vFCIn tuomarikoe

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Vastaa Viestiin
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Re: vFCIn tuomarikoe

Viesti Kirjoittaja Eros »

Satu: Kyllä mä sanoisin että se on mahdollista.

Pehko: Vaihdoin osoitteen

Viivi: Laitoin nyt tauolla olevat tuomarit samaan syssyyn.
Vermil
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Vermil »

^Kun haluaa laajentaa näitä omia tuomaroitavia ryhmiä, niin laitanko sinulle sähköpostia tulemaan? Itselläni on tällä hetkellä tuomaroitavana FCI1 ryhmä, ja hieman vaihtelua kaipaisin niin ajattelin että voisin ryhtyä kaikkien rotujen tuomariksi, mikäli on mahdollista.
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Joo, laita vain. :)
Taiku
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Taiku »

olen nyt laittanut tuomarikokeen uusiksi maililla ja YV:llä. Se ei ilmeisesti ole mennyt läpi, koska mitään en ole kuullut asian tiimoilta
Kennel TaiDuke
BC pentuja tulossa Lasimeren Faros X evm
jos kiinnostaa YV, e-maili tai viekussa viestiä vaan
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Mistä sähköpostista olet lähettänyt?
Dumle-
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Dumle- »

Kuinka pitkään me jotka tuomaroimme erikoisluvalla olemme tuolla listalla?

Ja kun olen tuolla listalla niin olisiko minulla mitään mahdollisuuksia saada tuomaroida muitakin ryhmiä kun 5 & 9 :)?
Tuomaroin virallisissa näyttelyissä kaikkia rotuja.
mio
Floodari

Viesti Kirjoittaja mio »

et siis ole vielä tarkastanut kaikkia mailissa olevia kokeita? lähetin kokeen lähes kolme kuukautta sitten, joten joko et ole vielä ehtinyt tarkastaa sitä tai se ei ole tullut edes perille.
  • reasons to hit your ex with the baseball bat
  • :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
poissa 15.-22.7.
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Dumle, olen aloittanut teidän siirtämisen tuolle alkuperäiselle listalle ja lähetän kokelaille yksitellen ohjeet käytännön suorittamiseen.

mio, joo täällä onkin se uusin versio. Katsastan sen nyt heti läpi etten taas unohda. ;D
Taiku
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Taiku »

taica_koira @ netti.fi
Kennel TaiDuke
BC pentuja tulossa Lasimeren Faros X evm
jos kiinnostaa YV, e-maili tai viekussa viestiä vaan
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Sitten ei varmaankaan ole saapunut perille, yritä lähettää se vielä tuonne vfcituomarikoe@gmail.com mailiin. Jos ei ole tullut perille niin sitten vaikka yksärillä.
Timberwolf
Velho
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Timberwolf »

Olisiko teille liian vaivalloista, jos tuomareista tehtäisiin ilmoituksia ja riittävän monesta ilmoituksesta tulisi jäähy tai joku muu vastaava rangaistus? Mua nimittäin ketuttaa suuresti se, että tuomarit (joita ei ole merkitty tauolle) eivät vastaa tuomarointimaileihin, vaikka erikseen pyydän heitä vastaamaan, vaikka eivät voisikaan ottaa tuomarointihommia.
Kuva

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Timberwolf kirjoitti:Olisiko teille liian vaivalloista, jos tuomareista tehtäisiin ilmoituksia ja riittävän monesta ilmoituksesta tulisi jäähy tai joku muu vastaava rangaistus? Mua nimittäin ketuttaa suuresti se, että tuomarit (joita ei ole merkitty tauolle) eivät vastaa tuomarointimaileihin, vaikka erikseen pyydän heitä vastaamaan, vaikka eivät voisikaan ottaa tuomarointihommia.
Itsekkin olen muutamalle lähetellyt viestiä että onko vielä aktiivisesti tuomaroimassa. Jos tiedätte joitakuita jotka eivät enää aktiivisesti ole tuomaroimassa/eivät vastaa viesteihin niin ilmoittakaa mulle, jotta voin poistaa ne henkilöt listalta. Tuolla kun tosiaan on liikaa niitä, jotka eivät vastaa tuomarointipyyntöihin.
Timberwolf
Velho
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Timberwolf »

Melia (siriuksen[at]hotmail.com, väliaikaiset tuomarit) ei ainakaan ole vastannut mun lähettämiin maileihin ja on kuulemma käynyt Turrilassa viimeksi viime vuoden puolella.
Kuva

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
Vermil
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Vermil »

Minut saa muuten poistaa tuolta tuomarilistasta sillä en enää harrasta virtuaalikoirailua.
Risto
Pohjasakan hämmentäjä

Viesti Kirjoittaja Risto »

Nyt on tuomarikoe tehty, tuleeko siitä sitten ilmoitus onko hyväksytty vai ei? Sähköpostiosoitteella merrymaking@hotmail.com laitettu sähköposti.
MEIKÄN SETIT ON AITOJA, PIKIMUSTAA HUUMORIA
Vastaa Viestiin