M: kisattu australiankelpieuros, MYYTY
-
- Le-ppä-ker-ttu
M: kisattu australiankelpieuros, MYYTY
Ajanpuutteen vuoksi päätin valitettavasti luopua yhdestä Wintertimen koirasta. Kyseessä on australiankelpie Pakkasyön Eksynyt Sielu, kotoisammin Sangha. Uros on kisannut jo pk-lajeissa, vepessä, paimennuksessa ja pelastuskoiratoiminnassa, tulokset voi tarkistaa kalenterista (lisäksi ainakin lisäämätön VOI1 hausta täältä). Sangha on täysin evm.-sukuinen, joten jalostuskäyttö on jossain vaiheessa mahdollista. Luonteen ja sukuselvityksen saa halutessaan mukaan (luonnetta kannattanee kuitenkin muokata, kirjoitettu "omien kokemuksieni" pohjalta), kunhan copyrightmerkinnät laittaa näkyviin. Kuvia ei mukaan.
Sangha on minulle tärkeä koira, joten myyn sen ainoastaan hyvään ja aktiiviseen kotiin. Toivon sinun jatkavan kisaamista ja ilmoittelevan kuulumisia silloin tällöin, vaikkapa yksärillä.
Kirjoittele siis alle mikäli olet kiinnostunut! Kerro kodista jonne Sangha pääsisi, sekä tulevaisuuden suunnitelmistasi koiran suhteen. :)
Sangha on minulle tärkeä koira, joten myyn sen ainoastaan hyvään ja aktiiviseen kotiin. Toivon sinun jatkavan kisaamista ja ilmoittelevan kuulumisia silloin tällöin, vaikkapa yksärillä.
Kirjoittele siis alle mikäli olet kiinnostunut! Kerro kodista jonne Sangha pääsisi, sekä tulevaisuuden suunnitelmistasi koiran suhteen. :)
En voi tarjota lohtua sillä olen vain ihminen, en voi tarjota lämpöä sillä itsekin palelen.
Yritä tuijottaa koiraasi silmiin ja väittää, ettei eläimillä ole sielua.
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Re: M: kisattu australiankelpieuros
Minäpä harkitsen tämän poijjan ottamista Piquantiin :> Tulossa on toinenkin kelpie Etälaulusta, joten vois olla ihan kiva kisakaveri tämä. En lupaile mitään, laitan mietintämyssyn päähän ja ilmoittelen josko kahmaisen tämän mukaan Piquantin poppooseen :>
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
2.2.2016
-
- Le-ppä-ker-ttu
Okei Jacya, ilmoittele sitten kun olet saanut päätettyä^^ Eiköhän Sangha sulle lähtisi.
En voi tarjota lohtua sillä olen vain ihminen, en voi tarjota lämpöä sillä itsekin palelen.
- juulia
- Floodari
Myös minua kiinnostaisi tämä herra, onko siis menossa Jacyalle vai voiko tähän jotain tarjousta jo pistää? =) (alustavasti voin sanoa että Geewasiin on menossa.)
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
No mä en oo osannu täysin päättää, että laita vaan Juulia ostotarjousta .... :>
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
2.2.2016
2.2.2016
- juulia
- Floodari
Joo, elikkä Geewasiin olisi poika menossa, osoitteen laitoinkin jo edelliseen viestiini. :--) Geewasilla ei kasvatusrotua ole, ja siellä asustelee monenlaista rotua. Australiankelpie on uusi rotu, sitä Geewasissa ei ole koskaan ollut, mutta australianpaimenkoira siellä itse asiassa asustelee nytkin. Poitsu pääsisi jatkamaan kisausta paimennuksessa, PE- ja PK- lajeissa, sekä näyttelyissä - kuvia voi varmaankin kysyä mukaan? Suunnitelmissa olisi valioutua kaikista lajeista, missä sillä on kisattu, eli vFIN KVA vRH-TA VPVA olisi suunnitelmissa, ja vähintään kahden valionarvon jälkeen voitaisiin ehkä teettää yksi pikkuinen pentuekin herralle. Muista lajeista en tiedä, ehkä agilityä, flyballia tms tulevaisuudessa. Miltäs kuulostaa?
/ai niin joo, kisanäyttönä Vilja ja kaverina vaikka Rocky.
/ai niin joo, kisanäyttönä Vilja ja kaverina vaikka Rocky.
-
- Le-ppä-ker-ttu
^Kuulostaa kyllä oikein hyvälle:) Varmasti Sangha viihtyisi Geewasissakin, mutta Jacya nyt ehti ensin... Eli odotellaan nyt ensin Jacyan päätöstä, jos hän ei ota, niin Sangha lähteepi sulle. Kuvia voi omasta puolestani kysellä ottajilta, mutta siis itselläni ei ole valtuuksia niitä antaa.
Kiva kun näin mukavat kotiehdokkaat poitsulle löytyi! ^^
Kiva kun näin mukavat kotiehdokkaat poitsulle löytyi! ^^
-
- Nostaa rautaa
Olisin erittäin kiinnostunut Shanghasta, vaikka sitä nyt olet muille jo vähän lupaillut. Tiedät varmaan, että Shangha pääsisi Kuperkeikkaan asumaan muiden koirien kanssa aktiivisen kisautuksen alle. Kisattaisiin siitä Käyttövalio Haun kautta (kun kerta voissa on menossa), jatkettaisiin näyttelyissä kenties uusien kuvien kanssa (tai sitten kyselisin nuo vanhat), paimennuksessa kisattaisiin valioksi asti myös. Näköjään olette myös aloitelleet uraa Pelastuskoira lajeissa, joten niissäkin jatkettaisin. Tokoa & Agilityä voitaisiin satunnaisesti koittaa siihen asti, kunnes osa muista koirista on noussut ALO & MAXI I:stä :) Jos tarpeeksi menestystäkin tulee, sitä jalostuskäyttöä voisi miettiä sopivalla nartulla : )
Pojan virallinen nimikin on tosi kaunis ja olen muutenkin pidemmän aikaa haaveillut kelpiestä! Nyt se olisi sitten mahdollista, ja uskon että tunnet minut ja kisautukseni niin hyvin että enempää ei minun tarvitse kertoa. pliiz
Pojan virallinen nimikin on tosi kaunis ja olen muutenkin pidemmän aikaa haaveillut kelpiestä! Nyt se olisi sitten mahdollista, ja uskon että tunnet minut ja kisautukseni niin hyvin että enempää ei minun tarvitse kertoa. pliiz
-
- Le-ppä-ker-ttu
ARGH. Lopettakaa mun ahdistelu!
Sanghaa ei valitettavasti voi antaa kaikille. Sorry Dream, sun on nyt tyydyttävä kolmanteen paikkaan jonossa, vaikka haluaisinkin sen sulle antaa ja tiedän hyvin sun kisautukset. Voit murhata mut sitten ens kerralla mesessä:>

- juulia
- Floodari
Okei, pitää seurailla topicia että pysyn ajan tasalla :-) Varmasti Sangha saa hyvän kodin kenen luota tahansa, mutta voin kyllä sanoa, että jos Jacya ei koiraa ota niin olen täydellisesti valmis ottamaan sen, sori Dream. Mutta niinhän se elämässä menee, että toisen onni on toisen epäonni. 

-
- Le-ppä-ker-ttu
Uppista. Jokohan Jacya on saanut päätettyä? ^^
// EDIT: Sangha lähti siis uuteen kotiin Jacyalle:) Onnea sinne!
// EDIT: Sangha lähti siis uuteen kotiin Jacyalle:) Onnea sinne!