvä kilpailumäärä, miten niitä kilpailutetaan) yms. olisi mukana kuulla.
Erityisesti messengerissä olisi kiva jutella jonkun kanssa kilpailemisesta.
IRL meiltä löytyy useampi pienikoira, mutta ei niistä sen enempää.
Toivottavasti ette pure ja lähetä minua matkoihini
// edit 3.2: Narrilaivasta näyttäisi tulevan piirrettyjen faaraokoirien valtakunta, vaikka amerikanakita Jääkyyneleen Kirpeä Minneola, mopsi uros Mixed Beanie, ranskikset Carte Fore's Fiona sekä Toy Box's Boogie Man sekä salukinarttu Jahfer's Hayfa jäävät kuitenkin kenneliin.